Onko totta että alapäätä ei tarvi pestä ollenkaan?
Kuulin pari vuotta sitten tällaisen huhun, että puhdistuu itsekseen ja en oo sen jälkeen sitä pessyt.
Kommentit (28)
Kyllä pitää vedellä pestä. Saippuaa ei kannata käyttää, menee limakalvojen ph-arvot sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä... ei.. ei ei ei. Saippualla ei tarvi eikä pidä pestä, mutta vedellä kyllä ainakin kerran päivässä.
Oikeastiko?
Tuuletus riittää.
Ei vaan vesipesu vähintään kerran päivässä. Saippuaa ei tarvi käyttää.
Joo ei tarvi pestä. Tuuletus riittää.
Ei tarvi pestä, jos asut yksin autiolla saarella tai suuren metsän keskellä.
Pitää pestä mutta ei tavallisella saippualla se kuivattaa limakalvoja vaan intiimisaippualla
Uskotko sinä kaikki muutkin huhut? Olet varmaan ostoskanavien kiitollinen asiakas.
Muistan itsekin jotain keskustelua olleen mutta se koski emätintä. Siis että pimperoa ei tartte putsata sisältä, se hoitaa itse itsensä. Jotkut urpot tunki suihkun sisälle asti ja huuhteli sieltäkin. Ulkopuolelta kyllä pitää pestä.
Idiootti. Vesipesu riittää. Vagina puhdistaa itse itsensä. Mihin sä luulet että se mähmä sieltä vaginasta valuu kun se puhdistaa itsensä? Täytyy kai se nyt jumalauta pestä pois ja vedellä ettet sotke alapään ph:ta. Miksi täällä on taas näin tyhmiä ihmisiä tänään?
Onpa täällä paljon saippuamattomia naisia. Itse pesen aina saippualla koko alakerran, myös kakkosen jälkeen. Käytän tosin siihen tarkoitettuja ph-neutraaleita tuotteita. Olisi tosi likainen olo jos pelkällä vedellä huuhtoisin.
Ei tietenkään tarvitse! Ne vessojen alapesusuihkut ovat aivan turhia kapistuksia, mitä lie rakennustarvikemyyjien hömpötyksiä.
Mitä ihmettä tällä ketjulla haetaan? Alapeukutetaan täysin asiallisia vastauksia, ja keksitään toinen toistaan hölmömpiä vastauksia (kuten tämäkin).
Jos miehesi rassaa röörin vähintään kerran päivässä niin silloin ei tarvitse pestä.
Ei tarvitse, pelkkä nuoleminen riittää.
On. Itse en ole koskaan pessyt alapäätäni.
N31
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä paljon saippuamattomia naisia. Itse pesen aina saippualla koko alakerran, myös kakkosen jälkeen. Käytän tosin siihen tarkoitettuja ph-neutraaleita tuotteita. Olisi tosi likainen olo jos pelkällä vedellä huuhtoisin.
Juu samaa ihmettelen - saippuattomuuden kannattajat ovat uskomattoman fanaattisia asiassaan. Jos ikinä kukaan mainitsee käyttävästä minkäänlaista pesuainetta mihinkään alakerran osaan, viuhuu 100 alapeukkua välittömästi ja kauheat saarnat asiasta. Ymmärrän ettei se kaikille sovi, mutta kun kerta itselleni on ok ja 20+ vuotta niin jo toiminut, mitä se ketään muuta haittaa? Ei tulehduksia, ei mitään ongelmia, gyne "siunasi" toimintatavan täysin. Mutta ei, palstalla tämä on pahin synti!
Vierailija kirjoitti:
Hyiiiiii! Menkatkin sulla.
Menkkojen aikana käytetään siteitä. Jos siteen vaihtaa ennenkuin kaikki vaatteet ovat veressä, ei alapäätä tarvitse pestä. Itse en ole koskaan pessyt alapäätäni.
Hyi mitä... ei.. ei ei ei. Saippualla ei tarvi eikä pidä pestä, mutta vedellä kyllä ainakin kerran päivässä.