Onko sinkkunaisilla ikinä yksinäistä?
Tuntuu että kaikilla sinkkunaisilla on jono miehiä oven takana. Aika erilainen kokemus sinkkuudesta.
Kommentit (11)
Mitäh? Mistä tuollainen käsitys oikein tulee ap? Ei todella pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäh? Mistä tuollainen käsitys oikein tulee ap? Ei todella pidä paikkaansa.
Tuntemillani sinkkunaisilla on aina sutinaa ja säpinää. Liikkuvat tärkeissä piireissä ja miehet pyytelee treffeille. En ole juurikaan kokenut samaistumista kun olen kuunnellut näiden naisten juttuja.
On yksinäistä välillä. Mutta itse aiheutettua. Miehiä riittäisi, mutta olen liian nirso. Tuntuu että moni mies on vaan tämän Tinder-kulttuurin pilaama, ettei itse jaksa enää lähteä siihen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että kaikilla sinkkunaisilla on jono miehiä oven takana. Aika erilainen kokemus sinkkuudesta.
Ne on ne samat miehet siellä ovien takana jotka pyörittävät sinkkunaisilla sitä gulligarusellia
Vierailija kirjoitti:
Joka ilta. Viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen.
Sama. On niin yksinäinen olo, että voisin kuolla. Kun olisin edes joskus jollekin maailman tärkein...
Vierailija kirjoitti:
On yksinäistä välillä. Mutta itse aiheutettua. Miehiä riittäisi, mutta olen liian nirso. Tuntuu että moni mies on vaan tämän Tinder-kulttuurin pilaama, ettei itse jaksa enää lähteä siihen mukaan.
Tinderissä on vaan osa miehistä. Ne jotka saa sieltä seksiä ja ne jotka ei saa mitään. Normaalimiehet on jossain muualla.
Tottakai on joskus yksinäistä. Samalla tavalla parisuhteessa joskus haluaisi lähettää toisen osapuolen Siperiaan heti ja mahdollisimman nopeasti. Ap:lla on lapsenomaisen mustavalkoinen käsitys elämästä. Kaikilla, ihan kaikilla elämä on joskus ihan pirun vaikeeta. Se, minkä voi itse tehdä, on yrittää tehdä elämästä mahdollisimman siedettävää. Käytettävissä olevin keinoin.
Olipa kiva ylläri, että näin asiallista keskustelua! Hyvää yötä kaikille! Ap
Olen yksinäinen sinkkunainen. Siksi elänkin haavemaailmassa suurimman osan ajasta. Mielikuvituselämässäni olen Al Pacinon esittämän Michael Corleonen vaimo. Kohtaamme Italian matkallani ja Michael tulee luokseni haluten tehdä tuttavuutta. Hän kutsuu minut perhejuhliinsa, jossa tanssimme kauniissa Italian maisemissa illan hämärtyessä. Rakastumme syvästi ja pian Michael kosii minua. Meillä on italialaiset häät ja järjestämme asiat niin, että minä voin muuttaa hänen luokseen Italiaan pysyvästi.
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on vaan osa miehistä. Ne jotka saa sieltä seksiä ja ne jotka ei saa mitään. Normaalimiehet on jossain muualla.
Tarkotin Tinder-kulttuurilla sitä, että yhä enemmän löytyy pinnallisia miehiä. Ei haluta sitoutua, ulkonäkövaatimukset naiselle on ihan uskomattomissa sfääreissä ymv. Käy kuuntelemassa 20-30v miesporukan keskusteluja. Kenenkään ei tarvi olla Tinderissä, mutta ajatusmaailma on kuin suoraan sieltä.
Joka ilta. Viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen.