Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pitkä neuletakki, jossa ei ole nappeja, liian epäkäytännöllinen Suomen tuulisessa kesässä?

Vierailija
14.05.2020 |

Haluaisin kesäksi pitkän (reisipituisen tai polvipituisen) neuletakin, mutta katseltuani verkkokauppojen tarjontaa, pitkissä neuletakeissa ei ole melkein koskaan nappeja! Suomen kesän viileämmät päivät, jolloin neuletakkia tarvitsisi, ovat tuulisia. Onko teillä kokemusta pitkistä napittomista neuletakeista ulkona? Hulmuaako se ihan mahdottomasti tuulessa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, erittäin epäkäytännöllinen :D Toimii lähinnä leutoina kesäiltoina. Omat neuletakit ovat päässeet eläkkeelle kotivaatteina. 

Vierailija
2/7 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen missä on vaan neulevyö ja siinä tulee ihan aamutakkifiilikset :D En käytä missään ihmisten ilmoilla juurikaan vaikka muuten kyllä tykkään väristä ja kuosista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulessa ei lämmitä ollenkaan.

Neule päästää tuulen läpi.

Vierailija
4/7 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään, en napillisiakaan pidä koskaan kiinni koska ne on aina epämukavia makkarankuoria.

Vierailija
5/7 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan siihen jonkun hakaneulan tyyppisen vaikka pitämään vähän kiinni

Vierailija
6/7 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noita napittomia ja tykkään kyllä. Ei tosin tuuliseen säähän kun tuuli tule läpi mutta muuten sopii hyvin viileisiin kesäpäiviin.

Vierailija
7/7 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja sit lisäyksenä viel toi, että kun tulee kylmä niin sitähän ei todellakaan saa kiinni, siinähän pidät sitä käsin paikallaan, käytännössä kädet varattuina niin kauan kun haluat pysyä lämpimänä. Mutta sitten kun tuulee, niin sehän menee läpi neuleesta! Yrität tehdä jotain ulkona, tarvitset taas käsiäsi - sitten on TAAS kylmä ja neuletakki auki. Vaikeaa on neuletakillisen ihmisen elämä. 

t. 1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä