Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän kotona asuvilla täysi-ikäisillä nuorilla vielä kotiintuloaika?

Vierailija
14.05.2020 |

Vai saavatko mennä ja tulla miten lystäävät.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä.

Vierailija
2/9 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten saa tulla, mutta arkisin klo 22 on hiljaisuus talossa, koska mun täytyy herätä aikaisin töihin. Joten sen jälkeen ei saa mennä enää suihkuun tai tömistellä äänekkäästi portaissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
4/9 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun ituniska lähde kotoa mihinkään, saa nähdä lähteekö koskaan. Muuten olisi ihan mielenkiintoinen aihe.

Vierailija
5/9 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mutta, koska olen menettänyt hänen isänsä kuolemalle niin olen ehkä vähän pelokas. Siksi olen pyytänyt, että ilmoittaa jos jää johonkin yöksi. Ei ole ollut hänelle mitenkään vaikea asia.

Vierailija
6/9 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
7/9 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei lapsilla ollut edes alaikäisinä kotiintuloaikoja, osasivat itse tulla ajoissa kotiin. Täysi-ikäisinä minun toiveeni oli, että laittavat viestiä, jos jäävät jonnekin yöksi. Minä ja mies ollaan hyviä nukkujia, joten meitä ei yöllä liikkuminen häirinnyt. Yöllä vessareissulla joskus huomasin, että kengät on eteisessä eli lapsi on tullut kotiin.

Vierailija
8/9 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään ole ollut kotiintuloaikoja koskaan. Yön yli reissuista on sovittu yhdessä, muuten viikonloppusin saa olla niin myöhään kuin itseä huvittaa mutta työpäivisin toki olisi suotavaa olla petissä klo 23 mutta eipä ole oma työpaikka tai oma aamuherääminen kyseessä.

Vierailija
9/9 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kotiintuloaikaa, mutta pyydän kyllä aina ennen lähtöään antamaan suurinpiirtein-arvion milloin on tulossa kotiin. Tietää sitten pitääkö olla huolissaan jos ei tule silloin kun on sanonut tulevansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi