Onko teidän kotona asuvilla täysi-ikäisillä nuorilla vielä kotiintuloaika?
Kommentit (9)
Muuten saa tulla, mutta arkisin klo 22 on hiljaisuus talossa, koska mun täytyy herätä aikaisin töihin. Joten sen jälkeen ei saa mennä enää suihkuun tai tömistellä äänekkäästi portaissa.
Ei mun ituniska lähde kotoa mihinkään, saa nähdä lähteekö koskaan. Muuten olisi ihan mielenkiintoinen aihe.
Ei ole. Mutta, koska olen menettänyt hänen isänsä kuolemalle niin olen ehkä vähän pelokas. Siksi olen pyytänyt, että ilmoittaa jos jää johonkin yöksi. Ei ole ollut hänelle mitenkään vaikea asia.
Meillä ei lapsilla ollut edes alaikäisinä kotiintuloaikoja, osasivat itse tulla ajoissa kotiin. Täysi-ikäisinä minun toiveeni oli, että laittavat viestiä, jos jäävät jonnekin yöksi. Minä ja mies ollaan hyviä nukkujia, joten meitä ei yöllä liikkuminen häirinnyt. Yöllä vessareissulla joskus huomasin, että kengät on eteisessä eli lapsi on tullut kotiin.
Ei myöskään ole ollut kotiintuloaikoja koskaan. Yön yli reissuista on sovittu yhdessä, muuten viikonloppusin saa olla niin myöhään kuin itseä huvittaa mutta työpäivisin toki olisi suotavaa olla petissä klo 23 mutta eipä ole oma työpaikka tai oma aamuherääminen kyseessä.
Ei ole kotiintuloaikaa, mutta pyydän kyllä aina ennen lähtöään antamaan suurinpiirtein-arvion milloin on tulossa kotiin. Tietää sitten pitääkö olla huolissaan jos ei tule silloin kun on sanonut tulevansa.
Joo, kyllä.