Nainen: Miten flirttailet tuntemattomalle
Nainen: Miten flirttailet tuntemattomalle?
Esim. Kassajonossa, lenkkipolulla, muuten tavallisen arjen keskellä.
Kommentit (23)
Ite alan suunnilleen twerkkaan siinä jonossa ja joskus tipahtelee munakoisot lattioille ja niitähän poimitaan viimeinen jalkojen välistä
Vierailija kirjoitti:
Ite alan suunnilleen twerkkaan siinä jonossa ja joskus tipahtelee munakoisot lattioille ja niitähän poimitaan viimeinen jalkojen välistä
Mulla vähän sama. Yleensä jos nään viereisellä kassalla komean miehen niin otan mun ostoskorista sen munakoison, katon kertaakaan räpäyttämättä sitä miestä silmiin ja nuolen sen munakoison päästä päähän.
Yleensä katson silmiin ja hymyilen hieman. Olen kyllä huomannut, että hymy hämmentää miehiä. Ehkä se on niin epäsuomalaista.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä katson silmiin ja hymyilen hieman. Olen kyllä huomannut, että hymy hämmentää miehiä. Ehkä se on niin epäsuomalaista.
Näin miehenä voin kyllä sanoa, että tää on totta!
Joskus joku tuntematon nainen on mulle hymyillyt, ja oon menny about pois tolaltani :)
Ite teen tätä välillä, esim ruuhkassa jos vastaan matelevassa autossa autossa on kaunis nainen yksin.
Toivon piristäväni sillä hänen päiväänsä
Vierailija kirjoitti:
Joo! Pari kertaa kun oon hymyillyt niin miehet kattoo suu auki.
Sellainen tietty katse ja hymy, ei se muuta vaadi. Olen taitava siinä, mutten osaa kuvailla sitä sen tarkemmin. Flirttailen kaikkien kiinnostavien miesten kanssa, oli niillä puolisot mukana tai ei. Monta vihaista katsetta ja sanaa olen tällä osakseni saanut. Se on vain flirttiä, toverit naiset <3
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuon. Olen aika hyvännäköinen mies ja toisinaan saan hymyn yllättävässä tilanteessa. En vaan ikinä ehdi regoimaan ajoissa. Hämmennyn ja alan miettimään, että katsoiko se juuri minua? Ne tilanteet on aina niin yllättäviä, enkä ole valmistautunut sellaiseen.
Toisenlainen tilanne on, kun kuljen vaimoni kanssa. Olen jo tottunut siihen, että vastaan tulee nainen, joka katsoo arvioivasti vaimoani. Aivan kuin vastaantulija miettisi, miksi tuollaisella miehellä on tuon tasoinen vaimo. Meillä kun on aika iso tasoero :(
Vierailija kirjoitti:
Sellainen tietty katse ja hymy, ei se muuta vaadi. Olen taitava siinä, mutten osaa kuvailla sitä sen tarkemmin. Flirttailen kaikkien kiinnostavien miesten kanssa, oli niillä puolisot mukana tai ei. Monta vihaista katsetta ja sanaa olen tällä osakseni saanut. Se on vain flirttiä, toverit naiset <3
Oih mikä humble brag!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oih mikä humble brag!
Olen kaukana humblesta, muru! <3
Lenkkipolulla trikoot jalassa, niin siinä on flirttiä kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuon. Olen aika hyvännäköinen mies ja toisinaan saan hymyn yllättävässä tilanteessa. En vaan ikinä ehdi regoimaan ajoissa. Hämmennyn ja alan miettimään, että katsoiko se juuri minua? Ne tilanteet on aina niin yllättäviä, enkä ole valmistautunut sellaiseen.
Toisenlainen tilanne on, kun kuljen vaimoni kanssa. Olen jo tottunut siihen, että vastaan tulee nainen, joka katsoo arvioivasti vaimoani. Aivan kuin vastaantulija miettisi, miksi tuollaisella miehellä on tuon tasoinen vaimo. Meillä kun on aika iso tasoero :(
kuten meille käy...tosin aika usein ajattelen naisesta päinvastoin...lihavan nören kans joku alina lookki
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se hämmentää hyvällä tavalla ja on vain toivottavaa koska todella harvoin naiset hymyilee. Useammin katsotaan vaan pahasti takaisin tai mennään nokka pystössä ohi ylpiksenä
En flirttaile. Käyttäydyn useimmiten lämpimästi ja välittömästi ihmisiä kohtaan, ja tämä tulkitaan ehkä joskus flirttailuksi koska miehet alkavat nopeasti puhumaan vaimoistaan. Jos olen kiinnostunut miehestä romanttisesti tai seksuaalisesti, sanon siitä suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Lenkkipolulla trikoot jalassa, niin siinä on flirttiä kerrakseen.
näet kyllä jos kolmioon tuijotan mutta peppus tuijotusta et näe. miks trikoilla ja mitä haluut sanoo? jos mies sanoo tyyliin olet sexy mennään paneen tuskin sadasosakaan naisista lähtee
Puen lenkille mikroshortsit ja sanon miehelleni steissin kohdalla, että pitää pysähtyä lepäämään hetkeksi,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi sinua raukkaa kun olet joutunut tyytymään omaa.tasoa alempaan. Niin kauniisti kun puolisodtasi puhut.
Vierailija kirjoitti:
Juu flirtti on ok. Mutta tuollaiset naiset jotka omaa viehätys voimaansa esittelet ja näyttävät miten saa kanssasisaren miehen viekoiteltua on yököttävää!kiitos kun annat ymmärtää omaa parenmuuttasi ja minun huononmuuttani.
Kassajonossa ollaan niin pieni hetki, että flirttiä ei ehdi kunnolla käynnistellä. Samoin lenkkipolulla, tai ainakaan en ole keksinyt, miten sen pitäisi siellä onnistua. Mutta jos ja kun niitä tilanteita on, että asiaan pystyy käyttämään sen vaatiman ajan, silmiin katsominen on hyvä ja varma tapa aloittaa. Katson silmiin vähän tavallista pidempään ja useammin, mutta niin ettei se mene vaivaannuttavaksi. Toinen aistii sen kiinnostuksen sitten siitä aika helposti yleensä.