Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit oman ikäisesi suomalaisessa mittakaavassa suurjulkkis niin keiden julkkisten kanssa uskoisit pyöriväsi samoissa piireissä?

Vierailija
14.05.2020 |

haluaisin tutustua oman julkisuusalani ulkopuolelta Sara Sieppiin joka on ainoa täysin tahratonimagoinen naisjulkkis suomessa, oikeastihan Sara vaikuttaa tosi kiltiltä ja ystävälliseltä ihmiseltä

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä se pieni tahra että koko Kanadan jääkiekkojoukkue nussi sen puhki

Vierailija
2/16 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olisin kiertänyt kaikki s.1980-1985-miesjulkkikset läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäisin Stefu Thermanin kanssa, parhaat bileet ja kissat ja Tauski soittelisi taustalla. Tietenkin voisi kohta huomata olevansa Martinan kanssa naimisissa

Vierailija
4/16 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä taida muita olla kuin Sebastian Tynkkynen.

Vierailija
5/16 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä hengaisin Tuomaksen, Johannan, Floorin, Hanneksen jne kanssa.

Vierailija
6/16 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enköhän lie olisi suht jalat maassa ja pyörisi edelleen samoissa Kuopion hevipiireissä missä nytkin.

Vierailija
7/16 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enköhän lie olisi suht jalat maassa ja pyörisi edelleen samoissa Kuopion hevipiireissä missä nytkin.

Ai niin julkkikset, no varmaan Hietalaa, Turmion Kätilöiden tyyppejä jne.

Vierailija
8/16 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään hajua, ketkä on mun kanssa samaa ikäluokkaa, niin en todellakaan osaa vastata :D Pahimmillaan ne olisi kai joitain Salkkarinäyttelijöitä, mutta en mä niiden kanssa haluaisi hengailla...

-1989

Vierailija
9/16 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurjulkkis….voisiko saada vähän tarkennusta että mikä kriteeri tekee jostain ihmisestä suurjulkkiksen?

Todennäköisesti olisin tekemisissä joidenkin oman alani kollegoiden kanssa mahdollisten yhteisten projektien tiimoilta. Voisi sieltä löytyä joku uusi ystäväkin. Henk.kohtaisesti en pyöri missään piireissä yleensäkään, joten taitaisi ne tärkeimmät ystävät ja piirit työn ulkopuolella olla kuitenkin aika lailla samat kuin nytkin.

Vierailija
10/16 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi mukavaa hengailla sellaisten kanssa, jotka soittelisivat musiikkia ilokseen vapaa-ajallaan ja oikeasti osaisivat soittaa hyvin, tai jos jonkun kanssa olisi samanlaisia harrastuksia kiinnostuksen kohteina. Mihinkään bileporukoihin en lähtisi enempää kuin nytkään, oli siellä ketä hyvänsä.

Entinen ystäväpiiri olisi varmasti kuitenkin se ykkönen. :)

Vierailija
11/16 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala sanoa. Pintajulkkikset eivät erityisemmin kiinnosta. Jarkko Martikaisen ja Hynysen juttuja voisi olla hauska tuopposen äärellä kuunnella. Ja Nurmion.

Vierailija
12/16 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mutta näin kolmekymppisenä tiedän, että en hengailisi ainakaan Maisa Torpan, Sofia Belórfin ja kumppaneiden kanssa. Päällepäin heidän elämänsä saattaa vaikuttaa kovinkin hienolta, mutta todellisuudessa uskon sen olevan täyttä helvettiä. Hirveää esittämistä koko ajan. Vähemmästäkin pää hajoaisi - niin kuin edellä mainituilla tuntuu jo jokseenkin tapahtuneen.

Vierailija
13/16 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anthony Banderaksen, Harrison Fordin ja Rikhard Geren kanssa minulla olisi kuumia kiihkeitä hetkiä siis n.30- 40 vuotta sitten.

Vierailija
14/16 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sillä se pieni tahra että koko Kanadan jääkiekkojoukkue nussi sen puhki

Mikä tää juttu on? Lontoossako?

Vierailija
15/16 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä hengaisin Tuomaksen, Johannan, Floorin, Hanneksen jne kanssa.

Hannes kuka? 

Vierailija
16/16 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino Nordin ja Jukkapoika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän