Jos olisit oman ikäisesi suomalaisessa mittakaavassa suurjulkkis niin keiden julkkisten kanssa uskoisit pyöriväsi samoissa piireissä?
haluaisin tutustua oman julkisuusalani ulkopuolelta Sara Sieppiin joka on ainoa täysin tahratonimagoinen naisjulkkis suomessa, oikeastihan Sara vaikuttaa tosi kiltiltä ja ystävälliseltä ihmiseltä
Kommentit (16)
Kyllä mä olisin kiertänyt kaikki s.1980-1985-miesjulkkikset läpi.
Ryyppäisin Stefu Thermanin kanssa, parhaat bileet ja kissat ja Tauski soittelisi taustalla. Tietenkin voisi kohta huomata olevansa Martinan kanssa naimisissa
Eipä niitä taida muita olla kuin Sebastian Tynkkynen.
Kyllä mä hengaisin Tuomaksen, Johannan, Floorin, Hanneksen jne kanssa.
Enköhän lie olisi suht jalat maassa ja pyörisi edelleen samoissa Kuopion hevipiireissä missä nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Enköhän lie olisi suht jalat maassa ja pyörisi edelleen samoissa Kuopion hevipiireissä missä nytkin.
Ai niin julkkikset, no varmaan Hietalaa, Turmion Kätilöiden tyyppejä jne.
Mulla ei ole mitään hajua, ketkä on mun kanssa samaa ikäluokkaa, niin en todellakaan osaa vastata :D Pahimmillaan ne olisi kai joitain Salkkarinäyttelijöitä, mutta en mä niiden kanssa haluaisi hengailla...
-1989
Suurjulkkis….voisiko saada vähän tarkennusta että mikä kriteeri tekee jostain ihmisestä suurjulkkiksen?
Todennäköisesti olisin tekemisissä joidenkin oman alani kollegoiden kanssa mahdollisten yhteisten projektien tiimoilta. Voisi sieltä löytyä joku uusi ystäväkin. Henk.kohtaisesti en pyöri missään piireissä yleensäkään, joten taitaisi ne tärkeimmät ystävät ja piirit työn ulkopuolella olla kuitenkin aika lailla samat kuin nytkin.
Minusta olisi mukavaa hengailla sellaisten kanssa, jotka soittelisivat musiikkia ilokseen vapaa-ajallaan ja oikeasti osaisivat soittaa hyvin, tai jos jonkun kanssa olisi samanlaisia harrastuksia kiinnostuksen kohteina. Mihinkään bileporukoihin en lähtisi enempää kuin nytkään, oli siellä ketä hyvänsä.
Entinen ystäväpiiri olisi varmasti kuitenkin se ykkönen. :)
Hankala sanoa. Pintajulkkikset eivät erityisemmin kiinnosta. Jarkko Martikaisen ja Hynysen juttuja voisi olla hauska tuopposen äärellä kuunnella. Ja Nurmion.
En osaa sanoa, mutta näin kolmekymppisenä tiedän, että en hengailisi ainakaan Maisa Torpan, Sofia Belórfin ja kumppaneiden kanssa. Päällepäin heidän elämänsä saattaa vaikuttaa kovinkin hienolta, mutta todellisuudessa uskon sen olevan täyttä helvettiä. Hirveää esittämistä koko ajan. Vähemmästäkin pää hajoaisi - niin kuin edellä mainituilla tuntuu jo jokseenkin tapahtuneen.
Anthony Banderaksen, Harrison Fordin ja Rikhard Geren kanssa minulla olisi kuumia kiihkeitä hetkiä siis n.30- 40 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä se pieni tahra että koko Kanadan jääkiekkojoukkue nussi sen puhki
Mikä tää juttu on? Lontoossako?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä hengaisin Tuomaksen, Johannan, Floorin, Hanneksen jne kanssa.
Hannes kuka?
Onhan sillä se pieni tahra että koko Kanadan jääkiekkojoukkue nussi sen puhki