Kysytään näin päin välillä.Mistä tietää että naisen kiinnostus on lopahtanut?
Kommentit (14)
Voi olla että kiinnostaa entistä enemmän, mutta nainen ei halua olla helppo.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä yhteyttä.
Ja aina on kauhea kiire
Jos ehdotat tapaamista, hän sanoo Katsotaan.
Sängyssä mukavin puuha on nukkuminen.
Terv. Mummo naapurista83.v
Mistä johtuu että nainen ei halua tavata, mutta edelleenn viestittelee jatkuvasti vaikka en itse ole aloitteellinen viestittelyyn ja vaikka en edes vastaa kuin lyhyesti?
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu että nainen ei halua tavata, mutta edelleenn viestittelee jatkuvasti vaikka en itse ole aloitteellinen viestittelyyn ja vaikka en edes vastaa kuin lyhyesti?
Haluaa pitää sut varalla.
Tällaisen vastauksen saisi nainen samaan kysymyksen kysyttäessä miehen motiivia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa pitää sut varalla.
Tällaisen vastauksen saisi nainen samaan kysymyksen kysyttäessä miehen motiivia.
Totta se on kummassakin tapauksessa.
Puhuu muista miehistä/eksistä (haluaisi että ootte kavereita).
Ei vastaa puheluihin. Ei sovi tapaamisia. ( Kohteliaita on, jotka puhuvat silti puhelimessa, vaikka eivät kestä toista. Toivovat, että toinen kaikkoaa itsestään.)
Vierailija kirjoitti:
Luulee että olette ystäviä?
Jos ilmenee että panee muitakin, niin se saattaisi olla merkki, varmaksi ei vielä pysty sanomaan. Samoin jos sanoo, että ei halua enää nähdä, niin sitä voi myös pitää vastaavanlaisena merkkinä. Jos muuttaa mitään sanomatta toiselle paikkakunnalle, niin se on jo vähän isompi merkki, että kiinnostus saattaisi olla lopahtamaan päin.
Ei suostu tapaamaan.