Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bentsot...

Vierailija
14.05.2020 |

Tenoxin ansiosta pystyn olemaan sosiaalisissa ”normaali”, olen joskus kovinkin puhelias, vaikka olen introverteista itroverten. Saan asioita tehyä (etenkin päätöksiä). On inhottavaa, ettei tää tietenkään jatku ikuisuuksiin. Tumnen vain olevani hyvä ihminen, veronmaksaja ja luova, aineiden vaikutuksen avulla.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenoxin? Sehän väsyttää lähinnä. Ei päiväkäyttöön, ellei ole joku neljäsosa tabletti. 

Bentsoista on paljon apua, mutta ne on julistettu pannaan Suomessa.

Vierailija
22/25 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mielialalääkitys rinnalla? Jossain vaiheessa täytyy lopettaa rauhottavat

Ei kukaan syö masennuslääkkeitä ahdistukseen, bentsot riittävät, niissä ei ole sivuvaikutuksia kuten seksuaalisuuden katoaminen, tunteiden loppuminen ja sairas lihominen.

Ei masennuslääkkeitä syövä ole enää muutaman kuukauden kuluttua ihminen.

Kun bentsoja ei saa, pakko syödä jos haluaa olla hoitomyönteinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon käyttänyt jo muutaman vuoden satunnaisesti diapam ja xanor. 

Bentsot on mielestäni hyvä juttu koska se parantaa elämänlaatua.

Jos pystyt rauhoittavan avulla menemään esim vaikka juhliin ja löytämään sieltä kumppanin niin se on paljon parempi juttu kuin eristäytyminen ilman lääkettä.

Vierailija
24/25 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nitkut vetää bentsoja ja on että juo teetä niin paranet ja maailma muuttuu. No näen näitä, niin sanoin. Juo teetä kaikkeen. Yleensä se vanhin sanoo. Juo marjateetä ja meditoi niin olet kuivilla. ÖÖÖ miks sit ite et ole kuivilla. --Ainiin. eriasia.

Vierailija
25/25 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon käyttänyt jo muutaman vuoden satunnaisesti diapam ja xanor. 

Bentsot on mielestäni hyvä juttu koska se parantaa elämänlaatua.

Jos pystyt rauhoittavan avulla menemään esim vaikka juhliin ja löytämään sieltä kumppanin niin se on paljon parempi juttu kuin eristäytyminen ilman lääkettä.

Kahta bentsoa sekaisin juhliin mennessä? Ehdottomasti parempia ovat vanhat väsyttävät masennuslääkkeet, rauhoittavat monia ja vievät jännitystä pois. Siihen päälle joku psykiatri voi määrätä pienen annoksen neuroleptiä tehostamaan vaikutusta. Tuttavalle lääkäri oli sanonut ettei ikinä kirjoita tai uusi bentsoreseptejä, oli sen sijaan kirjoittanut jännitykseen Levozinia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän