Rahaa 100 e kahdeksi viikoksi. Miten pärjään kun pitäs röökitki ostaa. Vinkkejä?
Vinkuleita?? Ois kiva toki saada "pari" sidukkaaki muutaman kerran vkos. Neuvoja?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Tupakkaa saa kasvattaa ihan itse laillisesti Suomessa. Kiljua saa tehdä ihan itse laillisesti Suomessa. Siideriäkin saa tehdä laillisesti Suomessa myös omaan käyttöön.
Ahaa, oisko reseptejä jossain?? Ja mistä voi ostaa tupakan siemeniä? Kiljua en kyl juo mut siduu vois vaik tehä jos osaat neuvoo et miten??-aapee
Kääri itse tupakat. Maksaa noin 10e tarvikkeet. Lopuilla käyt ostamassa Lidlistä jotain täyttävää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakkaa saa kasvattaa ihan itse laillisesti Suomessa. Kiljua saa tehdä ihan itse laillisesti Suomessa. Siideriäkin saa tehdä laillisesti Suomessa myös omaan käyttöön.
Ahaa, oisko reseptejä jossain?? Ja mistä voi ostaa tupakan siemeniä? Kiljua en kyl juo mut siduu vois vaik tehä jos osaat neuvoo et miten??-aapee
Kun on tiukka paikka, niin täytyy tinkiä totutusta. Kiljuun saat käyttämällä 11-12% helposti. Sätkää saa käärittyä sanomalehtipaperiin. Kyllä tuolla satasella pitäisi pari viikkoa pärjätä.
Ok meil ei oo sanomalehtii kun oon laittanu kyltin et ei ilmaisjakelua ja mainoksia. Vois ehk ottaa sen pois. Oon kyl tottunut polttamaan valmista.
Onks kellää ohjeita sidun tekoon?mitään kiljua en kyl ala väsään sehän maistuukin ihan kuselle.
-Aapee
Jos olis edes millään lailla hauska aloitus, mutta kun ei ole. Oot varmaan pagba vai mikä se tubettava feikkaaja oli? Kuulostat yhtä teennäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olis edes millään lailla hauska aloitus, mutta kun ei ole. Oot varmaan pagba vai mikä se tubettava feikkaaja oli? Kuulostat yhtä teennäiseltä.
No ite oot paska.
Paljonko siihen tupakkaan menee kahdessa viikossa? Tulisiko sidukkaa halvemmaksi jos ostais jonku halvan kirkkaan pullon ja halvinta limua lantringiksi?
Jos asut yksin niin kyllä aika yksipuolisellakin ravinnolla pariviikkoa pärjää.
Kananmunia, jauhelihaa, makaronia, margista ja näkkäriä. Pussi porkkanoita ja omenia jos oikeen haluu elää terveellisesti.
Mutta laske ensin tupakin tarpeeseen tarvittava raha niin sun on helpompi arvioida budjettis.
Kaurapuuroa ja hernekeittoa saat kemmeniä paketteja ja purkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ite oot paska.
Oi että ku sattu. Olitko muuten koulussa tänään?
Kylläpä jotkut ottaa nämä tosissaan. Löysätkää pipoa vähän.