Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rahaa 100 e kahdeksi viikoksi. Miten pärjään kun pitäs röökitki ostaa. Vinkkejä?

Vierailija
14.05.2020 |

Vinkuleita?? Ois kiva toki saada "pari" sidukkaaki muutaman kerran vkos. Neuvoja?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä jotkut ottaa nämä tosissaan. Löysätkää pipoa vähän.

Vierailija
22/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakkaa saa kasvattaa ihan itse laillisesti Suomessa. Kiljua saa tehdä ihan itse laillisesti Suomessa. Siideriäkin saa tehdä laillisesti Suomessa myös omaan käyttöön.

Ahaa, oisko reseptejä jossain?? Ja mistä voi ostaa tupakan siemeniä? Kiljua en kyl juo mut siduu vois vaik tehä jos osaat neuvoo et miten??-aapee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
24/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääri itse tupakat. Maksaa noin 10e tarvikkeet. Lopuilla käyt ostamassa Lidlistä jotain täyttävää

Vierailija
25/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakkaa saa kasvattaa ihan itse laillisesti Suomessa. Kiljua saa tehdä ihan itse laillisesti Suomessa. Siideriäkin saa tehdä laillisesti Suomessa myös omaan käyttöön.

Ahaa, oisko reseptejä jossain?? Ja mistä voi ostaa tupakan siemeniä? Kiljua en kyl juo mut siduu vois vaik tehä jos osaat neuvoo et miten??-aapee

Kun on tiukka paikka, niin täytyy tinkiä totutusta. Kiljuun saat käyttämällä 11-12% helposti. Sätkää saa käärittyä sanomalehtipaperiin. Kyllä tuolla satasella pitäisi pari viikkoa pärjätä.

Vierailija
26/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok meil ei oo sanomalehtii kun oon laittanu kyltin et ei ilmaisjakelua ja mainoksia. Vois ehk ottaa sen pois. Oon kyl tottunut polttamaan valmista.

Onks kellää ohjeita sidun tekoon?mitään kiljua en kyl ala väsään sehän maistuukin ihan kuselle.

-Aapee

Vierailija
27/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis edes millään lailla hauska aloitus, mutta kun ei ole. Oot varmaan pagba vai mikä se tubettava feikkaaja oli? Kuulostat yhtä teennäiseltä.

Vierailija
28/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olis edes millään lailla hauska aloitus, mutta kun ei ole. Oot varmaan pagba vai mikä se tubettava feikkaaja oli? Kuulostat yhtä teennäiseltä.

No ite oot paska.

Vierailija
29/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinpillä saa rahulia.

Vierailija
30/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko siihen tupakkaan menee kahdessa viikossa? Tulisiko sidukkaa halvemmaksi jos ostais jonku halvan kirkkaan pullon ja halvinta limua lantringiksi?

Jos asut yksin niin kyllä aika yksipuolisellakin ravinnolla pariviikkoa pärjää.

Kananmunia, jauhelihaa, makaronia, margista ja näkkäriä. Pussi porkkanoita ja omenia jos oikeen haluu elää terveellisesti.

Mutta laske ensin tupakin tarpeeseen tarvittava raha niin sun on helpompi arvioida budjettis.

Vierailija
31/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa ja hernekeittoa saat kemmeniä paketteja ja purkkeja.

Vierailija
32/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ite oot paska.

Oi että ku sattu. Olitko muuten koulussa tänään?