Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAMI KURONEN ON PIHEYDEN HUIPPU?

Vierailija
14.05.2020 |

Sami Kuronen käräjille tyttärensä maksamattomista elatusmaksuista - tienannut yli 100 000 euroa jo monta vuotta putkeen!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus. Naisethan nimenomaan haikailevat itsekkäiden narsistien perään ja lisääntyvät näiden kanssa.

Vierailija
2/10 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö noi elarit olis kandenu maksaa jo ihan verojenkin takia? Tyyliin ennemmin tyttärelle kuin verokarhulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami  on hih hih!! kyllä aika laskelmoiva OMG!! mutta kun tarpeeksi esittää hihihi sellasta positiivista AWWWWWS ihkua, niin kaikki aattelee, että siis on todellaki aito ja positiivinen ja ihana ja siis tietty myös rehellinen!!!

Vierailija
4/10 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuon käävän moraalista kertoo kaiken oleellisen se, että vuodesta toiseen on juontajana ohjelmassa, joka on täynnä toinen toistaan epävakaampaa sakkia. Sitten vielä toisen impotentin setämiehen kanssa heitetään vähän analyysia ihmisistä, jotka olisivat selvästi jonkinlaisen kunnon terapian tarpeessa. Vastenmielinen aikuisjonne. 

Vierailija
5/10 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihiys, ei piheys.

Vierailija
6/10 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista Tempparit meininkiä.....

Vierailija
7/10 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista Tempparit meininkiä.....

Vierailija
8/10 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman yllättyny.t -Jostain olin saanut mielikuvan, että hän olisi symppis tyyppi, joka kantaa vastuunsa ja maksaa laskunsa. Sekä on myös hyvää mallia niin teini-iseille kuin teiniäideille... Vaikka en minä oikeasti tiedä tai ole tiennyt oikeastaan yhtään mitään: sellainen liehuletti, jollla on ollut lehtikuvissa joku kaunis (nuori)nainen kiehnäämässä vierellä.. Ja työkseen Kuronen kai enimmäkseen jauhaa paskaa radiokanavalla, jota en kuuntele. 

Ei en ole kateeellinen mutta kumminkin

K-mies, joka maksaaa laskunsa  

Vierailija
9/10 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kattonut kaikki tempparikaudet. Nyt ei ekaa kertaa tekisi edes mieli katsoa seuraavaa ruutu+ iltanuotiota sen takia mitä Sami on tehnyt ja miten se satuttaa.

Vierailija
10/10 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi koska piheys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän