Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äitiyspakkauksen toppiksen vaihto

05.07.2006 |

hei.haluaisiko joku vaihtaa 2006 äp pakkauksen toppapuvun,kintaat,töppöset ja lakin 2005 mallisiin?

siis mulla on noi 2005 ja haluisin 2006.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko sinä vaihtaa mun kanssa 2006 toppiksen. Minulla on siis vuoden 2005 malli. Se 2005 puku on se mintunvihree jossa on ruskeeta.

Vierailija
2/6 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mullakin on toi 2005 malli niinku alussa kirjotin.muistin vaan värityksen väärin.eli on toi mintunvihree jossa yläosassa ruseita raitoja!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko ois kiinnostuneita.mulle voi myös laittaa postia tanja.lepoaho1@netti.fi

Vierailija
4/6 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs väriset ne on ne vuoden 2005 toppavaatteet? Itse en tykkään tosta vuoden 2006 vaaleansinisestä... Oma pakkaukseni on tosin vasta tilauksessa, joten voi kestää vielä kuukausia sen saaminen täällä Helsingissä... Ei taida ehtiä sinun tarpeisiisi?

Vierailija
5/6 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puvussa.yläosa on ruskeeraidallinen ja alaosa toi vaaleensininen.mulla on kyl myös pari kertaa käytetty liila puku jos haluisit siihen vaihtaa.ja tumput ja töppöset sekä hattu myös siihen.en tartte pukua ennen kun talvella eli ei mitään kiirettä.

Vierailija
6/6 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkös Tanui tai joku muu haluaa vaihtaa vanhan äitiyspakkauksen toppapuvun tähän uuteen? Mulla on siis juuri saatu uusi pakkaus. Voisin vaihtaa kaikki siniset ulkovaatteet ja myös kevyttoppapuvun käyttämättömiin vuoden 2005 värisiin vastaaviin.

Ota yhteyttä sähköpostilla: kamu@kotikone.fi

(Helpoiten vaihto onnistuisi Helsingissä tai Hämeessä)