Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stefu jäi kiinni Sofian kanssa pettämisestä jo 3 v sitten!

Eioletodellista
14.05.2020 |

Kertoo Seiska. Ei tosiaan ollut kyse siitä, mitä Martina valehteli, että muka viestittelivät. Pettivät. Ja Martina pahoinpiteli sitten Sofian. Ja halusi jatkaa Stefun kanssa. Uskomatonta... Martina halusi roikkua suhteessa senkin jälkeen!!! Toki Stefu aiemminkin oli pettänyt. Mikä Martinaa vaivaa, kun on kaikki nämä vuodet roikkunut tommosessa miehessä! Raha? Kuka omanarvontuntoinen nainen roikkuu tuommoisen miehen lahkeessa. Eikö Martinaa hävetä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahapula on iskenyt jos 3vuotta vanhat jutut pitää kaivaa otsikoihin...

Vierailija
22/27 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mitä Stefu ikinä koskaan näki martinassa. Hellän ja hempeän tytön vai? Sellaisen kenen kanssa olisi ihana perustaa perhe? Siinä tapauksessa suosittelen optikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mara ja Stefu oli erossa silloin kun tuo "pettäminen" tapahtui. Samaan aikaan Martini heilasteli Hanneksen kanssa, ja pohti valitseeko rahan vai rakkauden.

Raha voitti.

Paitsi jos ne silloinkin just erosivat pettämisen takia.

Vierailija
24/27 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kommentoin viime vuonna jossain Martina-keskustelussa täällä, että Martina on niin kiinni rahakkaassa elämässä, että pitää siitä kiinni kynsin ja hampain.

Ihmeiden aika ei ole ohi.

Vierailija
25/27 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kommentoin viime vuonna jossain Martina-keskustelussa täällä, että Martina on niin kiinni rahakkaassa elämässä, että pitää siitä kiinni kynsin ja hampain.

Ihmeiden aika ei ole ohi.

Yrittäjä Martina Aitolehti tienasi vuonna 2018 ansiotuloja 108 723, 86 euroa ja vuonna 2017 Aitolehti takoi ansiotuloja 101 389 euroa.

Vierailija
26/27 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun itsetunto kyllä kestää sen, että miehelläni on ollut toinen nainen kohta jo 13 vuotta. Se ei ole ollut mitenkään meidän perheen arjesta pois. Yhdessä hoidetaan koti, lapset, vietetään laatuaikaa yhdessä, jne. Eläätkö sinä sitten muuten raamatunmallin mukaan?

No jostain se on pois ja jos ei ole niin tosiaan on toinen nainen eikä nainen mihin mies olisi kovin rakastunut. Mutta jos mies pitää sitä toista ykkösenä niin tuskin itsekään olisit kovin ilahtunut. 

Vierailija
27/27 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefanhan on pettänyt Martinaa myös Satu Tuomiston ja Noora mikäsenniminytolikaan kanssa. Että ei kovin onnellinen suhde.

Onko ollut nyt niin että kun Sofia vapautui Nikosta, Stefan huomasi tilaisuutensa tulleen.