Olenko ainoa palstalla jonka sympatiat on Martinan puolella ja sääliksi käy? En ymmärrä näitä asenteitä Martinaa kohtaan...
En ymmärrä palstaa. Joo, Martina saattaa olla aikamoinen tapaus ja pyrkyrijulkkis mutta silti. Pitkä suhde, yhteinen lapsi. Oli rakastunut Steffuun ja naimisiin piti mennä, Martinalla toiveet ja haaveet tulevaisuudesta. Sitten tulee törkeällä tavalla petetyksi ja toinen nainen tunkeutuu hänen elämäänsä ja kotiinsa. Mies on haikaillut toisen perään ja itse vain toivonut onnea ja rakkautta. Yhtäkkiä rahan ahne huumeiden kanssa pyörivä instabimbo pyyhkäisee pöydän tyhjäksi ja vie Martinalta toivon tulevaisuudesta ja kaikki yhteinen heitetty roskakoriin.
Palstalla kuitenkin S ja S on nyt nostettu joksikin ihannepariksi ja MARTINASTA on tehty hirviö joka ansaitsi tulla petetyksi ja vielä erittäin törkeällä tavalla petetyksi. Jos kyseessä olisi joku muu kuin M, varmasti myötätuntoa saisi. Nyt kuitenkin ollaan sitä mieltä että sai mitä ansaitsi. HÄH? S on itsekeskeinen rahojen perässä kiipivä narsistinen n ar ttu joka uhraisi vaikka oman mummonsa rikkauksien takia. Mitään ei ole ikinä saanut omin avuin. Martina kuitenkin kantaa itse itsensä pääasiassa aina. S on kuin raatokärpänen tai käärme joka luikertaa toisen naisen kotiin ja elämään tuhoten sen välittäen vain itsestään. Kaikki yhteinen on mennyttä. Ja S on varmaan tyytyväinen itseensä. En ymmärrä miten Martinasta on tehty paholainen. Varmasti täysin särkynyt. Ja nyt nuo kaksi petturia ovat menossa naimisiin, erosta pari viikkoa.
Olen itse tullut peteyksi ja jätetyksi toisen naisen takia ja voin kertoa että se sattuu erittäin paljon. Vielä kun rakkaus ei ole loppunut ja itse olisi valmis antamaan kaikkensa. Kun selviää ettei toinen enää välitä eikä rakasta ja heittää sinut pellolle toisen takia joka muuttaa sinun kotiisi (no entiseen) tuntuu siltä kun jäisi rekan alle ja maa putoaisi jalkojen alta. Kuin myrkkyä saisi suoneen.
Tunnen todella myötätuntoa Martinaa kohtaan, tuollaisten haavojen parantelu vie aikaa. Martina on kuitenkin vahvan oloinen, toipuu kyllä. En vain ymmärrä palstalaisten asennetta kuinka tämä olisi Martinalle mitä ansaitsi. Kukaan ei ansaitse tuollaista. Paitsi ehkä Sofia ansaitsisi maistaa omaa lääkettään ja tietää miltä tuntuu kun näin käy. Martina ei tässä ole mikään syyllinen, hän on se uhri sanokoon palstalaiset mitä lystäävät. Petetty on aina uhri, ei pettäjä tai pettäjän pari.
Voimia Martina, on myös meitä jotka ovat saman kokeneet ja joiden myötätunto on vain sinun puolellasi.
Kommentit (53)
Mä en ole tollasessa sekoilussa kenenkään puolella.
Minun myös käy sääliksi Martina. Hoiti lapset ja hankki rahaa. Halusi pitää perheen kasassa, varmasti jo tyttöjenkin takia. Millaisen vinoutuneen naisenmallin tytöt saa Sofiasta. Ja mihin lie vaaraallisiin kuvioihin tytöt on nyt sotkettu. Huoltajuus Martinalle ja kunnon elarit Stefulta. Vai meneekö Stefun rahat jatkossa eukkonsa elättämiseen.
Uskomatonya kirjoitti:
Martina vaati poistamaan täältä aloituksen, jossa kerrottiin 7 uutisesta, eli mahdollisesta SoffeStefu naimisiinmenosta. Miksi täällä suostutaan poistamaan asiallisia ja suosittuja aloituksia????????
Ai tuliko siitä ilmoitus että Martinan pyynnöstä poistettu.
Kaikkea hyvää Martinalle! Pärjäät missä vaan! On hienoa että uskallat näyttää myös tunteesi 🍀🌹
Stefu on koko tilanteen liero. Hän se meni Martinaa instabimbon kanssa pettämään. Olisi rakentanut selkärangan ja eronnut jo aikoja sitten, jos kerran niin tyytymätön suhteessa oli.
Sitä saa mitä tilaa, kun itsensä on väen väkisin tunkenut julkisuuteen. Ihan kaikkea perhe-elämän kiekuroita ei kannata soitella toimittajille. Pahimpia ovat ne, jotka tunkevat pienet lapsensakin someen, telkkariin ja lehtiin.
Ahneella on pas kainen loppu. Toivottavasti Sofialle koituisi tämä sanonta.
Martina ei ansaitse sympatiaa, sai tismalleen sitä mitä tilasi.
Aitolehti tuli julkisuuteen salarakkaana, on pettänyt kaikissa suhteissaan, petti aviomiestään ja rikkoi perheensä Stefanin takia.
On lisäksi pahoinpitelijä ja rattijuoppo.
Vierailija kirjoitti:
Me vanhemmat ihmiset näemme näiden kuvioiden läpi, mutta entäs ne nuoret naiset, jotka näkevät vain sen Sofian glorian? On julkkismiehiä, matkoja, koruja, laukkuja... Ei tarvitse käydä kouluja saati sitten töissä. Pyrkivät reppanat tähän samaan somen mukanaan tuomaan luksusmaailmaan näkemättä asioita siten, mitä ne todellisuudessa ovat.
Eikös tuon Martinan sisar kuollut huumeisiin eli hän on nähnyt noista piireistä sen julmimman puolen. Toivottavasti nyt haluaa pitää molemmat lapsensa pois tuollaisten ihmisten vaikutusvallasta.
Ei? Hänet murhattiin.
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä ap:n juttu. En vaivautunut lukemaan.
Itsekin sympatiseeraan Martinaa. Ihana.
Eikä tuo perustu noihin menneisiin asioihin, vaan siihen millainen on.
Eikö jo ala kyllästyttämään ellei jopa naurattamaan oma käytös. Pitkä oli alku ja välitkin välillä.
Ihailen Martinan ahkeruutta ja kuinka on saanut uransa lentoon. Martinalla on omat rahat ja hyvät tulot, joten kyllä pärjää. Syyttä voi vaikka mistä, mutta laiska Martina ei ole. Sofiasta ei voi sanoa samaa.