Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen vatkaa munaa

Vierailija
13.05.2020 |

Meitä miehiäkin on erilaisia ja kaikille ei samat temput toimi. Mutta olen huomannut että 9 kymmenestä naisesta runkatessaan miehen kalua, pitää otteen liian läheltä terskaa. Siinä saa pelätä usein että reppeekö nahka. Joskus olen kokenut sen nautinnon kun nainen on selkäpuolellani ja vatkaa spermani pihalle alta aikayksikön. Läheltä juurta, vaihtelevalla puristuksella ja runkkuliikkeellä. Joiltakin se kai tulee luonnostaan tai sitten harjoittelun tuloksena. Osaatko sinä runkata miehesi kalua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa, yllättävän vaikeeta se on.

Vierailija
2/3 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen sen ainakin seisomaan saanut runkkaamalla ennen aktia, jos puhdas kalu niin toki imen kovaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ainakin tätä vakituisinta, mies on sanonut että ei keksi mitään mitä voisin tehdä paremmin. Vaikka teen aika paljon eri juttuja runkkaamisen aikana/mausteena vaihtelevasti eli voisi periaatteessa toivoa jotain tiettyä vaikka, mutta kuulemma runkkaan paremmin kuin hän itse. Mutta sama pätee kyllä toisinkin päin, mies hieroo ja nuolee niin ihanasti hellästi ja rajusti, tekee sirkustemppuja, etten osaa edes fantasioida paremmasta ja kiihottavammasta kosketuksesta. Meillä menee ihan mukavasti nyt taas :D <3