Tapailemallani miehellä on AINA uudet vaatteet kun tapaamme. Siis kirjaimellisesti aina upouudet vaatteet. Miksiköhän?
Olemme tapailleet kohta kuukauden ajan. En kehtaa kysyä suoraan mieheltä, koska emme ole puhuneet rahasta. Onko mies varakas vai mitä ihmettä? Eilen kun nähtiin, niin googlailin netistä ja löysin samat kengät ja paidan mitkä miehellä oli päällä. Pelkän paidan ja kenkien arvo yhteensä oli 3500 euroa. Älytöntä!!
Kommentit (85)
Mies, jolla on tyyliä ja rahaa. Mikä on ongelma siis? Keskity nyt siihen mieheen, eikä sen kuteisiin, jos siis haluat hänet pitää. Ja panosta itsekin vähän tavallista enemmän ulkoasuusi, että näytätte parilta.
Mun kokemukset näistä logobrändipelleistä on, että ostavat ne luotolla. Ei kukaan oikeasti varakas käytä koko ajan uusia vaatteita. Cheekilläkin on jopa samat kledjut monissa salaa otetuissa kuvissa.
Tapailin ite Tinderin kautta tällasta brändikeekoilijaa. Calvin Klein ja Adidas olivat sen mielestä kuuminta mitä on. Ihan sama miten ruma vaate oli, kunhan oli logo. Lisäili Instaankin kuvia kun hällä oli Adidaksen verkkariasu, oikein yhtenäinen. :D
Paljastui, että kaveri on luottotiedoton. Sai nettona paritonnia kuussa rahaa ja hassasi satoja euroja heti vaatteisiin, jätti osamaksut maksamatta. Tonnin puhelin oli osarilla ja auto Santanderin sikakalliilla. Kun kaveri maksoi laskut, ei jäänyt rahaa muuhun. Vippaili äidiltään ja otti pomolta kottia.
Ei tapailtu kauaa kun tyypillä ei ollut varaa käydä edes elokuvissa. Matkustelusta sai vaan haaveilla. Kummasti somen mukaan on kuitenkin taas reissannut. Ottanut varmaan rahalainaksi piste fi.
Veloissa korviaan myöden. Hurmausvaiheessa laittaa kaiken peliin. Sitten kun arki koittaa, sinä olet se joka vastaa että vuokrat ja laskut tulee maksetuksi. Mies ottaa vain lisää vippejä.
Kuulostaa kaverin exältä. Aina viimoisen päälle kuteet, koko ajan ostelemassa viimoisen muodin mukaisia, kalliita merkkivaatteita.
Alkoi aika nopeasti huomautella kaverin pukeutumisesta. Ja meikkaamisesta. Sitten siirryttiinkin jo vaatimaan että kaveri pukeutuu tietyllä tavalla. Pahin: osti överit push-upit ja vaatii, että kaveri käyttää niitä - ei suostunut lähtemään mukaan tai ottamaan omien ystäviensä luokse mukaan, jos kaveri ei ollut tällätty just oikein. Pihtasi seksiä sanoen, että kaveri on ruma ja läski (kaverini on hoikka, todella, ja kaunis kuin mikä).
Saatiin kaveri jättämään se paska. Myöhemmin kävi ilmi, että vaatehankinnat oli tehty kulutusluotoilla.
Kaksi vaihtoehtoa:
1) Mies huijaa. Tilaa vaatteet eri nettikaupoista ja palauttaa ne kerran käytettyään. Kun ihastut häneen, muuttaa nopeasti asuntoosi tai alkaa lainata sinulta rahaa. Lahja kuulostaa vähän huolestuttavalta.
2) Mies on varakas, mutta vähän epävarma ja pedantti. Olisiko nörtti, ehkä firmansa myynyt? Pitää vaatteistaan hyvää huolta, mm. käyttää nukanpoistajaa. Tutustu mieheen ihmisenä, viihdytkö hänen surassaan oikeasti. Älä anna varakkuuden sokaista, eihän se itsessään onnea elämään tuo.
Kokemusta jälkimmäisestä vaihtoehdosta on. Kurkkasin hetun lompakosta ja kävin katsomassa verotiedot. Sen jälkeen en epäillyt huijariksi. Ollaan yhä yhdessä, hän on aina tyylikäs merkkivaatteissa (myös ulkoiluvaatteissa!). Itse olen enemmän homssuinen, joten olen skarpannut pukeutumisen ja hiustenlaiton kanssa. Hän kuitenkin tuntuu tykkäävän minun luonteestani ja teemme yhdessä kaikenlaista aika arkista, harjoitellaan golfia ja retkeillään (hän maksaa aina bensat ja ravintolaruoat, minä saan tarjota kahvit).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök, en koskisi pikkusormellakaan tyyppiin.
Olin joskus miehen kanssa, joka oli hieman tuollainen. Paidat olivat aina viimeisen päälle silitettyjä, upouusi ja niitä oli ihan älyttömän paljon. Myös kenkiä oli huomattavasti enemmän kuin itselläni. Sänkyyn mennessä vaatteita ei saanutkaan ottaa nopsasti pois päältä, vaan mies aina asetteli ne siististi. Ällöä.
Kuvailit juuri unelmamieheni. Missä tuollainen mies on ja onko sinkkuna?
Onko unelmamiehesi siis sellainen, että joudut katselemaan hänen vaatteiden viikkaamista ja asettelua vaikka kuinka kauan ennen kuin hän pääsee aloittamaan seksiä? Siinä itsellä pahimmat himot ehtivät jo laantua, kun ensinnäkään miestä ei saanut kovin kummoisesti koskea ettei paita rypisty tai hyvänen aika, siihen tule vaikka jotain meikkiä ja kun vihdoinkin päästiin etenemään, niin hienohelma alkaa etsimään oikeanlaista henkaria paidalleen?
Minä en syttynyt moisesta keikarista ja ihmettelin jälkeenpäin, että edes yhteen olimme lähteneet.
Mies on otettavissa vieläkin, meidän juttumme oli ohi jo yli 20 vuotta sitten. Mies ei löytänyt jostakin syystä itselleen ja vaatekaapilleen sopivaa vaimoa. Enkä ihmettele, sen verran kuiva ja huumorintajuton tyyppi hän olikin. Ehkä hän on naimisissa silitysrautansa kanssa.
Minulla on paljon vaatteita, enkä omista edes luottokorttia.
Osa vaatteista on vanhojakin, olen saman kokoinen kuin 15 vuotiaana.
Pidän kauniista vaatteista, mitään muuta et tämän perusteella minusta voi päätellä. Ihan naurettavia oletuksia tässä ketjussa!
Vierailija kirjoitti:
Pidän kauniista vaatteista, mitään muuta et tämän perusteella minusta voi päätellä. Ihan naurettavia oletuksia tässä ketjussa!
Tässä puhuttiin koko ajan uusista ja käyttämättömistä vaatteista, ei vuosikymmeniä vanhoista vaatteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök, en koskisi pikkusormellakaan tyyppiin.
Olin joskus miehen kanssa, joka oli hieman tuollainen. Paidat olivat aina viimeisen päälle silitettyjä, upouusi ja niitä oli ihan älyttömän paljon. Myös kenkiä oli huomattavasti enemmän kuin itselläni. Sänkyyn mennessä vaatteita ei saanutkaan ottaa nopsasti pois päältä, vaan mies aina asetteli ne siististi. Ällöä.
Mies on tarkka tyylistä ja puhtaudesta. Joka kerta tavatessa halaa ja näyttää siltä kuin vaatteet olisi suoraan rekistä otetut. Vaatteet ovat myös linjakkaat ja ei näy ryppyjä, joten ovat upouusia. Olen varma että miehellä on enemmän takkeja ja kenkiä kuin minulla.[/
Juujoo, kerro vielä miten tonnien hintalaput on unohtunut herralta poistamatta kuteistaan.
Itseäni hirvittäisi tuommoinen. Uudet vaatteet ensimmäisillä treffeillä olisi ok, mutta sen jälkeen toivoisin että jokin asuste tai edes kengät olisivat samat/käytetyt. Ostan itselleni hyvin harvoin uusia vaatteita, niin olisi vaikea ymmärtää jatkuvaa kulutusta.
Kuulostaa siltä, että miehesi on varakas menestyjä. Köyhien on tietenkin vaikea ymmärtää, miksi jotkut haluavat pukeutua kunnollisiin vaatteisiin pieruverkkarien ja hupparin sijasta.
Miten tunnistetaan paita tai kengät, jotka maksaa tuhansia euroja? Miesten kävelykengät ei ulospäin yleensä paljasta mitään, jos hoitaa kenkiä kunnolla. Minulla on kolme paria Paljakan käsin tekemiä kenkiä, eikä ne kyllä eroa hyllytavarasta ulkoisesti kovinkaan. Suurempi ero tulee kenkien hoitamisesta tai hoitamatta jättämisestä.
Samoin (työ)paidat tilaan Herrainpukimon kautta mittatilauksena 132 euroa per paita. Istuuhan se hyvin, mutta ei huuda mitään logoa. Eikai ne logollisetkaan rytkyt mitään kalliita voi olla? En edes suostuisi olemaan jonkun vaatebrändin mannekiini ja pitämään rinnuksessa jotain A4 kokoista logoa, jotta muutkin näkevät minun maksaneen pelkästä nimestä laadun sijaan.
Ainoat brändituotteet vaatekaapissani taitaa olla kaksi Gantin neuletakkia jostain 10-15 vuoden takaa. Ei nekään maksaneet kuin satasen tai kaksi kappale.
M31
Vaatteita saa nykyään vuokrata. En tiedä miten korona aikana toimii, mutta miehet erityisesti on näiden vaatevuokraamojen asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kaverin exältä. Aina viimoisen päälle kuteet, koko ajan ostelemassa viimoisen muodin mukaisia, kalliita merkkivaatteita.
Alkoi aika nopeasti huomautella kaverin pukeutumisesta. Ja meikkaamisesta. Sitten siirryttiinkin jo vaatimaan että kaveri pukeutuu tietyllä tavalla. Pahin: osti överit push-upit ja vaatii, että kaveri käyttää niitä - ei suostunut lähtemään mukaan tai ottamaan omien ystäviensä luokse mukaan, jos kaveri ei ollut tällätty just oikein. Pihtasi seksiä sanoen, että kaveri on ruma ja läski (kaverini on hoikka, todella, ja kaunis kuin mikä).Saatiin kaveri jättämään se paska. Myöhemmin kävi ilmi, että vaatehankinnat oli tehty kulutusluotoilla.
Mulla on ollut lähes tarkalleen tällainen mies.
Siksi tuli ekana mieleen, että se ap:n tapailema mies peittelee jotain niillä vaatteillaan.
Jäin tosin miettimään, että mistä sen tietää, ovatko vaatteet uusia, vai vain huolella hoidettuja ja siksi hyväkuntoisen näköisiä?
Osa niistä voi olla myös piraattituotteita, kopioita aidoista, ostettu jostain kiinalaisesta nettikaupasta. Ainakin tällä mun miesystävällä oli niitä, vaikkei sitä päältä katsoen huomannutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä puhuttiin koko ajan uusista ja käyttämättömistä vaatteista, ei vuosikymmeniä vanhoista vaatteista.
Äitini on vaatesuunnittelija, tiedän mitä materiaaleja ostaa ja mitä välttää, vaatteet näyttävät edelleen ihan uusilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini on vaatesuunnittelija, tiedän mitä materiaaleja ostaa ja mitä välttää, vaatteet näyttävät edelleen ihan uusilta.
Joo mutta ei niitä enää tunnista mikään hakukone eikä löydy hintoja. Mistä tässä nyt oli kyse, että vaate oli täysin tunnistettavissa ja hintatiedot löydettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies asuu yksin, ei ole elätettäviä, keskituloinen työ, halpa vuokra, säästöjä, sijoituksia, niin miksi ei voisi olla varaa laadukkaisiin vaatteisiin?
Niin no, ei se olekaan olennaista, miten miehellä on varaa. Varmasti monella olisi. Enemmän se, miksi hän käyttää (paljon) rahaa tuollaiseen.
Tai alalla töissä. Kaverin avovaimo maahantuo työkseen miesten vaatteita ja myy kaupoille. Saa näytteitä ja muutaman kauluspaidan vuosittain ilmaiseksi.
Ostaa varmaan Uffilta. Minäkin ostelen sieltä usein ihan uusia tai uuden näköisiä merkkivaatteita. Niistä ei välttämättä huomaa, että ovat vanhoja, koska laatu on niin hyvä.