Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin 6 kanelipullaa ja sitten kadutti joten treenasin 2 tuntia.. huhhuh.

Vierailija
13.05.2020 |

75 min cardiotreeniä ja 45 min jalkoja. Poltinkohan tuossa nuo extra kalorit?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu tietenkin pullista, treenin rankkuudesta, sun koosta ja kunnosta.. juoksu kuluttaa mulla noin 600kcal tunnissa, jos pulla on esim 300kcal niin ei riittäisi. Ja lihaskuntoharjoittelu kuluttaa vielä vähemmän kaloreita.

Mutta tämä nyt om hiusten halkomista. Kuulostat vähän syömishäiriöiseltä,yritä olla vähän armollisempi itsellesi.

Vierailija
2/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan 6 kanelipullaa siihen päälle niin lihakset saavat energiaa kasvuun ja tuloksia syntyy.

Vakavasti ottaen: tuo pakonomaisuus vie liikunnasta ilon. Kyllä sitä voi joskus herkutella, kun ei vedä joka päivä övereitä, syö muuten terveesti ja liikkuu. Kunnon hiilaritankkaus + lepopäivä -yhdistelmällä kulkee se treenikin seuraavana päivänä ihan eri tavalla kun on energiavarastot "ladattu". Noista pakonomaisista rääkeistä alkaa kroppa vähitellen kärsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rääkkäät tarviitkin ne hiilarit ja siksi söitkin ne pullat.

Vierailija
4/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltit paljon muutakin. Liian pitkä treeni, poltti ainakin lisäksi tuon jalkatreenin lihaskasvun :(

Vierailija
5/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö just kuntosali treenasjat vedä pullia suklaata

Vierailija
6/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti et. MUTTA mitä muuta olet syönyt tänään? Jos kuluukin jo peruskulutuksella. Muutenkin, jos tämä tapahtuu kerran vuodessa niin et sinä siitä liho.

Vierailija
7/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiljattain pudottanut reilusti painoa (-30 kiloa) ja bmi on nyt 22. Nyt kun on ollut kotona enemmän on tullut myös leivottua (leipää, pullaa). En minä nyt joka päivä repsahda mutta vähän liian usein kuitenkin. Liikuntaa harrastan päivittäin: juoksen jonkin verran ja teen lihaskuntoa. Alkoi vaan ahdistaa kun nyt on ollut vaikeampi vastustaa herkkuja viimeaikoina ja yksi kilo on tullut painoa lisää coronan aikana :( pelkään että yhtäkkiä huomaankin olevani taas 90-kiloinen.

- Ap

Vierailija
8/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti et. MUTTA mitä muuta olet syönyt tänään? Jos kuluukin jo peruskulutuksella. Muutenkin, jos tämä tapahtuu kerran vuodessa niin et sinä siitä liho.

Tänään olen syönyt: 250 grammaa kevyt raejuustoa, 2 kiiviä, 1 proteiinipatukan, 2 proteiinileipää, 1 avokadon ja nyt illalliseksi 100 grammaa lohta, 50 g kevyt tuorejuustoa ja 200 grammaa parsaa.

Vierailija
9/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 6kpl niitä pieniä giflarin pullian niin eiköhän treeni riitä, jos jotain paistopistepullia niin muutama tunti vielä treenia lisää.

Vierailija
10/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama taktiikka; pullapäivinä lisää liikuntaa! Vappuna vedin 8 pienehköä itse tehtyä munkkia päivän aikana - vähintään 100 kcal/munkki, joten tein sitten pidemmän juoksulenkin seuraavana päivänä.

Pointtina ainakin mulla on just tuo, että herkkupäiviä voi pitää kun huolehtii siitä, että sitten treenaa enemmän.  Ja näin siis ehkä kerran kuukauteen. Muuten syön aika vähän hiilareita, mutta joskus on saatava itse tehtyä pullaa tai munkkeja, tai kaupan croissanteja, koska ne vaan on niin hyviä :D

Vierailija
11/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 6kpl niitä pieniä giflarin pullian niin eiköhän treeni riitä, jos jotain paistopistepullia niin muutama tunti vielä treenia lisää.

Oli oma tekemiä. Keskikokoisia.

Vierailija
12/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä herkkuja voi syödä, katot vaan kalorit, että jää alle 1800 päivässä.

Mä en syö ilta kuuden jälkeen enää mitään eli aamupala, päivällä kahvi leipä ja pulla, kotona lämmin ruoka ja esim jäätelöä jälkkäriksi.

Mitat 172cm 63kg ikääkin jo 52.

Vierailija
13/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta leipominen!

Vierailija
14/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en syö ilta kuuden jälkeen enää mitään eli aamupala, päivällä kahvi leipä ja pulla, kotona lämmin ruoka ja esim jäätelöä jälkkäriksi.

Eli skippaat lounaan ja syöt joka päivä kahvin ja pullan sen sijaan?

Vierailija
15/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään olen syönyt: 250 grammaa kevyt raejuustoa, 2 kiiviä, 1 proteiinipatukan, 2 proteiinileipää, 1 avokadon ja nyt illalliseksi 100 grammaa lohta, 50 g kevyt tuorejuustoa ja 200 grammaa parsaa.

Kevyt sitä ja tätä :) Ei mikään ihme, että pulla maistuu.

Ei siinä mitkään 2 tunnin treenit auta kun kroppa on ilman ravintoa.

Vierailija
16/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, huomasin, että jos syön päivällä enemmän alkaa väsyttää. Ei toi pulla ole aina, usein ruisleipä ja kahvi. Aikuinen ei tarvitse kun yhden lämpösen ruuan päivässä. Täällä jo sanottukin, juo vettä ruoka - ja janojuomana.

Vierailija
17/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minusta teit hyvin. Joskus vain on saatava repsahtaa ja kuitata se noin kuin teit. Muista olla myös armollinen itsellesi.

Vierailija
18/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kulutit, pullista tulee varmaan jotain 1200-1800 kaloria etkä varmaan kuluttanut treenatessa tuota määrää.

Mutta itsellä ainakin pieni herkuttelu toimii motivaattorina seuraavanakin päivänä enkä silloin repsahda herkuttelemaan. Joten nou hätä.

Vierailija
19/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, huomasin, että jos syön päivällä enemmän alkaa väsyttää. Ei toi pulla ole aina, usein ruisleipä ja kahvi. Aikuinen ei tarvitse kun yhden lämpösen ruuan päivässä. Täällä jo sanottukin, juo vettä ruoka - ja janojuomana.

Ruuan lämpötilalla ei ole mitään merkitystä.

Syöt siis yhden aterian päivässä ja lopun ajan käytät napostelemalla kaikkea shaissea.

Vierailija
20/22 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan on voimiksen kahvitauko vasta tuo 6 pullaa. ootas ku päästään herkutteleen sen jälkeen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän