Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen puhelimessa Tinder

Vierailija
13.05.2020 |

Eipä siinä sitten mitään. Lähti koko elämältä pohja. Mikä h***a.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katsoit sen puhelinta

Vierailija
2/11 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä voi ittekin hu**ta ja vetää elämänsä vessasta alas. Luulin tän miehen olevan se 1, tytöt älkää koskaan luulko olevanne jollekin ääliölle mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillistä nykyaikaa. Valintaa niin paljon, ettei haluta sulkea ovea mahdollisuuksilta ja siltä potentiaaliselta paremmalta. Hohhoijaa.

Tsemppiä eroon!

Vierailija
4/11 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on yksi niistä monesta ukkomiehestä jotka etsivät seksiseuraa tinderistä.

Vierailija
5/11 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se elämä kovin tukevalla pohjalla tainnut ollakaan.

Seuraavalla kerralla älä laita koko elämääsi jonkun miehen ja hänen puhelimensa sisällön varaan.

Vierailija
6/11 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sinkkunaisena Tinderissä. Siellä on tosi paljon miehiä mukamas avoimessa suhteessa..varmaan oikeasti 80% salaa siellä

Vierailija
7/11 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on siis niin laiska, ettei jaksa nostaa takapuoltaan sohvalta ja katsettaan puhelimen näytöstä edes etsiäkseen jonkun jonka kanssa pettää sinua. Lienee varmaan sitä sukupolvea, että kaikki mitä ei voi älypuhelimella tehdä on turhan raskasta?

Vierailija
8/11 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän se on nykyään, kenen vaan luurista voi noita appseja löytyä eikä tiedä mikä on se päivä kun löytää paremman ja poistuu paikalta

Vierailija
9/11 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin itse kohtelisin naisystävääni kun kukkaa kämmenellä enkä koskaan pettäisi jos sellainen olisi. Kuitenkaan en kuulemma kelpaa kellekään koska olen palstauli ja setämies.

Vierailija
10/11 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin itse kohtelisin naisystävääni kun kukkaa kämmenellä enkä koskaan pettäisi jos sellainen olisi. Kuitenkaan en kuulemma kelpaa kellekään koska olen palstauli ja setämies.

Hyvät tuntomerkit olet itsestäsi antanut täällä, jos joku treffiseura on tokaissut noin.

Vierailija
11/11 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt niin että seurusteltuamme mieheltä löytyi tinder kun olimme vielä yhdessä ja kuulin siittä muualta. No ajan kuluttua aloimme myöhemmin tapailla ja sanoin että en ala suhteeseen,enkä halua tapailla jos hän tapailee muita. Kysyin myös onko sinulla tinder jvielä ja hän sanoi kyllä se tossa puhelimes joo on ladattuna edelleen, MUTTA ei SITÄ käytä. ELI SANOI ETTÄ EI KÄYTÄ SITÄ.. mietin miksi se sitten siel puhelimes edes on,en tajua. Juttu haiskahti. :D Miksi olla sovellus ladattuna jos ei käytä ja kun en todellakaan voi olla varma mitä hän sielä puuhaa vaikka kuinka luottaisin että onko mies itse luotettava.. No.. Joku jäi minua vaivaamaan edellisten valehteluiden takia joten.. ihan sama mitä muut sanoo mutta tätä en kadu..Tein valeprofiilin ja sain matchin hänen kanssa, järkytyin koska hänen profiilsissaan "mitä hän ei käytä" oli kuukauden tuoreita kuvia, samoja kuvia kuin facebookissaan.. alkoi minulla raksuttamaan, selkeesti päivittää siis tinderiään ja jotain sielä puuhaa. En siedä valehtelua koska olen selkeesti sanonut en miestä halua tapailla jos näkee muita. Jos tosissaan ei ole kiinnostunut sanoisi suoraan eikä leikkisi, tai en tiedä enään mitä haluaa. No.. aloin sitten juttelemaan hänelle perus juttuja tällä feikki profiilillani, hän vastaili takaisin kiinnostuneena ja kysyin mitä hän etsii ja hän vastasi että etsi vakavaa suhdetta (!?)JA sopi valeprifiilini kanssa treffit joihin hän oli tulossa. Voisi mennä vaikka kävelylle kun korona. Tässä kohtaa loukkaannuin koska hän oli minulle sanonut että ei voi minun kanssani oikein tehdä mitään. Tässä kohtaa en tienny mitä ajatella, en kuitenkaan kertonut että tiesin hänen juttelevan tinderissä minun kanssani ja sain selville hän olisi ollut menossa treffeille "feikki minuni kanssa.." Päätin tehdä seuraavan muuvin ja otin puheeksi minuna itsenäni hänen tinderinsä. Kysyin että sulla siis on se tinder vielä mut et käytä sitä? Pokkana valehteli että juu. Sit kysyin et ihan mielenkiinnosta siis miks sulla on se ja olisko mahdollista että poistaisit sen kun se selkeesti vaivaa mua? :D Että mulle ei tulis mieleenkään pitää sitä jos tässä tapaillaan toisiamme niin. Hänen vastauksensa oli:" no se on sellanen enemmän sellanen psykologinen juttu" 

Siis mitä ihmettä? olen ihan sekaisin? mikä näitä miehiä vaivaa?PSYKOLOGINEN JUTTU?mitä paskaa noi miehet puhuu :D vai olenko vain helvetin hyvä uskoinen  :D

Eli sinulle aloittaja sanoisin että heitä ihan tyhmänä kommentti että kaverisi vaikka swaippaili ja näki sulla profiilin tinderissä. katso piruuttasi mitä vastaa. tuleeko yhtä tyhmä vastaus kun minulle että joo siinä se on(kun sitä ei voi oikein kieltää jos olet faktaa nähnyt)mutta ei käytä sitä ja se on sellanen psykologinen juttu! salli mun nauraa!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi