Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ripsienpidennyksistä?

Vierailija
13.05.2020 |

Siis sellaiset ihan hillityt, ei mitään lukin koipia... Olen harkinnut, koska omat ripset on vaaleat tyngät ja aina pitäisi olla ripsiväriä laittamassa...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain allergiakohtauksen siitä liimasta jolla ne kiinnitetään. Silmäluomet turposi, punotti, niitä kutisi, silmät vuotivat.

Ei kun liottamaan niitä irti, ja omia ripsiä lähti tukottain! Kesti monta viikkoa ennen kuin alkoivat kasvaa takaisin.

En ole millekään allerginen ennestään, joten siksi tuo yllätti.

Vierailija
2/13 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsien kestoväri ja kestotaivutus, suosittelen.

Ripsien pidennykset ovat jo niin 2016.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassiset ripsienpidennykset ihan OK, jos jaksaa olla niitä myös huoltamassa. Tosin se jatkuva huolto (30-50e / käynti) ei hirveest innosta. 

Vierailija
4/13 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä paksuista laattaripsistä. Ne tekevät yleisilmeestä jotenkin raskaan ja väsyneen oloisen. Vähempikin riittää.

Vierailija
5/13 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jo nolot.

Vierailija
6/13 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksaisi ja kalliiksi tulee, plus voi aiheuttaa ongelmia kuten ärsytystä, allergiaa.. pitää olla hyvä tekijä. Ei ole iso vaiva taivuttaa itse ripset ja laittaa ripsaria.

Vierailija
7/13 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän juhlameikkiin esim. liimattavia ripsitupsuja tai magneettiripsiä... Se on aikamoinen vaiva, kun pitää olla 3 viikon välein huoltamassa, että ovat edes jotenkin siedettävän näköiset. Plus kaikki allergiamahdollisuudet. Muutama vuosi sitten oli ja kyllästyin.

Vierailija
8/13 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveät. Ja niin last season.

Vierailija
9/13 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pahimpia turn-offeja naisessa. Pahempi kuin esimerkiksi lievä lihavuus tai huono pukeutuminen.

Vierailija
10/13 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottaisi, koska pelkään liimalle allergisoitumista.

Paksut luonnottomat ripset on myös poikkeuksetta nolot, mauttomuuden huippu.

Mutta melko ohuet ja luonnolliset voi olla nätit. Sellaiset, jotka jollakin voisi olla luonnostaankin.

Tässä ihan maksimit, tämän tuuheammat tai pitemmät näyttävät typerältä, ainakin ilman muuta meikkiä:

https://www.pinterest.cl/pin/719872321662859659/

Vierailija
11/13 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisen näköiset ok, nukkeripset järkyt. Itse en ottaisi, liikaa vaivaa enkä halua superliimaa niin lähelle silmiä. Muut tehkööt mitä tykkäävät, minun mielipiteelläni ei heille kuulu olla mitään merkitystä :)

Vierailija
12/13 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu musta ripsimatto pienentää silmiä ja tekee vanhemman näköiseksi, katseesta tulee jotenkin roikkuva ja sulkeutunut. Ja tosiaan aika old schoolia nykyään. Luonnollisuus on taas in. Onneksi.

Vierailija
13/13 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö noita nykyään muut kuin 20v pissaliisat ja elämänkoululaiset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä