Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sinulle luksusta?

Vierailija
13.05.2020 |

?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksusta mulle on omistusasunto, auto peruutustutkalla, ravintolaillalliset koko perheen kanssa. 

Vierailija
62/67 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitihän se arvata, että yllättävän moni "olevinaan vaatimaton" kirjoittaa tänne. Tuntuu kuin he olisivat jotenkin ylpeitä siitä, että heidän mielestään pienetkin asiat ovat luksusta.

Itselleni luksusta olisi lento yksityiskoneella ja syöminen hienossa ravintolassa mihin ei olisi muuten varaa.

Mutta kun en lennä vaikka minulla on varaa. Inhoan ravintolaruokia ja ravintoloita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkikesä ilman itikoita.

Vierailija
64/67 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökkikesä ilman itikoita.

Eikä punkeistakaan olis niin väliksi.

Vierailija
65/67 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tarvitse herätä kellonsoittoon. Kun pääsee töistä suoraan ruokapöytään, ruoka on hyvää ja saa hyvällä omallatunnolla siirtyä sohvalle. Ravintolassa syöminen, kun ei tarvitse maksaa itse.

Vierailija
66/67 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitihän se arvata, että yllättävän moni "olevinaan vaatimaton" kirjoittaa tänne. Tuntuu kuin he olisivat jotenkin ylpeitä siitä, että heidän mielestään pienetkin asiat ovat luksusta.

Itselleni luksusta olisi lento yksityiskoneella ja syöminen hienossa ravintolassa mihin ei olisi muuten varaa.

Minä pidän luksuksena sellaistakin, mihin on mahdollisuuksia. Jos luksusta olisi yksityislentokoneella lentäminen, en olisi ikinä mihinkään tyytyväinen, kun elämässä ei olisi koskaan luksusta. Olen ihan varma, että en ikinä pääse yksityislentokoneeseen kuin korkeintaan siivoamaan sitä.

Vierailija
67/67 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen luksus jota tällä hetkellä kaipaisin, olisi kampaamokäynti. Leikkaus ja värjäys. Ja se ihana tunne kun kampaaja pesee hiukset ja hieroo päänahkaa.

Toinen vähän vaatimattomampi luksus olisi ilta ystävien kanssa.