Mikä on sinulle luksusta?
Kommentit (67)
Hyvälle tuoksuva saippua. Oma rauha.
Lakanat pellavasta tai egyptinpuuvillasta.
Kun pääsen livahtamaan 2 kuukauden jälkeen koronakaranteenista mökilleni ja istuskelen itsekseni saunan lämmössä parin kossupaukun nousukumarassa ja mietiskelen, mitä kukakin tulee sanomaan hautajaisissani.
Yli 20€ viini, pellavalakanat, useamman ruokalajin ravintolaillallinen istutetuin viinein, käsintehdyt suklaapraliinit
Nyt koronaaikana luksusta tosin olisi ystävien näkeminen ja mummun halaaminen. Ikävä alkaa olla kova
Päivä jona saan olla ilman mitään vastuuta. Näitä ei usein siunaudu, max pari vuodessa
Pitihän se arvata, että yllättävän moni "olevinaan vaatimaton" kirjoittaa tänne. Tuntuu kuin he olisivat jotenkin ylpeitä siitä, että heidän mielestään pienetkin asiat ovat luksusta.
Itselleni luksusta olisi lento yksityiskoneella ja syöminen hienossa ravintolassa mihin ei olisi muuten varaa.
Luksusta olisi jos joku pesisi mun ikkunat.
Lapset kesäleirillä ja se viikon oma loma. Saa vain olla möllöttää ilman kelloa ja tehdä mitä huvittaa.
Se, kun voi ihan rauhassa kävellä metsässä ilman kiirettä ja saa kuunnella vain luonnon ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Pitihän se arvata, että yllättävän moni "olevinaan vaatimaton" kirjoittaa tänne. Tuntuu kuin he olisivat jotenkin ylpeitä siitä, että heidän mielestään pienetkin asiat ovat luksusta.
Itselleni luksusta olisi lento yksityiskoneella ja syöminen hienossa ravintolassa mihin ei olisi muuten varaa.
Näin erilaisia olemme. En kaipaa todellakaan yksityiskonetta! Ja minut tekee onnelliseksi saada syödä hyvässä seurassa vaikka lettuja nuotiolla. Kukin tavallaan.
Arjen luksusta on tuoreet kukat ja hyvä latte ja Moet.
Luksuksen liitän lomaan: 5 tähden hotelli ja Michelin-tason illallinen.
Mahdottomasta luksuksesta on kyse, jos olisi hieno lukaali jossain etelä-Ranskan rannikolla, uima-allas kallion päällä. Mutta tällaisesta ei ole kokemusta.
Liha, kala, auto, omistusasunto, kesämökki ja matkailu.
Ei ainakaan Luis Vuittonin kassi.
Olen nyt lomautettuna ja tämä vapaa-aika on kyllä ihan luksusta!
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa käynti ihan muuten vaan ja kuoharipullo ihan muuten vaan.
Tulee mieleen mun mies. Kun hän on ostanut kuoharipullon ja korkannut sen ja minä kysyn, että mitäs nyt juhlitaan: "No vaikka sitä kun saatiin korkki auki!" :-D
Tänään oli luksusta hakea taco bellistä ruokaa 22 eurolla kun ei jaksettu itse mitään tehdä. Luksusta on myös tilata pari kertaa viikko ruokaa kotiin.
Luksusta on myös välillä ostaa 15-20 euron viinipullo 8-10 euron viinin sijaan.
Luksusta on varata matka kerran pari vuoteen miettimättä onko siihen varaa.
Luksusta on kampaaja kerran 4-5 kuukauteen.
Luksusta on ostaa kaupasta ihan mitä ikinä mieli tekee, siis ruokaa.
Kokki kotona. Joka laittaisi toiveiden mukaisesti terveelliset ruuat. Oma valmentaja ja hieroja.
Se kun lapset tulevat mun luokse isäviikon jälkeen.