Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin pidätte lakkiaiset?

Vierailija
13.05.2020 |

Ajatus oli siirtää ne syksyyn kun on yhteislakitus silloin, mutta mahdollisestihan epidemia on silloin pahempi kuin nyt. Olisiko parempi järjestää ne kesäkuussa kuitenkin? Mihin olette päätyneet?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuun lopussa juhlitaan omalla perheellä 5 henkilöä. Lisäksi kutsumme erikseen terassikahveille läheisiä niin, että saadaan turvaväli pidettyä. Abi toivoo myös tällaista järjestelyä. Minulle passaa näin, kun pystyy seurustelemaan kunnolla kaikkien kanssa ilman stressiä. Isot suvut meillä molemmilla, joten en voisi kuvitellakaan tavallisia juhlia näin pandemian aikana.

Vierailija
22/27 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskon perheessä on jo kesäkuun rippijuhlat siirretty elokuulle ja silloin sitten juhlitaan samalla ylioppilasta, näin sisko mulle ilmoitti. Minusta näin on hyvä, en olisi arvannut itse lähteä sinne nyt täältä Helsingistä mummoja tartuttamaan (ei mulla siis tietääkseni ole tartuntaa). Nämä nuoret oli itse ehdottanut tällaista järjestelyä. Nyt mä vaan mietin, että lähetänkö lahjan kuitenkin ylioppilaalle nyt keväällä vai vasta sitten elokuussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidetään nyt keväällä. Ne jotka eivät halua osallistua voivat jättää tulematta. Yhteydenpito näihin ihmisiin katkeaa myös siihen. Meillä riittää kyllä sukulaisia ja tuttuja jotka arvostavat lakkiaisia.

Hui mikä diktaattori. Pelottavaa puhut....yhteydenpito päättyy siihe...oletpa julma. En toivottavasti ole vieraslistallasi ja jos olen, niin toivottavsati ymmärrän olla tuematta juhliin, jos tosiaan ajattelet, niin että rankaiset ihmistä, joka ei tee tahtosi mukaan.

Meitä on moneks. Kuulostat yhdeltä rumalta katkeralta sielulta.

Vierailija
24/27 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret juhlivat keskenään toukokuussa, mutta muuten ajankohta päättämättä

Vierailija
25/27 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nyt pidetään virallisena päivänä hyvin pienimuotoisesti, eli väki jää alle sen tällähetkellä voimassa olevan 10 henkilöä.

Vierailija
26/27 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30.5. pidetään kivat juhlat kotona pienelle porukalle.

Vierailija
27/27 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä paljon riskiryhmäläisiä, eikä ylioppilas halua juhlia ilman heitä. Juhlat järkätään parempaan aikaan, jos menee pitkään niin sitten järkätään jotkut muut isommat kemut sillä teemalla minkä hän valitsee. Sitä ennen pidetään zoomissa "etäjuhlat", näin on jo vietetty kahdet synttärit ja kyllä sekin oli kivaa vaikkei tietty sama jos oltaisiin yhdessä fyysisesti. Mutta parempi kuin ei mitään.