Miten joku voi olla päiväkodin täti?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistun pian lastenhoitajaksi ja tämä on aina ollut unelma-ammattini. Lapset ovat ihania ja työ oikein mukavaa, kun suhtautuu vähän rennommin. Sääliksi käy joskus kandit, kun aika menee turhaan säätämiseen eikä aikaa ole oikealle pedagokiikalle. Alimiehityksellä mennään ja ryhmäkoot ovat isoja, mutta kun työtä ei tosiaan ota liian raskain hartein vaan tekee parhaansa, voi se olla todella palkitsevaa.
N18, joten varmasti vielä ruusuinen kuva, tiedän että kyynistyminen edessä kymmenen vuoden sisään :DPedagokiikalle. Nämä ovat AINA tällaisia nämä päiväkodin tätien tai heiksi aikovien avautumiset. Kieli kuin kielipuolella teinillä. Poikkeuksena yksi pitkä kommentti tässä ketjussa, mutta hänpä ei jäänytkään alalle.
Se on pedagogiikka. Et osaa sivistyneiden sanastoa, t. Varhaiskasvatuksen opettaja, nyt voit haukkua mua, vaikka siksi päikyntädiksi 😜
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen, kuka vielä tädittelee varhaiskasvatuksen työntekijöitä. Eihän siellä yksikään aikuinen ole lapsille (eikä varsinkaan vanhemmille) täti. Sen sijaan on opettajia ja hoitajia, joita voi kutsua etunimillään.
Täti on sitten se isän tai äidin sisko. Omia sukulaisia ei yleensä päiväkodissa hoideta.
On tästä ongelma taas tehty.
Täti viestii läheisyyttä mutta se näemmä häiritsee työntekijöitä.
ps. Ei ihme että itsemurhatilastot on korkealla kun tämmöisiä ihmisiä maa täynnä.
Itse olin toistakymmentä vuotta.
Olen nähnyt hyvät ja huonot jutut. Myös hyvät ja huonto puolet. en menisi enää.
Ehkä viimeinen duuni, johon lähtisin.
Päiväkodin setä.
Olin kerran tutun lapsen päiväkodissa puoli päivää vierailemassa, kun näillä oli ammattiini liittyvä teemaviikko. Olin aivan puolikuollut uupumuksesta neljän tunnin jälkeen! Täytyy kyllä myös todeta, että ne vakiotädit myös keskittyivät lähinnä juoruilemaan keskenään, ja jättivät minut täysin yksin vastuuseen koko lapsiryhmästä, vaikka minun oli tarkoitus vain kertoa tästä teemana olleesta aiheesta.
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistun pian lastenhoitajaksi ja tämä on aina ollut unelma-ammattini. Lapset ovat ihania ja työ oikein mukavaa, kun suhtautuu vähän rennommin. Sääliksi käy joskus kandit, kun aika menee turhaan säätämiseen eikä aikaa ole oikealle pedagokiikalle. Alimiehityksellä mennään ja ryhmäkoot ovat isoja, mutta kun työtä ei tosiaan ota liian raskain hartein vaan tekee parhaansa, voi se olla todella palkitsevaa.
N18, joten varmasti vielä ruusuinen kuva, tiedän että kyynistyminen edessä kymmenen vuoden sisään :DPedagokiikalle. Nämä ovat AINA tällaisia nämä päiväkodin tätien tai heiksi aikovien avautumiset. Kieli kuin kielipuolella teinillä. Poikkeuksena yksi pitkä kommentti tässä ketjussa, mutta hänpä ei jäänytkään alalle.
Se on pedagogiikka. Et osaa sivistyneiden sanastoa, t. Varhaiskasvatuksen opettaja, nyt voit haukkua mua, vaikka siksi päikyntädiksi 😜
Siis ei voi olla totta. Et edes tajunnut. Sitä pedagokiikkaahan tässä juuri haukuttiin. Päiväkodin tätien kanssa ei vain voi puhua kuten aikuisten kanssa.
Pedagokiikalle. Nämä ovat AINA tällaisia nämä päiväkodin tätien tai heiksi aikovien avautumiset. Kieli kuin kielipuolella teinillä. Poikkeuksena yksi pitkä kommentti tässä ketjussa, mutta hänpä ei jäänytkään alalle.