Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ottaa ystävään yhteyttä vuoden jälkeen?

Vierailija
13.05.2020 |

Ei olla siis oltu missään tekemisissä vuoteen ja ainakin mielestäni meillä on/oli ihan hyvät välit. Hän ei asu Suomessa eikä ole suomalainen ja molempien elämä on aika kiireistä. Onko tämä merkki siitä, että hän ei enää halua pitää yhteyttä vai kysyisinkö kuulumisia? Se viimeinen kerta, jolloin olimme yhteyksissä oli minun aloitteestani.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitä ajattelisit, jos itse olisit hän ja sinuun otettaisiin yhteyttä vuoden jälkeen? Olisitko ilahtunut? Tai kokisitko, että sinun on "pakko" vastata, vaikka et haluaisi ?

Vierailija
2/23 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt sellaista ystävyyttä, jossa vain yksi osapuoli ottaa yhteyttä. Mitä ystävyyttä se on? Itse olen jättänyt kaikki tällaiset yksipuoliset ystävyydet pois, koska niistä ei tule hyvä mieli. Se on jonkinlaista vallan käyttöä, että ei koskaan vaivaudu ottamaan yhteyttä. Vaikka kuinka kiireinen elämä onkin, aina on aikaa ottaa yhteyttä tärkeään ystävään. Kukaan täällä ei pärjää täysin yksin.

Vierailija
4/23 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/23 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/23 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt sellaista ystävyyttä, jossa vain yksi osapuoli ottaa yhteyttä. Mitä ystävyyttä se on? Itse olen jättänyt kaikki tällaiset yksipuoliset ystävyydet pois, koska niistä ei tule hyvä mieli. Se on jonkinlaista vallan käyttöä, että ei koskaan vaivaudu ottamaan yhteyttä. Vaikka kuinka kiireinen elämä onkin, aina on aikaa ottaa yhteyttä tärkeään ystävään. Kukaan täällä ei pärjää täysin yksin.

Mutta lähinnä siis mietin, että haluaako tämä henkilö enää pitää mitään yhteyttä. Vai luuleeko häm, että minä en enää halua olla hänen kanssaan tekemisissä, koska en ole itse sen viimeisen kerran jälkeen ottanut yhteyttä?

Vierailija
7/23 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta lähinnä siis mietin, että haluaako tämä henkilö enää pitää mitään yhteyttä. Vai luuleeko häm, että minä en enää halua olla hänen kanssaan tekemisissä, koska en ole itse sen viimeisen kerran jälkeen ottanut yhteyttä?

Eihän hänkään ole ottanut yhteyttä sinuun...

Vierailija
8/23 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kyseinen henkilö ei ole pahemmin sinuun tuhlannut ajatuksiaan. Jos hän ei vuoteen ole ollut tekemisissä, niin yhteydenpito ei silloin vain yksinkertaisesti kiinnosta.

Vierailija
9/23 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä, kun näitä mietit, sittenpä tiedät.

Vierailija
10/23 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa, jos tuntuu siltä. Et menetä mitään.

Vierailija
11/23 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä kukaan voi tietää mitä tuo ystäväsi ajattelee. Voi olla, että häntä ei yhteydenpito enää kiinnosta, tai sitten ei vain ole ehtinyt ottaa yhteyttä. Kysele kuulumisia ja jos vaikuttaa nihkeältä, anna olla, et sä siinä mitään häviä.

Vierailija
12/23 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siltä tuntuu niin ota vaan yhteyttä. Ei se ota jos ei annakaan!

Mutta jos jatkossakin aloite on aina sinun puoleltasi (ja sinun viestisi on myös viimeisin), niin sitten antaisin jossain kohtaa olla. Mielestäni kommunikoinnin tulee olla vuorovaikutteista eli vain noin joka toinen viesti on sinulta ja joka toinen on kaverin vastaus.

Vierailija
13/23 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmeessä yhteyttä! Molemmat saavat jutella yhteisistä mielenkiinnon kohteista.

Jutelkaa asioista jotka yhdistävät ja saavat vanhat ajat mieleen;)

Vierailija
14/23 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa.

Vierailija
15/23 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä, millainen suhde teillä oli. En välttämättä pidä kaikkien kaverien kanssa yhteyttä ihan introverttiyden vuoksi, tapaamiset vievät voimia ja niitä jaksaa harvoin. SIlti saatan pitää heitä ystävinä. En tiedä miten he sitten näkevät asian. Jos elämä on kiireistä, niin asiat helposti jäävät.

Sanoisin että ota yhteyttä tyyliin "moi, eipä oo juteltu vähään aikaan, mitä sulle kuuluu?" Jos hän ei vastaa tai vastaa jotain hyvää päivää kirvesvartta, niin silloin hän ei haluakaan olla yhteyksissä. Mutta voi hyvin olla että haluaakin vaihtaa kuulumisia. Et tiedä jos et kokeile.

Vierailija
16/23 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molempienko pitäisi ottaa samaan aikaa yhteyttä?

Jos hän on kerran viime vuonna ottanut yhteyttä ja ottaa nyt vuoden jälkeen ensin yhteyttä häneen niin ei se vielä tarkoita sitä että suhde olisi yksipuolinen, hän vain ehti ensin.

Vierailija
17/23 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molempienko pitäisi ottaa samaan aikaa yhteyttä?

Jos hän on kerran viime vuonna ottanut yhteyttä ja ottaa nyt vuoden jälkeen ensin yhteyttä häneen niin ei se vielä tarkoita sitä että suhde olisi yksipuolinen, hän vain ehti ensin.

Toinen ehtii olla vuoden välein yhteydessä ja toinen ei edes sitä... Eiköhän ystävyys ole jo ajat sitten parhaat päivänsä nähnyt.

Vierailija
18/23 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. En ymmärrä muutenkaan, miksi pitää laskea, kuka on viimeksi ottanut yhteyttä.

Mulla on paljon pitkäaikaisia ystävi ulkomailla, ja ei ole yhtään epätavallista, että yhteydenpitoon tulee vuoden tauko. En muista, kuka on viimeksi ottanut yhteyttä.

Sellaista ystävyyttä en ehkä jatkaisi, mistä tulee jollain tavalla kurja olo.

Vierailija
19/23 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi. En ymmärrä muutenkaan, miksi pitää laskea, kuka on viimeksi ottanut yhteyttä.

Mulla on paljon pitkäaikaisia ystävi ulkomailla, ja ei ole yhtään epätavallista, että yhteydenpitoon tulee vuoden tauko. En muista, kuka on viimeksi ottanut yhteyttä.

Sellaista ystävyyttä en ehkä jatkaisi, mistä tulee jollain tavalla kurja olo.

Et muista kuka on viimeksi ottanut yhteyttä, koska se et ollut sinä. Kommenttisi avaus; että et ymmärrä miksi pitää laskea kuka on viimeksi ottanut yhteyttä- on kommentti jonka kuulee aina niiden suusta, jotka eivät vaivaudu tai halua pitää yhteyttä. Vaan oletat ja haluat että muut roikkuu perässäsi. Saat siitä jonkinlaista ylemmyyden tunnetta.

Vierailija
20/23 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi