Minkälainen ihminen ei tykkää Queenin musiikista?
Kommentit (29)
Sellainen ihminen varmaankin, joka ei jaksa keskittyä Queenin musiikkiin. Pidän itse Queenistä, mutta vaatii minulla tietyn hetken ja tilan, kun haluan kuunnella heidän tuotantoaan.
En tykkää, jotenkin stressiä nostattavaa musiikkia. Mieluummin kuuntelen Frank Sinatraa.
N26
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jonka musiikkimaku on erilainen.
Niinpä.
Olen kuunnellut bändiä noin 30v ja jossain vaiheessa aloin inhoamaan Bohemian Rhapsodya. Se on ylikulutettu ja jos sen kuulee vaikka tv:ssa, se on aina jossain paskoissa kykykisoissa jossa sitä raiskataan. Kaikki muu menee vuodesta toiseen.
Vihasin sitä samannimistä elokuvaakin enkä pystynyt katsomaan sitä lipsyncia. Katson Live aidin esityksen keskimäärin kerran viikossa.
Jaaha. Edellinen viesti jäi sensuuriin koska siinä mainittiin takapuolen kansankielisempi nimitys.
Mielipiteet on kuin p ersereiät, jokaisella on yksi.
Esim. tällainen, joka ei voi sietää mitään lapsesta saakka kuultuja klassikkorenkutuksia, jotka edelleen soivat päivittäin ratiossa, aivoni räjähtävät ja sulavat tylsyydestä. Tarvin aina uutta,paljon virikkeitä ja erilaista musiikkia.
Queen on ollut aina yksi suosikeistani, mutta esimerkiksi mieheni ei tykkää... Ainoa biisi josta hän on sanonut pitävänsä on Bohemian Rhapsody. Hän kyllä kuuntelee muuten vanhaa heavya ja rokkia...
Sellainen jolle Queenin ”musiikki” tuottaa uncanny vally-tunteen, hämmennystä ja raivoa. Sellainen.
Inhoan oikeastaan kaikkea mitä queenilta olen kuullut. Se musa on biisi toisensa jälkeen kuin jostain musikaalista ja sattumoisin inhoan musikaaleja.