Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen ei tykkää Queenin musiikista?

Vierailija
13.05.2020 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan oikeastaan kaikkea mitä queenilta olen kuullut. Se musa on biisi toisensa jälkeen kuin jostain musikaalista ja sattumoisin inhoan musikaaleja.

Vierailija
22/29 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen varmaankin, joka ei jaksa keskittyä Queenin musiikkiin. Pidän itse Queenistä, mutta vaatii minulla tietyn hetken ja tilan, kun haluan kuunnella heidän tuotantoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, jotenkin stressiä nostattavaa musiikkia. Mieluummin kuuntelen Frank Sinatraa.

N26

Vierailija
24/29 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen jonka musiikkimaku on erilainen.

Niinpä.

Vierailija
25/29 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut bändiä noin 30v ja jossain vaiheessa aloin inhoamaan Bohemian Rhapsodya. Se on ylikulutettu ja jos sen kuulee vaikka tv:ssa, se on aina jossain paskoissa kykykisoissa jossa sitä raiskataan. Kaikki muu menee vuodesta toiseen.

Vihasin sitä samannimistä elokuvaakin enkä pystynyt katsomaan sitä lipsyncia. Katson Live aidin esityksen keskimäärin kerran viikossa.

Vierailija
26/29 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Edellinen viesti jäi sensuuriin koska siinä mainittiin takapuolen kansankielisempi nimitys.

Mielipiteet on kuin p ersereiät, jokaisella on yksi.

Vierailija
27/29 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tällainen, joka ei voi sietää mitään lapsesta saakka kuultuja klassikkorenkutuksia, jotka edelleen soivat päivittäin ratiossa, aivoni räjähtävät ja sulavat tylsyydestä. Tarvin aina uutta,paljon virikkeitä ja erilaista musiikkia.

Vierailija
28/29 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Queen on ollut aina yksi suosikeistani, mutta esimerkiksi mieheni ei tykkää... Ainoa biisi josta hän on sanonut pitävänsä on Bohemian Rhapsody. Hän kyllä kuuntelee muuten vanhaa heavya ja rokkia...

Vierailija
29/29 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolle Queenin ”musiikki” tuottaa uncanny vally-tunteen, hämmennystä ja raivoa. Sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi