Minkälainen ihminen ei tykkää Queenin musiikista?
Kommentit (29)
Esimerkiksi minä. En nyt osaa kummemmin kuvailla ”millainen”. Inhokki bändi on kuitenkin. Toinen mitä en voi sietää on ABBA. En käsitä ollenkaan näiden suosiota.
Mä. Olen muuten semi hipsteri ja tykkään monenlaisesta indiestä. Joku tuossa Queenissa vaan ärsyttää, tulee sellainen tunkkainen harmillinen olo sitä kuullessa. Samasta syystä en pidä Red Hot Chili Peppersistä. Se latistaa mun mielialaa, mutta ei tuo sellaista puhdistavan lohdullista, melankolista mieltä. Miten niin "millainen"? Mitä siis haluaisit tietää?
Minkälainen ihminen tekee aloituksen siitä, minkälainen ihminen ei tykkää asiasta X, Y tai Z?
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi minä. En nyt osaa kummemmin kuvailla ”millainen”. Inhokki bändi on kuitenkin. Toinen mitä en voi sietää on ABBA. En käsitä ollenkaan näiden suosiota.
Mä myöskin inhoan ABBAA. Siis tarttuvia kappaleita kyllä, mutta ei missään nimessä positiivisella tavalla! - 3
Vierailija kirjoitti:
Mä. Olen muuten semi hipsteri ja tykkään monenlaisesta indiestä. Joku tuossa Queenissa vaan ärsyttää, tulee sellainen tunkkainen harmillinen olo sitä kuullessa. Samasta syystä en pidä Red Hot Chili Peppersistä. Se latistaa mun mielialaa, mutta ei tuo sellaista puhdistavan lohdullista, melankolista mieltä. Miten niin "millainen"? Mitä siis haluaisit tietää?
Tuliko alapeukut RHCP-faneilta vai mistä? En ollut lukenut 2 viestiä, joten vastasin saman tyylisesti sattumalta.
Enpä erityisemmin. En nyt varsinaisesti inhoakaan mutta eipä hetkauttaisi vaikka en koskaan enää kuulisi yhtään biisiä.
Sellainen jonka musiikkimaku on erilainen.
Joku, jolla on erilainen maku kuin sellaisella, joka tykkää Queenista. Minä itse rakastan sitä, mutta en olekaan jokaisen maailman ihmisen edustaja.
Ihan ok musiikkia sinänsä, mutta puhkisoitettua.
En tiedä. Enemmän ihmettelen minkälainen ihminen tykkää suomiräpistä ja kaikesta pa*kasta mitä kuuluu jos erehtyy ylex laittaa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Hipsterit, on aivan liian suosittu bändi heille.
Hipsterit kuuntelee esim. Rihannaakin.
Minä olen keski-ikäinen nainen, lyhyt ja akateemisesti koulutettu. Että tällainen ihminen ei tykkää ko. bändistä. Eniten inhotusta aiheuttaa laulajan (kyllä, tiedän hänen jo kuolleen) riikinkukkomainen esiintymistapa, naaman vääntely ja itsekehumainen ulkomuoto. En yleensäkään pidä tyypeistä, jotka tuovat itseään esille tuolla tavalla. On aika lailla myötähäpeää aiheuttavaa mahtipontisuutta koko bändi ja sen brändi.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen tekee aloituksen siitä, minkälainen ihminen ei tykkää asiasta X, Y tai Z?
Tämä! Jotta hän saisi vahvistusta sille kaikelle negatiiviselle jota hän muista ihmisistä hakee. Jotta voisi pitää näitä ihmisiä huonompana kuin hän itse on.
Kaikki ei tykkää Farrokh Bulsaran kiekumisesta.
Vierailija kirjoitti:
ABBA. Suosio. Vuonna 2020.
Sen jälkeen kun on katsonut elokuvan voiko kukaan enää olla pitämättä, sanoitukset saa aivan uuden merkityksen.
Kysyisin millainen tunnekylmä ihminen ei pidä?
Henkilö, joka ei ole turhantärkeä, kuten useimmat naiset ovat.
Sydämettömät ihmiset. Sellaiset, joiden mielestä emootiot pilaavat musiikin. Synkät ihmiset.
Queenin hittibiisit on liian teatraalisia. Ehkä singlejen ulkopuolella saattaisi olla jotain hyvää, mutta en ole vielä jaksanut perehtyä kun ärsyttää ne jotka on kuullut sen verran paljon. :D
Hipsterit, on aivan liian suosittu bändi heille.