Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhouse partners, kokemuksia tästä firmasta työnantajana?

Vierailija
13.05.2020 |

Minun tulisi hakea töihin tälle firmalle. Onko kellään kokemuksia tästä? Siivousalan työtä. Tunteja saisi aluksi vain vähän, mutta myöhemmin lupaillaan lisää.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hemmetissä hae, aivan hirveä firma. Mikään, siis ei niin yhtään mikään, toimi.

Vierailija
2/27 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips ajattelin kans samaa kysyä kun mun pitäis tuolla samassa firmassa ehkä aloittaa  vaikka en ole vielä  työsopimukseen laittanut nimeä alle  enkä ole semmoista vielä saanut   mutta kyseinen kohde piti olla aivan lähellä mutta tänään kävikin ilmi että kyseinen kohde sijaitsee aivan kokonaan eri suunas 7-9 kilsan pääs  ja kyseinen pomo silti koittaa puhua mun pääni ympäri..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin katsoin, että olis siivoustyötä tarjolla lähikaupungissa 7 km:n päässä. Itselläni ei ole edes autoa ajokortista puhumattakaan. Suomi24:llä valitettiin pari vuotta sitten, että tuolla firmalla on ollut ongelmia palkanmaksun kanssa. Mitenkähän lie nykyisin? Muuten tykkäisin ottaa tuommoisen siivojan homman, niin saisi työskennellä yksin eikä tarvitsis puhua kenenkään kanssa, mutta jos palkkaa joutuu kerjäämään erikseen jälkikäteen, niin en kyllä hae.

Vierailija
4/27 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?????

Vierailija
5/27 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on pitkä keskustelu siitä:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/14256811/inhouse-partners

Vierailija
6/27 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun ei saada näitä väärinkäytöksiä kuntoon. Suomi24-keskustelun perusteella lukuisat tuolla työskennelleet on joutuneet kyselemään jälkikäteen palkan perään....

Vierailija
7/27 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on haku päällä mollissa.

Vierailija
8/27 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi kun taas olisi töitä tarjoilla mutta "osaajia" (uusia kusetettavia) ei löydy ;(

Vierailija
9/27 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suositelle. Huono työantaja. Ei maksa palkka ja lomarahat työntekijöille kunnolla.  Ei arvosta ketään. Huono työnjohto ja koko työympäristö.  Heille tärkeä vaan rahaa ja rahaa. 

Vierailija
10/27 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hyvää sanottavaa tästä firmasta... työnjohto on kieroa porukkaa kuin korkkiruuvi...

K-hämeessä ainakin kyseisen firman alaisuudessa työskentely on ihan yhtä helvettiä

Vierailija
11/27 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut 2020 asti töissä tässä firmassa, en suosittelis kenellekkään. Lomarahojen perään kysely on jo normi, palkat laskettu päin helvettiä JOKA kuukausi, uusia tarvikkeita ei saa vaikka kyselee, saikulla kun oot niin voit olla varma ettei kukaan ole käynyt tuuraamassa vaikka esimiehelle ilmoitettu viestillä, sähköpostilla ja puhelimeen ei vastata :D

Vierailija
12/27 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkanmaksut tökkivät, työnjohto harrastaa henkistä väkivaltaa.. ilmapiiri on perseestä, mitoitukset ovat täysin päin honkia..

Ja mitoitusten takia,on työn jälki täysin laadutonta..

Vierailija
13/27 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan paskin firma ikinä. En suosittele kenellekään. 4kk olin ja häivyin haukkuen pomon alimpaan helvettiin

Vierailija
14/27 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Palkat väärin, lomarahat väärin, palkanlaskijaan et saa yhteyttä. Pomo ei vastaa viesteihin ja jos vastaa niin erittäin nyrpeästi. Kiitosta et saa ikinä mistään vaikka työsi teet hyvin, pysy kaukana tästä firmasta niin vältyt monelta harmitukselta.

Vierailija
15/27 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt lisätyönä Ihp:llä töitä. Esimies on vaihtunut ainakin yli 10 kertaa parin vuoden sisällä. Palkat lähes aina väärin, tuntipalkka pienenee, tunteja vähennetään, arkipyhäkorvaus tai ei makseta, saati tiedetä mikä se on. Palkkojen korjausta ei tehdä. Palkanlaskija on joku johon ei saa olla yhteydessä. En tiedä miksei tämän firman touhuun puututa miltään taholta.

Vierailija
16/27 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö lisää kokemuksia. Itse olen nyt töissä kyseisellä firmalla

Vierailija
17/27 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jees mainita et missä kaupungissa olet työskennellyt ennen kuin jaat kokemuksesi kyseisestä firmasta? Vai onks liika vaikeeta?

Vierailija
18/27 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska firma, kiertäkää kaukaa.

Vierailija
19/27 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Tampereella piti 8 luokkahuonetta, sosiaaliset tilat ja yleiset tilat yms tehdä kahdessa tunnissa!

Ei ihme että taudit leviää kun ei pintoja ehdi edes puhdistaa.

Kiertäkää kaukaa!

Vierailija
20/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän johtuu et kyseisessä firmassa Kouvolassa palveluohjaaja vaihtuu usein eikö naama miellytä vai eikö osaa nuolla persettä?!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän