Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja kierukka

Vierailija
13.05.2020 |

No niin.. eli itselläni on kuparikierukka ollut vajaat 2 vuotta, eilen aloin ihmettelemään tuntemuksia rinnoissa ja tein sitten kaappiin jääneen raskaustestin (kyllä, testailen välillä varuiksi).
Tuntemuksia siis ihmettelin koska oletettu ovulaatio oli vasta ja kuukautisten pitäisi alkaa n 1,5vkon päästä. Edelliset kuukautiset tulivat normaalisti.

Eilen illalla tosiaan plussasin selvän positiivisen ja nyt tietty mietityttää että kuinkahan kauan olen ollut tietämättäni jo raskaana ja missä on kierukka..

Enempää lapsia ei missään tapauksessa ollut toiveissa, nyt heitä on jo kaksi.

Lääkäriin soitan tänään kyllä mutta täältä kysyn onko kokemusta kenelläkään aiheesta.
Nyt kun mietin niin raskausoireita on ollut, huimausta, unettomuutta, ihmeellisiä iho-oireita, huonoa oloa ja vatsa on ollut turvonnut. Kaiken olen laittanut stressin piikkiin jota nyt on ollut paljon.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen yhden naisen, joka tuli raskaaksi kierukasta huolimatta. Hänellä raskaus sujui hyvin ja lapsi syntyi terveenä. Kuparikierukka ei ole hirveän hyvä ehkäisykeino.

Vierailija
2/2 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen yhden naisen, joka tuli raskaaksi kierukasta huolimatta. Hänellä raskaus sujui hyvin ja lapsi syntyi terveenä. Kuparikierukka ei ole hirveän hyvä ehkäisykeino.

Minulle kävi samoin. Kierukka oli runsaiden vuotojen vuoksi tulossa pois ja otettiin alkuraskaudessa kokonaan pois. Lapsi on nyt 18.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi