Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***HEINÄturilaat KESKIVIIKKOON***

04.07.2006 |

Eiliset http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7712725&p=&mpage=1&tmode=…

Kiitos gallup-vastauksista. Mielenkiintoista luettavaa. Itse mietin sitä calmette-rokotusta, kun en minäkään omasta neuvolasta ole saanut mitään informaatiota asiasta ja täältä vasta valkeni asianlaita minullekin. Minulla perjantaina neuvola, mutta siellä vastassa (tumpelo-sellainen) sijainen, joten veikkaan, että tietoa ei sieltä suunnalta varmaan saa. Ajattelinkin kysyä synnäriltä, koska hoksasin linkityksen tuonne Venäjän suuntaan, joten mietityttää kyllä todella, että otetaanko vai ei. Haluaisin siis todella keskustella asiasta jonkun sellaisen kanssa, jolla selvä näkemys ja tietämys asiasta. Suututtaa muutenkin, että äitiysneuvolaan laitetaan sijaiseksi sellaisia, joilla ei ole suuntaavaa koulutusta alalle. Tuntuu, että käynnit ovat vähän yhtä tyhjän kanssa:(

Kesähelinä, harmi, kun välimatkaa näin paljon, mutta kirjoitellaan kuulumisia sitäkin ahkerammin tänne:)

Meilläkin tänään pitkästä aikaa riideltiin oikein kunnolla. En tiedä, missä tökkii, kun tuntui taas, ettei toinen ymmärrä yhtään omia fiiliksiä ja sitten kuitenkin väittää, että kyllä ymmärtää, mutta ei osoita sitä (minun mielestä) ainakaan mitenkään empaattisella tavalla. Ja täälläkin iitkettiin ainakin yhden lammikon verran. Suuttunut olen kyllä vieläkin, ja keskustu riidan syystä jatkunee huomenna. Toivottavasti on ehtinyt työvuoron aikana miettiä asiaa uudelleen.

Jotenkin sitä toivoisi, ettei tarvitsisi enää tässä raskauden vaiheessa tuhlata energiaansa minkään asian vuoksi riitelyyn, kun sitä energiaa ja hyvää mieltä tarvittaisiin ihan muuhun. Joskus sitä vaan ehkä odottaa sitten kuitenkin liikoja tuolta kaksilahkeissukupuolelta, että ne voisivat ymmärtää meitä viimeisillään olevia naisia. Mutta toivossa eletään, josko asia valkenisi....

Mietteliäs Carelia ja aktiivinen Tiitiäinen (koittaneeko lohduttaa potkutteluillaan äidin surkeaa mielialaa) 37+3

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla kiintiö täys näitä kelejä. Mulle sopi vallan hyvin se viime viikon 19-20 astetta. Satais edes vettä välillä niin raikastuisi tuo ilma.

Kyselin äsken Calmette -rokotuksesta miehen siskolta joka on lastenlääkäri. Hän kertoi että rokotus antaa vain n. 70% suojan ja sekin häviää noin kouluikään mennessä. Rokotuksen antaminen ollaan lopettamassa siksi, että rokotuksesta on ilmennyt enemmän haittavaikutuksia kuin ollut hyötyä. Hän ei ole antanut rokotusta yhdellekään kolmesta lapsestaan (kaikki muut rokotukset on annettu). Taidan siis kallistua siihen suuntaan, että meille rokotusta ei oteta. Esikoinen on tosin rokotuksen saanut synnärillä, mutta eipä tullut silloin mieleen kyseenalaistaa rokotuksen ottamista.

Joku mietti vesirokkotartuntaa vastasyntyneelle. Taisin juuri eilen lueskella noita yläreunassa mainostettuja rokote.fi -sivustoja ja mielestäni siellä pidettiin vastasyntyneen vesirokkotartuntaa aika pahana. Käypä lueskelemassa!

Nimiä on paria vaihtoehtoja. Saa nähdä meneekö pakka sekaisin vauvan syntymän jälkeen... Pojalle huomattavasti vaikeampi keksiä mieluista nimeä kuin tytölle.

- Antracite rv 36+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla