Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein saat seksissä puolisosi kanssa orgasmin, naiset?

Vierailija
12.05.2020 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan todella harvoin pelkässä yhdynnässä ellei sitten klitorista stimuloida samalla,niin silloin kyllä tulen. Joka kerta saan orgasmin jollain keinoin. Onneksi mies tykkää nuolla 👅

Vierailija
22/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, se ei ole orgasmi, että tykkäät panemisesta. Aina hämmästyttää naiset, jotka ei tunnista, saako he vai ei.

No hei hämmästyttää se vähän muakin, et miks se tuntuu siltä miltä tuntuu. Mut jotenkim myös haista sinä kakka asenteesi kanssa, niinku SINÄ sitten tietäisit miltä musta tuntuu kun mua nussitaan.

Jos masturboin ja en laukea niin jää turhautunut olo, se on pakko saattaa loppuun ja sit on se raukee ja hyvä olo. Jos panen hyvin ja tietyissä asennoissa siten kun tykkään ja nautin eniten niin siitä saa sen saman kiksin ja raukean olon. Tästä kirjoitin aiemmin, että ei, en saa sellasta tavallista orgasmia, mutta kyllä, saan jonkun "laukeamisen" seksistä.

Mut tuu nyt sit vielä taivastelemaan ja kertomaan mulle miltä mun pilluss ja kropassa tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin mutta itselleni se ei ole niin tärkeää. Nautin siit suunnattomasti kun mies haluaa minua ja lauettuaan pitää vielä hyvänä. En yhtään koe silti olevani mikään esineellistymä. Saan helposti suuseksissä ja tätä mieheni aina minulle antaakin kun pyydän....aina!

What do you want to do ?

New mailCopy

Vierailija
24/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeastaan koskaan saa sellaista orgasmia kuin yksin masturboidessa.. ehkä kolme kertaa 15 vuoden aikana mies on sellaisen saanut aikaan seksissä.

Mutta eipä haittaa, seksi tuntuu silti mielettömän hyvältä ja usein käyn kone kuumana ja vonkaan huomiota. Enkä feikkaa mitään orgasmeja eli mies tietää etten mä sillä tavalla laukea...

Mutta olen tosi usein miettinyt että laukeanko sitten kuitenkin jollain aivan eri tavalla seksissä, koska sen jälkeen on kuitenkin sellainen tyytyväinen ja pantu olo. En koskaan seksin jälkeen esim masturboi tai jatka hommaa, vaan olen kuitenkin raukeana.

En voi saada samanlaista orgasmia kun miehen kulli on sisälläni, koska se on niin paksu. Tunnen että pimppi haluaisi sykkiä vahvasti ja esim masturboidessa orgasmi tulee sellaisella lihasten "pumppaamisella", mitä en kykene tekemään kun se penis nyt vaan on niin iso. Mutta ehkä sit laukeen jollain vähän eri tavalla ilman yhtä voimakasta sykkimistä?

No en tiedä. Tavallaan vastaan että en saa orgasmia miehen kanssa koskaan. Mut sit toisaalta kai mä jotain saan kun kuitenkin tykkään?

Mäkään en kykene isolla peniksellä orgasmiin, kun taas peruskullilla saan aina

Just toi lihasten supistelu on se juttu, ison kans ei jotenki mahdu supisteleen eikä tunnukaan niin herkästi

Vierailija
25/47 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

33ja36 kirjoitti:

Mieheni hoitelee minut ensi sormin, näin saan 99% kerroista. Naidessa saisin, jos samalla hieroo klittaa. Mutta jos saan samalla, kun mieheni on sisälläni, niin se sattuu hänen vehkeeseen kovasti. Puristus on liian kovaa ja se kestää pitkään. Sen jälkeen hänellä lestää erittäin kauan, että hän saa. Eli parempi hoitaa minut ensin.

Mun vaimolla on samanlainen pillu. Puristaa orkuissa aina ihan jäätävästi. Mun kaluni on niin kova ja paksu, että kestänyt kyllä myllytykset. Kalu ollut hellänä jälkeenpäin, varsinkin nuorempana. Nuorempana ekat vuosikymmenet vaimo sai aina naidessa, viimeisen vuosikymmenen eniten suuseksillä ja sormetuksella etukäteen. Mutta silloinkin pillu jäänyt pinkeäksi ja tarttunut hanakasti kalusta kiinni, vaikkei saa useinkaan toista orgasmia. Tähän rajuun ja hanakkaa pilluun rakastuin heti nuorena. Minusta mikään nautinto ei voita pillun rutistuksen tuomaa nautintoa. Tuntee, että pillu oikeasti haluaa ja vaatii kalua. On kuin mustan lesken syleily.

Vierailija
26/47 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun haluan.

Vierailija
27/47 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerralla ;) Mies on alusta asti ollut tosi huomaavainen rakastaja. Haluaa, että saan joka kerta, ja on valmis näkemään vaivaa sen eteen. Kummasti ei olekaan tämän miehen kanssa ollut haluttomuusjaksoja, toisin kuin edellisten!

Vierailija
28/47 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti teille jotka ette ole kokeneet orgasmia yhdynnässä. Kokeile seuraavalla kerralla hieroa lantiota miestä vasten ( aktiivista liikettä) . Monille se sisään- ulos liike miehen toimesta ei välttämättä tuota orgasmia.

Vierailija
29/47 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerralla ;) Mies on alusta asti ollut tosi huomaavainen rakastaja. Haluaa, että saan joka kerta, ja on valmis näkemään vaivaa sen eteen. Kummasti ei olekaan tämän miehen kanssa ollut haluttomuusjaksoja, toisin kuin edellisten!

Tämän kun miehet tajuaisivat...

Vierailija
30/47 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan noin yhdeksän kymmenestä kerrasta. Joskus haluan, että mies ottaa minut takaapäin telkkaria katsoessa ja silloin en jaksa keskittyä, että tehtäisiin minulle orgasmi vaan haluan, että mies vaan ottaa minut nopeasti ja sylissään puristaen. Joskus myös jos on kiire ratsastan nopeasti miehelle orgasmin ja se kiihottaa minua vaikka itse en silloin kerkiä laueta. Yleensä kuitenkin mennään pitemmän kaavan mukaan otan suihin tai runkkaan hetken ja ohjaan miehen sisääni. Hetki yhdyntää ja mies vetäytyy ulos, kun alkaa tuntua liian hyvältä. Tällöin hän nuolee minulle orgasmin ja tulee sisääni uudestaan sen jälkeen, joskus laukeaa pian orgasmista sykkivään pimppiini ja joskus taas hetken päästä lopettaa ja nuolee minulle toisen orgasmin jonka jälkeen jatkamme taas yhdyntää. Välillä saan ensimmäisen nuollun orgasmin jälkeen toisen yhdynnässä.

Vasta nykyisen mieheni kanssa olen oppinut kunnolla nauttimaan seksistä ja saan orgasmeja enemmän kuin koskaan aiemmin.

Vierailija
31/47 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentti teille jotka ette ole kokeneet orgasmia yhdynnässä. Kokeile seuraavalla kerralla hieroa lantiota miestä vasten ( aktiivista liikettä) . Monille se sisään- ulos liike miehen toimesta ei välttämättä tuota orgasmia.

Ei tunnu tuo missään. Ei osu klitoris mihinkään. Vaikka jos päällä olen ja hinkkaan itseäni mieheen, ei osu klittaan. Sit se, että jotkut neuvoo hieromaan sormin tai jollain vibralla klittaa panon aikana... ei onnistu. En ole keksinyt siis siihenkään tapaa.

Vierailija
32/47 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu tuo missään. Ei osu klitoris mihinkään. Vaikka jos päällä olen ja hinkkaan itseäni mieheen, ei osu klittaan. Sit se, että jotkut neuvoo hieromaan sormin tai jollain vibralla klittaa panon aikana... ei onnistu. En ole keksinyt siis siihenkään tapaa.

Hmmm.. miksei klitan kiihotus vibralla onnistu panon aikana, etkö ylety jotenkin vai mitä tarkoitat? Vai siis ei onnistu siinä mielessä, ettet saa orgasmia.

Oletko kokeillut reverse cow girliä, siinä ois aika hyvin tilaa vibralle kun istut miehen päällä ja miehen jalat on vähän auki/tekee tilaa. Ei tartte hyppiä ja heilua, istut vaan ja vibraat siinä rauhassa?

Vierailija
33/47 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm.. miksei klitan kiihotus vibralla onnistu panon aikana, etkö ylety jotenkin vai mitä tarkoitat? Vai siis ei onnistu siinä mielessä, ettet saa orgasmia.

Oletko kokeillut reverse cow girliä, siinä ois aika hyvin tilaa vibralle kun istut miehen päällä ja miehen jalat on vähän auki/tekee tilaa. Ei tartte hyppiä ja heilua, istut vaan ja vibraat siinä rauhassa?

Mulla on klitta ehkä vähän sen häpyluun suojassa, hieman kolossa. Siksi se ei missään hinkkaamisessa osu. Päällä ollessa on kyllä hankala. Ei oikein käsi sovi. Lisäksi minä aina hoidan panemisen, joten aika mahdotonta ois olla etäällä, yks käsi välissä ja vielä tahtia pitää.

On myös tuo, että en varmaan saisikaan noin muutenkaan. Itse kun masturboin, jännittelen lihaksia, mutta muuten tykkään keskittyä ja olla rennosti selälläni. En osaa siis noita tehdä nussiessani. Minä en ole koskaan passiivisesti selälläni seksissä. Siis en mitään valita tai muuta. Vastaan vain kysymykseen. Ei tähän ole ratkaisua, muuta kuin hyväksyä itsensä. Masturbaatio on tosi jees, kun sillä saa tyydytyksen. Runkkaus kunniaan!

Parisuhdeseksi on ihanaa, erilailla tyydyttävää.

Ottaahan se aikaa hyväksyä itsensä, kun ei saa, niin 'täydellisesti', penetraatiolla pelkästään.

Vierailija
34/47 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on klitta ehkä vähän sen häpyluun suojassa, hieman kolossa. Siksi se ei missään hinkkaamisessa osu. Päällä ollessa on kyllä hankala. Ei oikein käsi sovi. Lisäksi minä aina hoidan panemisen, joten aika mahdotonta ois olla etäällä, yks käsi välissä ja vielä tahtia pitää.

On myös tuo, että en varmaan saisikaan noin muutenkaan. Itse kun masturboin, jännittelen lihaksia, mutta muuten tykkään keskittyä ja olla rennosti selälläni. En osaa siis noita tehdä nussiessani. Minä en ole koskaan passiivisesti selälläni seksissä. Siis en mitään valita tai muuta. Vastaan vain kysymykseen. Ei tähän ole ratkaisua, muuta kuin hyväksyä itsensä. Masturbaatio on tosi jees, kun sillä saa tyydytyksen. Runkkaus kunniaan!

Parisuhdeseksi on ihanaa, erilailla tyydyttävää.

Ottaahan se aikaa hyväksyä itsensä, kun ei saa, niin 'täydellisesti', penetraatiolla pelkästään.

Mullakin kyllä seksielämä parantui hurjasti kun hyväksyin etten saa pannessa orgasmia, mutta nautin siitä silti suuresti. Lähti se paine pois että nyt pitäs varmaan jotenkin se orgasmi tässä taikoa... ei tarvitse! Saan itsekseni orgasmin. Ja olen kyllä saanut miehenkin kanssa, mutta käsi sydämellä ne kerrat eivät ole olleet sen kummempia kuin muut seksikerrat, joissa oon nauttinut ilman orgasmia. Miehet tykkää kyllä että nainen tulee, itselle ei enää tärkeä juttu, en edes tavoittele sitä mitenkään, panen vaan siten kun on hauskaa ja hyvältä tuntuu!

Vierailija
35/47 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta, vähintään kerran. Useimmiten kahdesti ja joskus kolmestikin.

Vierailija
36/47 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan enkä millään tavalla. Yhdessä oltu 15 vuotta ja miestä tämä vähän vaivasi alkuaikoina, minua taas ei haittaa.

Vierailija
37/47 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan noin yhdeksän kymmenestä kerrasta. Joskus haluan, että mies ottaa minut takaapäin telkkaria katsoessa ja silloin en jaksa keskittyä, että tehtäisiin minulle orgasmi vaan haluan, että mies vaan ottaa minut nopeasti ja sylissään puristaen. Joskus myös jos on kiire ratsastan nopeasti miehelle orgasmin ja se kiihottaa minua vaikka itse en silloin kerkiä laueta. Yleensä kuitenkin mennään pitemmän kaavan mukaan otan suihin tai runkkaan hetken ja ohjaan miehen sisääni. Hetki yhdyntää ja mies vetäytyy ulos, kun alkaa tuntua liian hyvältä. Tällöin hän nuolee minulle orgasmin ja tulee sisääni uudestaan sen jälkeen, joskus laukeaa pian orgasmista sykkivään pimppiini ja joskus taas hetken päästä lopettaa ja nuolee minulle toisen orgasmin jonka jälkeen jatkamme taas yhdyntää. Välillä saan ensimmäisen nuollun orgasmin jälkeen toisen yhdynnässä.

Vasta nykyisen mieheni kanssa olen oppinut kunnolla nauttimaan seksistä ja saan orgasmeja enemmän kuin koskaan aiemmin.

Mikä alapeukuttaa?

Vierailija
38/47 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni huomioi mut aina, se on niin taivaallista, kun se nuolee tai sormeilee, saan melkein aina orgasmin. Välillä jatkan ite loppuun kun mies panee. Se tykkää tyydyttää mut ensin ja tulee sit ite. Ah mikä ihana mies, ihan eri laatua kuin aiemmat, joita kiinnosti vaan oma tuleminen ja sit haukotus ja telkkaria katsomaan tai röökille tai jotain.

Vierailija
39/47 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran viikossa laukean nuolemalla, välillä takaa päin naidessa runkkaan sormilla jos en nuolemalla ole tullut. Pirkka seksiä sitten viikon loput kerrat yleensä.

Vierailija
40/47 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vain oman käden kautta tai lelulla tai suihkulla. En koskaan miehen toimesta millään tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä