Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein saat seksissä puolisosi kanssa orgasmin, naiset?

Vierailija
12.05.2020 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksityisasia.

Vierailija
2/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta. Edellisissä suhteissa taas harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.

Vierailija
4/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Yhdessä 4 vuotta. Suihkulla saan yksinään. En suotta ole katkeroitunut.

Vierailija
5/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta!

Vierailija
6/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan orkkuja ilman seksiäkin ja kiljun miehelleni milloin mistäkin asiasta.

Vierailija
7/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä en ole koskaan elämässäni saanut, mutta käsi/suupelillä saan suht helposti. Mies hoitaa mulle orgasmin 99% kerroista kun harrastetaan seksiä.

Vierailija
8/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta, an aaliorgut on mahtavia.

Vierailija
9/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta. Monesti useamman kuin yhden.

Vierailija
10/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole puolisoa, mutta yhdynnässä yleensä saan oikeastaan aina orgasmin.

Herkät paikat ja riittää se peniksen edestakainen liike

Vierailija
11/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä en ole koskaan saanut orkkua. Sormipelillä joitakin kertoja, alle 10 kertaa. Yhdessä 25 vuotta ja aktiivinen seksielämä. Minä saan kyllä usein, itse! Mies saa usein sekä minun tekemänä, että itse. En minä tiedä miksi en saa miehen sormetuksesta. Toki sitä ei vuosiin tullut oikealla tavalla harjoiteltua. Yhdynnästä en varmaan saa, koska se ei vain tunnu kovin voimakkaasti.

Vierailija
12/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeastaan koskaan saa sellaista orgasmia kuin yksin masturboidessa.. ehkä kolme kertaa 15 vuoden aikana mies on sellaisen saanut aikaan seksissä.

Mutta eipä haittaa, seksi tuntuu silti mielettömän hyvältä ja usein käyn kone kuumana ja vonkaan huomiota. Enkä feikkaa mitään orgasmeja eli mies tietää etten mä sillä tavalla laukea...

Mutta olen tosi usein miettinyt että laukeanko sitten kuitenkin jollain aivan eri tavalla seksissä, koska sen jälkeen on kuitenkin sellainen tyytyväinen ja pantu olo. En koskaan seksin jälkeen esim masturboi tai jatka hommaa, vaan olen kuitenkin raukeana.

En voi saada samanlaista orgasmia kun miehen kulli on sisälläni, koska se on niin paksu. Tunnen että pimppi haluaisi sykkiä vahvasti ja esim masturboidessa orgasmi tulee sellaisella lihasten "pumppaamisella", mitä en kykene tekemään kun se penis nyt vaan on niin iso. Mutta ehkä sit laukeen jollain vähän eri tavalla ilman yhtä voimakasta sykkimistä?

No en tiedä. Tavallaan vastaan että en saa orgasmia miehen kanssa koskaan. Mut sit toisaalta kai mä jotain saan kun kuitenkin tykkään?

Vierailija
13/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin jo silloinkaan.

Vierailija
14/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä olen lauennut joitakin kymmeniä kertoja (kaikki vuoden sisään), mutta jokaisena seksikertana mies pitää huolen, että laukean häntä ennen jollakin tavalla.

Vierailija
15/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan ihan 2-3-4 kertaa kun en ole saanut lähes 10 v suhteen aikana. Tämän hetkinen tahti on seksiä 2-3 krt/viikossa, joskus kun kiireitä vähempi, lomilla enempi.

Vierailija
16/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. En edes kehtaa kertoa kuinka kauan ollaan oltu yhdessä.

Vierailija
17/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se ei ole orgasmi, että tykkäät panemisesta. Aina hämmästyttää naiset, jotka ei tunnista, saako he vai ei.

Vierailija
18/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni hoitelee minut ensi sormin, näin saan 99% kerroista. Naidessa saisin, jos samalla hieroo klittaa. Mutta jos saan samalla, kun mieheni on sisälläni, niin se sattuu hänen vehkeeseen kovasti. Puristus on liian kovaa ja se kestää pitkään. Sen jälkeen hänellä lestää erittäin kauan, että hän saa. Eli parempi hoitaa minut ensin.

Vierailija
19/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Ja en saa mieheni kanssa muutenkaan. Yhdessä 12 vuotta. Enkä ole siis koskaan saanut kenenkään miehen kanssa joita ollut yhteensä 3.

Vierailija
20/47 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein aina, jos hän sormeilee tai nuolee mua. Yleensä useamman kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi