Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiritsevät lasten puhelut työpaikalla

Vierailija
12.05.2020 |

Miten opetatte lapsianne puhelimen käytössä vai opetatteko mitenkään? Olen viimeisen kahden viikon aikana pöyristyneenä ihmetellyt työpaikalla vanhempien jatkuvasti saatavilla oloa. Jatkuvasti työ keskeytyy lapselta tulevan puhelun takia. Meillä avokonttori, jossa on erityisen piinaavaa kuunnella jatkuvaa: " niin, kyllä se on siellä ylähyllyllä, ei nyt oikein laita vaan ne paksummat käsineet, voit mennä ulos Miinamariannen kanssa, joo olen tulossa tunnin päästä. Eilisessä palaverissä yhden työntekijän puhelin soi neljä kertaa ja siinä jorisi täysin turhia asioita...

Ärsyttävää, kyllä. Miten tämä on näin lipsunut. Ilmeisesti mitään tapoja ei tarvitse enää opettaa vaan nämä kullanmurut saavat rimputella jonninjoutavaa välipala-asiaa kesken palaverin. Curlingia pahimmasta päästä, hohhoijaa! Miten lapset pärjäsivät kotona ennen kännyköitä....

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman käytöstavoista tuossa on kyse jos vastaa useampaan puheluun palaverin aikana eikä siirry edes käytävään.

Meillä lapsella on ohje, että jos äiti ei vastaa, niin voi soittaa isälle. Ja äitikin soittaa takasin kun ehtii. Watsappiakin pystyn usein palaverissa vilkaisemaan.

Meillä on puolella porukasta kouluikäisiä. Ei tietääkseni kukaan ole soitteluita kokenut ongelmaksi, mutta eipä niitä kovin montaa päivässä tule kenellekään ja palaverikäytös on hanskassa.

Vierailija
62/62 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä joillain mammoilla päriseen puhelin koko ajan. Mies, poika, tytär, äiti, anoppi, kaikki soittelevat... työaikana. Taukojen ajaksi puhelin jätetään pöytälaatikkoon. :))

Olen huomannut saman! Tauolla ei saa häiritä, kun pitää nauraa höröttää kollegojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla