Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Counter Strike räiskintäpeli

Anonyymi
12.05.2020 |

Olen 12-vuotias poika ja haluaisin pelata counter strike nimistä räiskintäpeliä, mutta vanhemmat eivät anna. Mitä pitäisi tehdä vakuuttaakseni heidät että olen tarpeeksi vanha?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

2/5 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mää pelasin vastaavia pelejä jo sinuakin nuorempana, tosin silloin oli 90 luku, kukaan ei vielä tiennyt näistä jutuista yhtään mitään, kaikki ihmetteli että jänniä kuvia ruudulla sulla...

Sulla vaan käynyt p*ska tuuri vanhempien suhteen, ei voi muuta kuin odottaa.

Käytä argumenttia että siitä voi saada tulevan ammatin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vakuuttaakseni heidät". Ei ole 12v kirjoittama.

Tämä oli huono provo koskien pelien väkivaltaisuutta. Pelit + väkivalta ei kulje käsi kädessä! Todella sitkeä käsitys on kyllä.

4/5 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo, mutta jotkut muut vastaavassa tilanteessa voivat lukea tän ketjun ja hyötyä.

Pelit ei vaikuta sinun väkivaltaisuuteen mitenkään, seon sinulla jo valmiiksi geeneissä.

Kannattaa alottaa nyrkkeily tai muu kamppailulaji sitten rinnalle, jos tulee rageilua.

Itse oon hakannu pelejä koko ikäni, ei ongelmia väkivallan suhteen ja olen myös absolutisti ja savuton, enkä vedä mitään muutakaan jännää. Energiajuomia kohtuudella.

Väkivaltaisuus kumpuaa huonosta kasvatuksesta, kasvatus voi jatkua vaikka harrastuksena olisikin pc pelaaminen. Esimerkiksi, ostetaan joku haluttu peli kun saa hyviä arvosanoja.

Vierailija
5/5 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään 12-vuotias ei myöskään kirjoittaisi räiskintäpeliä. Kuulostaa ihan aikuisten termiltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä