Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keuhkoissa pistelyä, kyljissä painaa ja rinnassa on sellainen epämiellyttävä "puristus". ONKO KORONAA?

Paranemassa
12.05.2020 |

Oli kuumetta ensin, mutta se meni pois ja nyt on nuo oireet. Keuhkojen pistely on heikkoa ja nuo muut tuntemukset vielä heikompia.

Onko kenelläkään ollut koronassa keuhkojen pistelyä vai johtuuko se vain ulkoilusta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuumetta lukuunottamatta muut oireet ovat todella lieviä, mutta mulle ihan uusia. Päänsärkyä yritti about minuutin verran yhdessä vaiheessa.

Vierailija
2/5 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikuttaa olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tai voi olla ettei ole. Kannattaa mennä testiin heti oireiden ilmaannuttua. Silloin testi on varmin löytämään virusta nenänielusta. Nythän kaikki oireiset testaan. Sinne siis kannattaa pyytää lähete herkästi. Tulee ainakin dataa. Toisaalta koronapuhelimessa hoitajat osaavat aika hyvin seuloa jo etukäteen ihan turhat pois. Edelleenkään testatuista, yleensä oireista yli 90% on negatiivisia. Eli noin moni ajattelee , että heillä olisi korona, vaikka ei ole.

Vierailija
4/5 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys saada koronatartunta on lottovoiton luokkaa

thl

Vierailija
5/5 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viikonloppuna lievää kurkkukipua, kovaa mahakipua ja pientä kuumetta. Eilen ilmaantui rintakehälle keuhkoputkiin outo palan tunne ja lievää yskää. Nyt ei ole enää kuumetta. Kävin eilen koronatestissä. Odottelen nyt tuloksia. Olen silti melko varma että minulla ei ole koronaa.

Pyydä päästä testiin.