Kyllä jokaisen äidin pitäisi saada tuntea se poikalapsen
ihanuus. Mikään ei tuota äidille enemmän ylpeyttä ja iloa kuin oma reipas pikkumies!
Kommentit (9)
Ainutlaatuinen ihanuus kun ovat ihanasti tukkanuottasilla.
Vilpittömästi voin sanoa, että olen äärimmmäisen ylpeä kummastakin.Rakastan molempia yhtä paljon.Poika on nuorempi joten vaatii erilailla huomiota. t8&p4.
Nostaa provoaloituksia vuosien takaa.
kahdesta tytöstäni ja toiveissa olisi vielä kolmas...poika tuntuisi " vieraalta"
oma reipas pikkumies tuottaa enemmän iloa kuin oma reipas tytön tyllerö? Miten perustelet väitteesi ap?
Oma lapsi on se rakkain ja ihanin - oli se sitten tyttö tai poika. Aivan idioottimaista tehdä tällaisia avauksia... ;)
t. Ap (joka ei todellakaan aio paljastaa onko itsellään pikku-rinsessa vai pikkumies vai jopa molempia...)
Niitä on neljä ja kun ne olivat pieniä, olin äärimmäisen ylpeä siitä porukasta, sain aina ihasteluja ja arvostusta siitä että "kestän" niitä. Nyt kun ovat teinejä, ovat tosi komeita, iloja silmälle, ihania halailtavia, ja minulle tuottaa suurta tyytydystä nähdä ne tekemässä kotitöitä ja toimittamassa asioita joita minä määrään :)
On meillä tyttökin. Hänessä on tietysti se hyvä puoli että hän on kaunis ja häntä voi pukea helpommin erilaisiin rooleihin kuin poikia. Se kyllä vähän harmittaa että hän syntyi iltatähtenä. Typerykset kuvittelevat että yritettiin epätoivoisesti tyttöä kunnes saatiin...