Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita? Tinder-miehet painostaa tapaamiseen?

Vierailija
11.05.2020 |

Onko muilla samoja kokemuksia? Tulee siis mach ja viestitellään. Ja sitten mies haluaisi heti nähdä, ja itse haluaisin edetä rauhassa. Halaisin ensin vähän viestitellä ja tutustua ja jos sitten tämänkin jälkeen mies vaikuttaa kiinnostavalta, niin tavata. Sama homma, aletaan heti pyytää puhelinnumeroa. En nimittäin ihan Randomisti halua sitä jakaa ihan kenelle tahansa. Koska tämän jälkeen yleensä tulee myös FB kaveripyyntö jne.

Miksi miehet ei voi malttaa odottaa rauhassa tutustumista? On kauhea kiire tapaamiseen ja puh nron antamiseen. Naisena minun pitää ajatella myös ihan turvallisuuttani, kyseessä kuitenkin tuntematon mies, joka voi olla millainen tahansa.

Osa miehistä selkeästi suuttuu/turhautuu kun en etene salamana tapaamiseen tai henkilötietojen jakamiseen. Miksi?? Mihin pitää olla niin kiire? Eikös olisi parasta rauhassa tutustua ensin ihmiseen??

Joo ja profiilissa omen kertonut etten etsi seksisuhteita, eikä sitä lajia ole irtona tarjolla.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder toimii kuin kaikki muukin yhteiskunnassa. Jos me tietäisimme ketkä suuryrityksissä oikeasti työt tekevät eikä istu jalat pöydällä kun pomo kääntää selän niin selviäisimme yhdeksänkymmentä prosenttia pienemmällä henkilöstöllä. Tinderissä varmasti 90 prossaa pelkkiä päivystäjiä.

Naulan kantaan. Päivystävät ketä siellä on ja muuta tarkoitusta ei ole.

Vierailija
22/37 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kyseessä on edelleenkin panosovellus. Mikä tässä ei mene naisille jakeluun? 

Nämä on näitä MINÄ panin tinderin kautta niin kukaan muu ei voi käyttää tinderiä mitenkään muuten.

Ja koska sinä luulet sitä kirjeenvaihtokaverikerhoksi, se on sitä kaikille?

Mitäpä luulet miesten sieltä ensisijaisesti hakevan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voin kertoa että ahdistelijoiden kanssa ei kannata lähteä minnekään. Hyvä että he paljastavat itsekkyytensä heti kättelyssä.

Itse oon nyt tutustunut tyyppiin joka on varovaisempi kuin minä ja vaikuttaa löydöltä. Ei ikinä pakottaisi minua mihinkään eikä syyllistäisi. Sellainen on normaali mies.

Vierailija
24/37 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Tinderissä voi keskustella monen naisen kanssa yhtä aikaa. Kun yhdeltä saa, jaksaa muiden kanssa jälleen jatkaa diipadaapaa.

Vierailija
25/37 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, voin kertoa että ahdistelijoiden kanssa ei kannata lähteä minnekään. Hyvä että he paljastavat itsekkyytensä heti kättelyssä.

Itse oon nyt tutustunut tyyppiin joka on varovaisempi kuin minä ja vaikuttaa löydöltä. Ei ikinä pakottaisi minua mihinkään eikä syyllistäisi. Sellainen on normaali mies.

No se normaali voi olla hetken päästä epänormaali. Elämä vaan on karua. Mutta toivoa voi aina parasta ja kannattaakin.

Vierailija
26/37 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AHDISTELIJOIDEN?

Kannattaa liittyä varmaan johonkin uskovaisten kirjeenvaihtokerhoon panosovelluksen sijasta. 

Vierailija
27/37 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se normaali voi olla hetken päästä epänormaali. Elämä vaan on karua. Mutta toivoa voi aina parasta ja kannattaakin.

Psykopaatit toimii juuri noin. Ensin ovat ihania ja sitten kun uhri on koukussa niin alkaa  ääni kellossa muuttua. Ja lopulta on raakaa parisuhdeväkivaltaa yms..

Vierailija
28/37 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa miesten aikaa. Ajan mitä kuluttaa viestittelyyn kanssasi voi käyttää. Hyödyllisemmin sen naisen jolla on halu parisuhteeseen etsimiseen.

Vierailija
29/37 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärettävää, ettei halua käyttää aikaansa chattailuun. Pari kertaa tämän virheen tehnyt, ja livenä ei napannut yhtään. Onneksi moni muukin arvostaa ajankäyttöään niin AP:n kaltaiset voi vaan poistaa matcheista.

Vierailija
30/37 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelen tapaamista parin päivän sisään livenä julkisella paikalla, vaikka kahvilla, sitten kun se taas on mahdollista.

Turha luoda jotain pilvilinnoja ja whkä vöäriä mielikuvia mielessään pitkällä, siis esim. viikkojen viestittelyllä.

Livenä selviää, onko mies se, joka sanoo olevansa ja voisiko joskus olla jotain.

Kaikki kauemmin Tinderissä olleet tietävät, mitä tarkoitan. Catfishit, 10 v vanhat kuvat, miehen hygienia ei kunnossa, valehdellut ikänsä, pituutensa, ties mitä kaikkea, mikä nyt kertoo, ettei ihmiseen voi luottaa.

Eihän siitä tarvitse seksiin heti edetä, jos ei kiinnosta. Itse en hevillä anna puhelinnumeroani, juuri koska siellä on monenlaista liikkeellä. Siihen kyllä painostetaan, että numero samantien.

Tosiaan mies voi olla niin täysin kertomansa vastakohta, ja siinä olet sitten itsekin vain hukannut aikaasi.

Toki osa noista välittömästi tapaamista haluavista miehistä haluaa vain seksiä, mieluiten tänään. N50+

Vierailija
31/37 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja ennen kuin joku mies alkaa raivota: totta kai myös mies haluaa nähdä, että nainen on samannäköinen kuin kuvissaan jne.

Toinen juttu on se, että minä ainakin tiedän jonkun nähdessäni, jos en ikinä voisi sen henkilön kanssa olla missään mielessä. Näen myös, olisiko vastaus "ehkä" ja "kyllä!", jolloin tutustumista kannattaa jatkaa. Turha viestitellä sellaisen kanssa, josta livenä tulee heti, että eijjejjeijjei! N50+

Vierailija
32/37 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyn naisia treffeille yleensä jo 2 tai 3 viestissä. Jotenkin tuntuu siltä että ne naiset joilla on kiinnostusta suostuvat kyllä ja ne jotka ei suostu niin niiden kanssa ei auta edes keskustella pitempään, eivät lähde silloinkaan.

Kerran yksi nainen antoi jopa kehut 1.treffeillä että oli kiva että pyysin niin nopeasti ulos.

Ikävä fakta on se että miehillä on paljon kokemuksia naisista jotka keskustelevat pitkään mutta eivät koskaan lopulta suostu tapaamiseen. Tuollainen tuntuu suurelta ajanhukalta, koska mitään ei voi syntyä ilman että tapaa kasvokkain.

Vierailija
33/37 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on suhteellista. Osa naisistakin on halunnut tavata hyvin noepasti. Ennätys taitaa olla 45min matchistä olin bussissa menossa keskustaan kahveille ja siis ihan Fazulla juotiin kahvit. Kaikkia ei ehdi/jaksa/halua tavata, joten jonkinlaista karsintaa hyvä viestein tehdä, muttei myöskään tarvitse viikkoja viestiä. Paras tapa lopettaa hyvä viestittely on tavata :)

Vierailija
34/37 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä tein joskus niin tyhmästi että suostuin tuollaisiin pitkiin viestittelyihin. Ne harvemmin johtivat mihinkään. Nopea tapaaminen oli paljon parempi vaihtoehto. Jos en kelvannut heti niin ei tarvinnut enempää aikaa tuhlata.

Vierailija
35/37 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja koska sinä luulet sitä kirjeenvaihtokaverikerhoksi, se on sitä kaikille?

Mitäpä luulet miesten sieltä ensisijaisesti hakevan? 

ja koska sinä luulet sitä panosovellukseksi, se on sitä kaikille?

Vierailija
36/37 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuksen puolin ja toisin tietää tavatessa. Viikkojen viestittely ja kumpikin tavatessa tietää alle vartissa, ettei tämä jatku on aika turhaa kummallekin.

Vierailija
37/37 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen profiilin, mitä haluat yhteydenpidolta ja suhteelta.

Ja matchin voi aina poistaa liikoja vastapuolta varoittelematta.