Miksei Suomesta mene laivaa Puolaan?
Täällä pussinperällä ollaan. Puolasta sitten pääsisi junalla tai bussilla keski-Eurooppaan helpommin.
No täytyy sitten mennä lentäen.
Kommentit (80)
Mielestäni joskus on mennyt Puolaankin. Saksaan ainakin menee edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Puolaan meni Helsinki - Gdansk linjalla Pomerania. Pieni ja mukava autolautta, varmaan alun perin jollain toisella nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan uskomatonta. Me suunnittelemme matkaa Puolaan ja veljeni Turusta joutuu tulemaan Ruotsiin ja täältä edelleen Puolaan.
Aivan uskomatonta, että veljesi ei tajua lentää suoralla lennolla turusta puolaan.
Finnlines menee Hangosta Puolan Gdyniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolaan meni Helsinki - Gdansk linjalla Pomerania. Pieni ja mukava autolautta, varmaan alun perin jollain toisella nimellä.
Oliko se Silesia? Itse olen mennyt sen nimisellä.
Kyllä minä ainakin olen mennyt. Autolla Puolaan ja siitä reissun päälle.
Vierailija kirjoitti:
Aivan uskomatonta. Me suunnittelemme matkaa Puolaan ja veljeni Turusta joutuu tulemaan Ruotsiin ja täältä edelleen Puolaan. Ajattelimme ottaa asuntovaunun mutta kalliiksi tulee kun joutuu maksamaan neljä matkaa .....
Puola maana aivan ihana ja suomalaiset pitäisivät siitä ihan monen asian takia.Edusslista ,turvallista, todella lapsiystävällinen ja paljon muuta.
Ette ole lentokoneista kuulleet?
Visbyhynkään ei mene tänä kesänä laivaa Suomesta, muutamana kesänä meni neljä risteilyä.
Siksi ettei ole taloudellisesti kannattava. Puolaan pääsee nopeammin joko maitse Baltian läpi tai lentämällä.
Jos tuolle välille olisi tarpeeksi matkustajia niin siitä vaan aloittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1991 ja 1992 tuli tuolla paatilla mentyä.
Finnlines ei näköjään enää menee Puolaan, Saksan Travemündeen menisi autolautta. Tai tosiaan teitä pitkin Baltian kautta, lentokoneen ehdottelijat ei ilmeisesti ole ikinä kuulleet että joku voi ottaa auton mukaan Eurooppaan ja/tai mukana voi olla vaikkapa koiria joita ei halua syystä tai toisesta laittaa lentokoneen ruumaan.
Vierailija kirjoitti:
Aivan uskomatonta. Me suunnittelemme matkaa Puolaan ja veljeni Turusta joutuu tulemaan Ruotsiin ja täältä edelleen Puolaan. Ajattelimme ottaa asuntovaunun mutta kalliiksi tulee kun joutuu maksamaan neljä matkaa .....
Puola maana aivan ihana ja suomalaiset pitäisivät siitä ihan monen asian takia.Edusslista ,turvallista, todella lapsiystävällinen ja paljon muuta.
Ihana naisten asema siellä, saat kuolla raskauskomplikaatioihin kun lääkärit ei uskalla rangaistuksen pelossa abortoida edes kuollutta sikiötä, siinähän mätänet sisältä päin kuoliaaksi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Finnlines ei näköjään enää menee Puolaan, Saksan Travemündeen menisi autolautta. Tai tosiaan teitä pitkin Baltian kautta, lentokoneen ehdottelijat ei ilmeisesti ole ikinä kuulleet että joku voi ottaa auton mukaan Eurooppaan ja/tai mukana voi olla vaikkapa koiria joita ei halua syystä tai toisesta laittaa lentokoneen ruumaan.
Kyllä sillä autolla voi ajaa Puolaan Baltian läpi ja koirat voi ottaa mukaan.
Jos on tarpeeksi pätäkkää, voit vuokrata yksityislaivan jos ei halua Baltian kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillä autolla voi ajaa Puolaan Baltian läpi ja koirat voi ottaa mukaan.
Jos on tarpeeksi pätäkkää, voit vuokrata yksityislaivan jos ei halua Baltian kautta.
No niinhän mä kirjoitin että autolla Baltian kautta, etkö ymmärrä lukemaasi vai etkö osaa itse kirjoittaa ymmärrettävästi?