Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona saattaa olla lapselle erittäin vaarallinen

Huolestunut_Espoo
11.05.2020 |

Mielestäni ainakin pk-seudulla ja muilla koronakeskitymillä lasten kouluun menoa kannattaa harkita vielä kerran. Voi tulla todella ikäviä seurauksia myös lapsille.

Linkki Iltalehden uutiseen koronan aiheuttamista vakavista terveyshaitoista lapsille.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a62357ad-d40c-44ee-84c7-68b87c03818e

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus ohjeisti tiukasti että lasten pitää mennä kouluun. Tämä oli jo silloin uutisoitu ja tiedossa. Missä lie mättää kun hallitus ei yhtään ota huomioon ulkomailta tulevia tietoja. Todella välinpitämätön meininki. Itselläni ei ole lapsia, kunhan ihmettelen kuinka mitätön on suomalaisen lapsen henki.

Vierailija
2/41 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li Andersson tietää paremmin kuin kaikki muut. Kouluun vain tauti saamaan! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat taas on vähän hysteerisiä

Vierailija
4/41 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa ketään jos muutama ongelmaperheiden kakara kuolee tai vammautuu. Sitä kutsutaan luonnonvalinnaksi.

Vierailija
5/41 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkihuoralehdet keräävät otsikoita.

Vierailija
6/41 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni ei mene kouluun. Eikä mene yhdenkään muunkaan tuntemani akateemisen tai muuten asiallisen perheen lapset.

Vierailija
7/41 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Koronna voi olla kaikille hyvin vaarallinen.  Mutta yksittäistapaukset ovat aina erikseen.

Näin suuressa epidemiassa katsotaan kokonaisuutta, ja tiedossa olevien faktojen mukaan, tauti on kaikkein vaarallinen iäkkäille, jotka suurimmalta osalta kuolevat siihen.

Muut selviävät joko kotona sairastamalla tai sairaalahoidossa.

Ja nythän me nähdään, miten Suomessa alkaa mennä, kun tartunnat lisääntyvät sitä mukaa kun rajoituksia puretaan.

Aivan selvää on, että sen seurauksena korona leviää yhä laajemmin kaikkii ikäluokkiin.

Vierailija
8/41 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla ikäviä seurauksia ja on todella kamalaa jos tulee. Voi kuitenkin joutua onnettomuuteen tai voi tulla joku muu vakava sairaus. Mikä sitten lieneekään todennäköisyys missäkin.

Vierailija
9/41 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat taas on vähän hysteerisiä

Jep, opettajat myös

Vierailija
10/41 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän tietojen mukaan, kouluihin on tullut odotettua vähemmän lomapyyntöjä ja anomuksia lasten poissaolosta tälle loppukeväälle.

Suuri osa lapsista menee kouluun, ja ne jotka eivät, ne eivät sitten mene, ja sillä selvä.

Mitäs tuosta jankkaa satoja sivuja lähes joka ikinen päivä?

Vierailija
11/41 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestunut_Espoo kirjoitti:

Minun lapseni ei mene kouluun. Eikä mene yhdenkään muunkaan tuntemani akateemisen tai muuten asiallisen perheen lapset.

Hei, täällä asiallinen ja jopa akateeminenkin perhe myös Espoosta, jonka lapset menee kouluun.

Vierailija
12/41 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

85 tapausta raportoitu USA:ssa. Montako lienee koronatartuntaa lapsilla yhteensä? Auttaisi vähän arvioimaan vakavuutta, jos olisi vertailulukuja.

Vierailija
13/41 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat voi siinä tapauksessa kurkata peiliin kun omat äidinvaistot ovat olleet hukassa.

Vierailija
14/41 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, täällä asiallinen ja jopa akateeminenkin perhe myös Espoosta, jonka lapset menee kouluun.

LUULIS akateemisen tietävän paremmin. Sääliksi käy.

Vierailija
15/41 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo akateeminen pitää erikseen mainita?

Ei se akateeminen koulutus tee ihmisestä automaattisesti yhtään fiksumpaa tai parempaa.

Vierailija
16/41 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus on piiloutunut nyt näköjään ihan täysin. Välillä niille iskee aina koronakaranteeni, kun tarpeeks vaikea aihe tulee eteen. Voi olla, ettei kyseisistä ihmisistä kuulla, kun joskus ens jouluna seuraavan kerran. Ja ehkä joskus syksyllä Me Naisten kannessa.

Vierailija
17/41 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkijoiden pitää ehdottomasti selvittää, mitä koronavirukseen liittyvän lapsilla ilmenevän oireyhtymän taustalla on, ennen kuin koulut voidaan avata turvallisesti. Lasten ja nuorten terveydellä ei pidä ottaa turhia riskejä. 

Vierailija
18/41 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pitäisin kotona jos eivät pakottaisi kouluun. En yhtään tykkää nyt tästä että en saa itse päättää omasta ja perheeni elämästä.

Vierailija
20/41 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pitäisin kotona jos eivät pakottaisi kouluun. En yhtään tykkää nyt tästä että en saa itse päättää omasta ja perheeni elämästä.

Siis kuka pakottaa? Pidä nyt lapsistasi itse huolta ja hae heille lomaa. Jos ei loma onnistu jostain kumman syystä, niin otat kotikouluun. Helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi