Lempi eineksesi jota sinun on silloin tällöin vain pakko ostaa?
Kommentit (42)
Roiskeläppä täälläkin, mutta ei jauheliha- vaan meetvursti.
Atrian on ollut olevinaan parempi, kutta eilen kun sellaisen taas pitkästä aikaa ostin, siinä oli liikaa sipulia. Lieneekö resepti muuttunut, vai täytekattilaa vain sekoitettu huolimattomasti ja minulle sipulia päätynyt yliannos?
Saarioisten Tonnikalapastasalaatti houkuttelee minua aina. Saman firman vegeroiskeläppä, italiansalaatti, maksalaatikot, vihikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamanuudelit ja Lidlin Deliciosa salamilätyt. Nopeaa, halpaa ja hyvää.
Mielestäni nuudeleita ei voi laske einekseksi sen enempää kuin spagettia, riisiä tai perunaakaan.
Voi laskea, koska tuo vastaaja puhuu ihan varmasti nuudelikeitosta, jossa on se mausteliemi mukana.
Välipalakeksit. Mulla on yksi tietty brändi, jonka pakkausselosteen katsoin jokseenkin mukiinmeneväksi (ei kovia rasvoja eikä yletöntä määrää sokeria tai e-koodeja). Jos syö useamman kerralla, ovat helppo lounas töissä, kun ei aina jaksa kokata isompaa määrää pöperöä edellisiltana.
Lisäksi olen koukussa Thai Cube -pakasteaterioihin, mutta niitä ostan harvemmin, koska ovat aika hintavia. Osaisinpa kokata itse sellaista kastiketta!
Kokkikartanon lohikeitto, se isompi. Kunnolla lohta ja maistuu ihan oikealle lohikeitolle :)
Perhelääkärini Oetkerin pakastepizzat, mozzarella tai salami-pesto-mozzarella varsinkin. Valmisriisipuuroa ostan myös (s-ryhmän) ja perunamuusin ostan apetitin pakasteena. Just söin Knorrin pussitomaattikeiton, se on todella hyvää.
Tulee kyll paljon syötyä einestä ja puolivalmista enkä häpeile ollenkaan. En vaan oo mikään kodinhengetär enikä todellakaan kiinnosta päivittäin kokata "oikeaa" ruokaa.
En oikein perusta eineksistä, koska olen innokas ruoanlaittaja ja itsetehty on parempaa. Mutta joskus laiskuuksissani ostan Kokkikartanon pinaattikeittoja jotka maistuu mulle hyvin kun keittelee lisukkeeksi kananmunaa. Se on jotenkin aika täyteläistä ja kermaista keittoa. aarioisten jauhelihakeittoa pystyy syömään, mutta ei sitä lemppariksi voi sanoa kuten ei maksalaatikkoakaan, vaikka niitä joskus ostan laiskana.
Valmissalaattejakin joskus ostelen esim. vuohenjuusto, kana - pinaatti, kreikkalainen tai mozzarella. Suosikkini niistä on varmaan kana-pinaatti.
Kokkikartanon parsakeitto oli herkkua, hyvää vaaleeta leipää lisäksi. Ei ole vaikeaa tehdä itsekin, mutta se valmis oli niin pikaruoka herkkuu. En ole nähnyt enää kotikaupungin kaupoissa, löytyykö muualla?
Mozzarella-tikut ja cheddar-täytteiset jalapenot pakastealtaasta on myös himottavia.
Kokkikartanon lihakaalilaatikko, ei ole muilla valmistajilla niin hyvää
vegaaninugetit pakasteesta. vihreä paketti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamanuudelit ja Lidlin Deliciosa salamilätyt. Nopeaa, halpaa ja hyvää.
Mielestäni nuudeleita ei voi laske einekseksi sen enempää kuin spagettia, riisiä tai perunaakaan.
Totta, mutta itse syön sitä välillä "einesmäisesti" iso kippo pelkkää nuudelia, vähän lisämausteita ja voita päälle. Ja siksi että tekee mieli.
Apetitin kalapihvit (pakasteesta). Lisäkkeeksi valmis perunamuussia.
Apetitin lohikeitto (pakasteesta)
Apetitin kasvisjauhispyörykät.
Lapsille kalapuikkoja ja kananugetteja. Itse en niitä syö.
Saarioisten Graham-lihapiirakka. Tuttu jo kouluajoilta, sitä oli aina välillä koulussa ruoaksi.