Paras sipsipussi?
Kommentit (44)
Joskus ostin semmoisen kuin real snacks salt/vinegar. Ihastuin mutta en enää löytänyt sitä, jostain sain sitten estrellan versiota joskus.
Harvoin katselen sipsejä, mutta kun olen päätynyt niin tekemään niin ei ole tuotakaan kaupassa ollut.
Sellainen paperinen ilman foliota.
Rainbown perunaristikko sipsit on tän hetkinen suosikki.
Tykkään niin monista eri sipseistä, että voisin vastata tähän kymmeniä vastauksia. Riippuu ihan minkälaisia sipsejä milloinkin tekee mieli.
KikX- kikhernesipsit ja Linssips- linssilastut (yrtti).
Perunalastuja en syö, mutta taffelin juustonaksuihin tulee välillä himo.
Estrellan karamellisoitu punasipuli
Ja nuo kikhernesipsit on kanssa hyviä
Vierailija kirjoitti:
Joskus ostin semmoisen kuin real snacks salt/vinegar. Ihastuin mutta en enää löytänyt sitä, jostain sain sitten estrellan versiota joskus.
Harvoin katselen sipsejä, mutta kun olen päätynyt niin tekemään niin ei ole tuotakaan kaupassa ollut.
Real Snack on nykyään Oikia Sipsi! Eli käynyt läpi (mielestäni hauskan) brändiuudistuksen. Nämä sipsit ovat nykyään ”Fiini Lady Claire” - sipsejä, joiden pussissa yksi peruna on maitolaiturilla ja toinen ajaa mopedilla. Ehkä se on tämä koronteeni, mutta olen hihitellyt itsekseni yksikseni kotona noille sipsipusseille perunoineen. 😄
Siitä samaa mieltä, että paras sipsipussi!
Teen itse sipsit, kun kaupoista ei löydy hyviä.
Merisuola/viinietikka, sekä Kickersit, joita enää ei taida saada.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että foliostakin tai paperista tehdään noita, olen nähnyt vain muovisia ja sisältämuovitettua paperia.
Vierailija kirjoitti:
Real Snacksin nimi on nykyään Oikia :) Hyviä sipsejä ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin katselen sipsejä, mutta kun olen päätynyt niin tekemään niin ei ole tuotakaan kaupassa ollut.Real Snack on nykyään Oikia Sipsi! Eli käynyt läpi (mielestäni hauskan) brändiuudistuksen. Nämä sipsit ovat nykyään ”Fiini Lady Claire” - sipsejä, joiden pussissa yksi peruna on maitolaiturilla ja toinen ajaa mopedilla. Ehkä se on tämä koronteeni, mutta olen hihitellyt itsekseni yksikseni kotona noille sipsipusseille perunoineen. 😄
Siitä samaa mieltä, että paras sipsipussi!
Mielenkiintoinen tieto, jos sattuu joskus sipsinhimossa muistamaan katsoa vieraissa kaupoissa.
Valitettavasti tosiaan tällä pikkupaikkakunnalla on niin pieni valikoima että näyttää löytyvän vain ne perus ja sour cream& onion ja tuurilla jotain muuta.
Taffelin Broadway eli sour cream & onion ja San diego.
Aikoinaan Taffelilla oli sellaisia kuin X-tra barbeque ja Uuninrapeat lastut sweet chili, molemmat ihania, mutta niitä ei saa enää mistään.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tykkään foliosta. Mikään kuva-aihe ei kyllä ole tehnyt niin suurta vaikutusta, että olisi jäänyt mieleen. Ehkä vastaan, että se klassinen Taffelin poimutetun perunalastun pussi.
Itse tykkään Taffelin Bravosta ja niistä maalaissipseistä.