Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin kampaajalla ja pöyristyin hinnasta!

Vierailija
11.05.2020 |

Kävin ekaa kertaa noin neljään vuoteen kampaajalla. Pitkiin hiuksiin laitettiin muutamia raitoja (max 15 lappua) sekä latvat tasattiin. Aikaa meni 2h ja loppulasku tästä lystistä 140€! Ja kyseessä siis ihan normi lähiökampaamo, ei mikään Helsingin keskustan trendipulju.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yllätyin kans. Leikkaus ja väri 64e.

Vierailija
2/4 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla ei ole ollut varaa käydä kampaamossa sitten vuoden 2013. Puoliso välillä pätkäsee latvat. Onneksi en ole edustushommissa...

Korkeat vuokrat + yrittäjien saakutin korkeat eläkemaksut, siinäpä syyt :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on kallista. Saat sympatiaa. Järkytän vielä lisää kertomalla että keskustassa olisit maksanut vielä enemmän.

Et varmaan ole hetkeen menossa uudelleen. 😁 Mutta jatkossa kannattaa etukäteen vähän kurkkia hinnastoa nettisivustolta tai jopa kysyä etukäteen.

Suurin osa kampaajista on toki reiluja tolkun ihmisiä, mutta joukossa on myös niitä ketkuja. Sinua on mitä ilmeisimmin laskutettu ihan hinnaston mukaisesti, mutta osa myös laskuttaa satunnaisilta asiakkailta härskisti ekstraa. Minulta ei esimerkiksi ole suostuttu leikkaamaan tuntia aiemmin pestyjä hiuksia ilman uutta lisämaksullista pesua ja joillekin on mystisesti ilmestynyt joku lisämaksu pesäpaikalla käytetystä hoitokäsittelystä.

Vierailija
4/4 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lyhyiden hiusten raidoitus kahdella värillä, leikkaus ja föönaus noin 130 eur. Pidän hintaa ihan normaalina. Käyn säännöllisesti 10-12 viikon välein. En ole edustushommissa, vaan eläkeläinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän