Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkki sinkkumiehille naisen löytämisen helpottumiseen

Vierailija
11.05.2020 |

Olen itse huomannut, että muuten mukavissa sinkkumiehissä se selkein ulkonäöllinen puute on hiukset. Siis moni voi olla ihan ok kropaltaan, pituudeltaan ja muiltakin ominaisuuksiltaan, mutta sitten kunnollisten hiusten tilalla onkin kalju tai lyhyeksi leikattu siilitukka.

Jos haluatte parantaa flaksianne aivan huimasti, niin tämä auttaa:

-kasvattakaa hiuksenne noin 5-10 cm pitkiksi (esim. päältä siis tuo 10 cm) ja hoitakaa hiuksianne kunnon tuuheuttavilla shampoilla ym. Jos hiukset ovat taipuisat/kiharat, hoida niitä kiharoiden hiusten tuotteilla.

-muuten voitte olla ennallaan

Tulos: naisen saanti paranee moninkertaiseksi ja löydätte hetkessä laatunaisen hyväån parisuhteeseen.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto. Minä haluan että miehen hiukset on siistit eli lyhyet eli siili. Oma mies on todella komea käytyään just parturissa. Niskasta/ sivulta ihan siili päällä vähän enemmän, alle sentti. Silloin en saa silmiäni irti hänestä. Enkä käsiäni.... en ymmärrä miksi kukaan mies pitää pitkää tai edes puolipitkää tukkaa. Hyi.

Minulle tuo siili on hyi. Mulla on ollut kolme kumppania elämäni aikana ja heillä kaikilla oli lyhyehköt hiukset. Kuitenkin pidin todella paljon heidän hiuksistaan, kun ne olivat pahasti ylikasvaneet. Heidän kaikkien kohdalla kävin aika harvoin "kuumana" ko. miehiin, mutta silloin hipelsin oikein kunnolla ja olin innoissani sekä kehuin niitä hiuksia. Yksikään miehistä ei välittänyt sanoistani tai uskonut minua, vaan kiiruhtivat sitten parturiin leikkauttamaan ankean äijätukan.

Uneksin aina jopa ihan pitkähiuksisesta komeasta miehestä, mutta en ole sellaista koskaan saanut. Uskoisin, että sellaiset "Fabiot" itsekin hakeutuvat niiden aivan huippunaisten seuraan, joten en ihan kelpaa niille oikeasti pitkä- ja paksutukkaisille miehille itse. On pitänyt tyytyä lyhyttukkaisiin (tosin onneksi kukaan heistä ei sentään ollut kalju tai leikannut siiliksi hiuksiaan).

T. Ap

Vierailija
82/85 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi vitalis! Olisinpa joskus aikoinaan tajunnut, että ykkösluokan naisen saa käyttämällä hilseshampoota ja hoitoaineita. Äiskän kiharrintakin olisi kannattanut kokeilla. Monelta harmilta olisi välttynyt, sekä naiset että minä.

Terveisin Naispelko27

Kannattaa kokeilla. Nimimerkkisi perusteella olet nuori. Aloita jo tänään.

En koe enää mitään tarvetta moiseen. Yrittäminen vaan satuttaa, ja olen jo tilanteeni pysyvyyteen niin tottunut, että en enää koe sitä kovin tarpeelliseksi muuttaakaan.

Terveisin Naispelko27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto. Minä haluan että miehen hiukset on siistit eli lyhyet eli siili. Oma mies on todella komea käytyään just parturissa. Niskasta/ sivulta ihan siili päällä vähän enemmän, alle sentti. Silloin en saa silmiäni irti hänestä. Enkä käsiäni.... en ymmärrä miksi kukaan mies pitää pitkää tai edes puolipitkää tukkaa. Hyi.

Minulle tuo siili on hyi. Mulla on ollut kolme kumppania elämäni aikana ja heillä kaikilla oli lyhyehköt hiukset. Kuitenkin pidin todella paljon heidän hiuksistaan, kun ne olivat pahasti ylikasvaneet. Heidän kaikkien kohdalla kävin aika harvoin "kuumana" ko. miehiin, mutta silloin hipelsin oikein kunnolla ja olin innoissani sekä kehuin niitä hiuksia. Yksikään miehistä ei välittänyt sanoistani tai uskonut minua, vaan kiiruhtivat sitten parturiin leikkauttamaan ankean äijätukan.

Uneksin aina jopa ihan pitkähiuksisesta komeasta miehestä, mutta en ole sellaista koskaan saanut. Uskoisin, että sellaiset "Fabiot" itsekin hakeutuvat niiden aivan huippunaisten seuraan, joten en ihan kelpaa niille oikeasti pitkä- ja paksutukkaisille miehille itse. On pitänyt tyytyä lyhyttukkaisiin (tosin onneksi kukaan heistä ei sentään ollut kalju tai leikannut siiliksi hiuksiaan).

T. Ap

Makunsa ja toiveensa kullakin, mutta oletko koskaan tullu ajatelleeksi, että kaljuuntuminen ei ole aina oma valinta?. - Onneksi itse olen tahtomattani kaljuuntuva mies, enkä nainen sillä naisten kaljuuntuminen on jo lähes ellei täysin tabu aihe; tai sellainen, jonka olemassa tapaavat monet kieltää kokonaan.

Toki sitä tietysti aina voi peruukin tai tupeen hankkia, jolla peittää kaljuuntumisensa, mutta en ole  itse ikinä koneut niitä omana vaihtoehtonani.

Nostan hattua pitkänlinjan kansanedustaja Mauri Pekkariselle, joka on avoimesti ja reilusti myöntänyt käyttävänsä tupeeta. - Moni mies kun, jolta vastaavaa tivattaisiin tai vittuiltaiin. kuten ex-pääministeri Pekkarista saattaisi loukkaantua sydänjuuriaan myöten.     

Vierailija
84/85 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Tai sitten he vain eivät viehäty sinun ilm. pinnallisuudestasi... 

Vierailija
85/85 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Tai sitten he vain eivät viehäty sinun ilm. pinnallisuudestasi... 

Voi olla, mutta en vain syty epäeroottisista miehistä itsekään, joten no can do.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan