Sinä, joka et jännitä liikaa sosiaalisia tilanteita...
Hei, olisi kiva kuulla teidän ihmisten kokemuksia, jotka ette häiritsevän paljoa jännitä sosiaalisia tilanteita. Tiedostan, että kaikilla on erilaisia hetkiä ja kaikkia jännittää joskus ja joskus on itsevarma olo. Mutta haluaisinkin kuulla, että miltä sellainen elämä tuntuu, kun on ehkä keskimäärin rennompi olo ihmisten kanssa kuin monella muulla. Itseäni siis saattaa vaikka ahdistaa se, jos tapaan puolison tuttavia ekaa kertaa tai jos työpaikalla kahvihuoneessa ei ole tuttuja enkä oikein tiedä miten keskustella näissä tilanteissa. Tai esim. miten uskaltautuu luottamustehtäviin tai tehtäviin joissa pitää olla esillä ja sosiaalinen.
Toivon, ettei tästä tule mollaamisketjua, eikä sellaista että mitä itse teen tai ajattelen väärin jos jännitän, vaan olisi kiva kuulla millaista elämä ei-jännittäjän näkökulmasta on. Miettiikö niitä tilanteita oikeastaan? Onko olemassa joku hyvä sosiaalisten tilanteiden työkalupakki, tuntee että aina keksii kuitenkin jotain sanottavaa? Olisi vaan niin mielenkiintoista kuulla, millaista elämä voisi olla jos en olisi tällainen :D
tää oli kiva kuulla. oot tyyliin mun puolijumala kun kerrot tällaisia salaisuuksia hehe. mutta mua vaan aina pelottaa se että oon niin sosiaalisesti kömpelö. jos mulle olis käynyt toi sama ruoansulattamisjuttu niin pelkään että istuisin pöytään ja muut puhuu vakavasta asiasta ja sitten viiden minuutin päästä ahdistuneena keksin vasta sanoa tuon "olipa taas nyt vaikeaa saada oma ruoka lämmitettyä" ja sitten se on jo ihan epäsujuva ja hölmö kommentti :D oon jotenkin niin hidas ja se ärsyttää itseänikin ja ahdistaa vielä enemmän kun tiedostan että joitakin myös vaivaa muiden hitaus keskusteluissa