Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini loukkaantui, kun en onnitellut FB:ssa

Vierailija
11.05.2020 |

Eikä ole vitsi. Kiukutteli siitä, kun muut äidit saavat julkisia onnentoivotuksia, kuvia ja mitä lie värssyjä... Ja onnittelin kyllä puhelimessa heti aamutuimaan, kun tänä vuonna ei lähdetty vierailulle koronan takia, ja vanhempani kuuluvat kumpikin riskiryhmään. Sen sain tämänaamuisesta marttyyrikohtauksesta irti, että vissiin pelkää, että ne klassiset "muut ihmiset" pitävät nyt sitten huonona äitinä häntä, kun ei lapsi huomioi. Ihan älytöntä taas. Itse olisin kokenut teennäiseksi onnitella vielä lisäksi somessa, ja tylyksi pelkästään somessa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo julkisesti Somessa onnittelu on kyllä niin klisee, niin klisee.

Miksi kaikesta pitää nykyään tehdä julkista. Minusta lähisuhteissa ja suhteissa ylipäätään parasta on se ettei ne kuulu muille. Ne on vaan meidän juttu.

Vierailija
2/15 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissit on tärkeintä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuollainen ole vähän nii kuin noitten pintajulkimoiten hommaa. Ne kun tekee noita odottaen että joku roskatoimittaja sitten nappaa siitä klipin lehteen tai nettisivulle.

Vierailija
4/15 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan laittaa äidilleen äitienpäiväonnitukset julkisesti somessa?? Mikä on pointti?

Vierailija
5/15 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on aina ollut taipumusta heittäytyä marttyyriksi aika ajoin. Voisiko olla, että tämä korona-ajan eristäytyminen nyt sitten puskisi pintaan näin..? Vaikka aika hölmöä mielestäni silti. Ja olen itse nyt hieman loukkaantunut, kun vilpittömät onnentoivotukset mitätöitiin ja asiasta piti lähteä kinaamaan. Höh.

Ap

Vierailija
6/15 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kyllä äitisi lapsen tasolla.

Vierailija
7/15 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitisi on niin vanha, että on facebookissa voisit kyllä häntä muistaa. Vanhukset arvostavat sellaista ja saavat siitä hyvän mielen.

Vierailija
8/15 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin äiti postaa about viisi postausta facebookissa päivittäin mutta ei ole aikaa esimerkiksi soittaa minulle tai lapsilleni. Asuu eri maassa ja ei jaksanut ilmoittaa tulostaan kun kävi Suomessa sukulaisten luona. Emme olleet riidoissa tai huonoissa väleissä. Hänellä on parempaa tekemistä, ei ole koskaan ollut kauhean kiinnostunut minusta ja nyt en ole minäkään enää hänestä. Surullista mutta totta.

Vierailija
9/15 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on jo ironian huippu. Äiti on niin huolissaan maineestaan ja pelkää että ystävättäret pitävät häntä huonona äitinä, että päättää suuttua tyttärelleen ja syyttää tätä, koska tytär ei laittanut lainkaan julkisia onnitteluja facebookissa. Eli tärkeämpää on se hyvän äidin maine kuin olla hyvä äiti.

Vierailija
10/15 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidilläni on aina ollut taipumusta heittäytyä marttyyriksi aika ajoin. Voisiko olla, että tämä korona-ajan eristäytyminen nyt sitten puskisi pintaan näin..? Vaikka aika hölmöä mielestäni silti. Ja olen itse nyt hieman loukkaantunut, kun vilpittömät onnentoivotukset mitätöitiin ja asiasta piti lähteä kinaamaan. Höh.

Ap

Mitä enemmän itselleni ikää tulee, sitä kypsempi olen äidin marttyyrikohtauksiin, jotka vain lisääntyvät vuosien kertyessä. Niissä on sellainen manipuloiva ja syyllistävä ote... nykyään toteahan rutinoihin tyyliin.... aha 😂

Vierailija
11/15 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näin se vanhuus tulee

Vierailija
12/15 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näin se vanhuus tulee

Vanhuus on monelle känkkäränkkä teiniyttä... jaksamista aikuisille lapsille.

Vierailija
13/15 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minult jäi onnittelut kokonaan välistä, kun huomio oli ihan jossain muussa kuin äitienpäivässä ja onnitteluissa.

Harvemmin lähetän mitään julkisia onnentoivotuksia, vaan ihan yksityisviestinä onnittelen. Saatan "askarrella" jopa jonkin kortin ja lähettää sen sähköisenä. Jos ei kelpaa niin se on voi voi

Vierailija
14/15 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän toosaalta äitiäsi kun eihän se varmasti kivalta tunnu kun muita ympärillä huooomipidaan ja itse jää pimenyooon

Vierailija
15/15 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ymmärrän toosaalta äitiäsi kun eihän se varmasti kivalta tunnu kun muita ympärillä huooomipidaan ja itse jää pimenyooon

Etätyötissuttelun tulos? Ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi