Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19-vuotias työtön vastailee :-)

kelarotta
10.05.2020 |

Otsikko kertookin jo varmaan kaiken.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo mitään kysyttävää. Nauti olostasi, jos kerta siihen pystyt. Itse raadan töissä, koska tarviin massia kalliisiin harrastuksiini.

T: Koodarirotta

Lopeta harrastaminen tai vaihda harrastukset halpoihin.

Samalla luopuisin ainoasta asista joka auttaa jaksamaan tätä elämän oravanpyörää. Olisin vain hukassa. Tiedän mistä puhun, olen ollut siellä.

Onhan se mukava tehdä töitä ja saada ostaa palkalla harrastusvälineitä tai mitä vain :-) Tsemppiä töihin, toivotaan että täälläkin pian työllistyttäisiin.

Vierailija
22/33 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kelarotta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkin aloittanut sitten jo nuorena. Koko elämänkö ajattelit loisia?

Itse asiassa olen tehnyt töitä 14-vuotiaasta asti koulun ohella sekä kesäisin, ja sain maaliskuussa potkut ravintola-alalta koronaviruksen takia :-) Mutta kyllähän tämäkin menee, tuntuu aivan lomailulta.

Sepäs on hassua että sait suoraan potkut "ravintola-alalta", kun voi sanoa että kaikki muut "kollegasi" lomautettiin. Taidat sitten olla harvinaisen Pa'ka työntekijä?

Olin vielä koeajalla, muutkin koeajalla työskentelevät jouduttiin heittämään pihalle :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ääni lahtee yhden käden taputuksesta Susa Kosken perskannikoille?

Vierailija
24/33 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, anna mennä. Olin samassa tilanteessa joskus -94 ja onhan se maailma hiukan muuttunut niistä ajoista. Enää ei saa pontikkaa tai pirtua mistään ja tumma libakin vaihtunut kotona kasvatettuun sontaan. Vihreätä afghaa vähän ikävä.

Vihreää? Oon polttanu vaan mustaa joskus aikoja sitten.

Vierailija
25/33 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee oma nuoruus mieleen. 19 v. Kirjoitin ja saman vuoden syksyllä muutin omaan asuntoon. Olin todella ihastunut 18 vuotiaana itseäni 6 vuotta vanhempaan tyyppiin, 19 vuotiaana pikaihastus ja sydämen särkyminen. Oli paljon tyyppejä ja tutustumisia, bileitä, ystäviä, ravintoloita.

Millainen elämäntilanne sinulla on?

Vierailija
26/33 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harvinaisen tyhmä? Älä tee tällaisia aloituksia, vaikka olisivat kuinka provoja. Täällä vihataan tuilla eläjiä muutenkin jo ihan riittävästi. Kaltaistesi takia ajatellaan, että kaikki tuilla eläjät ovat pelkkiä laiskoja loisia, vaikka asia ei todellisuudessa ole näin. Leipäläpi umpeen siis, ja ole kiitollinen, että ainakin vielä Suomi on hyvinvointivaltio, jossa huono-osaisemmistakin huolehditaan.

Vierailija
27/33 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee oma nuoruus mieleen. 19 v. Kirjoitin ja saman vuoden syksyllä muutin omaan asuntoon. Olin todella ihastunut 18 vuotiaana itseäni 6 vuotta vanhempaan tyyppiin, 19 vuotiaana pikaihastus ja sydämen särkyminen. Oli paljon tyyppejä ja tutustumisia, bileitä, ystäviä, ravintoloita.

Muutin 18-vuotiaana lukiossa omilleni ja elän normaalia elämää poikaystävän kanssa kahden kaupungin välillä. Hain kevään yhteishausta yliopistoon ja pidän peukkuja pystyssä.

Vierailija
28/33 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko harvinaisen tyhmä? Älä tee tällaisia aloituksia, vaikka olisivat kuinka provoja. Täällä vihataan tuilla eläjiä muutenkin jo ihan riittävästi. Kaltaistesi takia ajatellaan, että kaikki tuilla eläjät ovat pelkkiä laiskoja loisia, vaikka asia ei todellisuudessa ole näin. Leipäläpi umpeen siis, ja ole kiitollinen, että ainakin vielä Suomi on hyvinvointivaltio, jossa huono-osaisemmistakin huolehditaan.

Uskon, että koronan myötä monella suomalaisella on sama tilanne kuin minullakin.

Vierailija
29/33 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö antaa itsestäsi intelligentin vaikutelman noilla hymiöilläsi...?

Vierailija
30/33 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö antaa itsestäsi intelligentin vaikutelman noilla hymiöilläsi...?

En, vaan käytän niitä päivittäin ja se on jäänyt tavaksi.

Vierailija
31/33 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, anna mennä. Olin samassa tilanteessa joskus -94 ja onhan se maailma hiukan muuttunut niistä ajoista. Enää ei saa pontikkaa tai pirtua mistään ja tumma libakin vaihtunut kotona kasvatettuun sontaan. Vihreätä afghaa vähän ikävä.

Vihreää? Oon polttanu vaan mustaa joskus aikoja sitten.

Joo. Siitä leijui joku puoli metriä ilmassa. Autolla matkustaminen oli metkaa. Muutenkin kama oli parempaa silloin.

Vierailija
32/33 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutin 18-vuotiaana lukiossa omilleni ja elän normaalia elämää poikaystävän kanssa kahden kaupungin välillä. Hain kevään yhteishausta yliopistoon ja pidän peukkuja pystyssä.

Pidän sulle peukkuja!

Vierailija
33/33 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Kaurismäki vai Spede Pasanen? En osaa päättää kumpi on suurempi ohjaaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä