19-vuotias työtön vastailee :-)
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
kelarotta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkin aloittanut sitten jo nuorena. Koko elämänkö ajattelit loisia?
Itse asiassa olen tehnyt töitä 14-vuotiaasta asti koulun ohella sekä kesäisin, ja sain maaliskuussa potkut ravintola-alalta koronaviruksen takia :-) Mutta kyllähän tämäkin menee, tuntuu aivan lomailulta.
Sepäs on hassua että sait suoraan potkut "ravintola-alalta", kun voi sanoa että kaikki muut "kollegasi" lomautettiin. Taidat sitten olla harvinaisen Pa'ka työntekijä?
Olin vielä koeajalla, muutkin koeajalla työskentelevät jouduttiin heittämään pihalle :/
Minkälainen ääni lahtee yhden käden taputuksesta Susa Kosken perskannikoille?
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, anna mennä. Olin samassa tilanteessa joskus -94 ja onhan se maailma hiukan muuttunut niistä ajoista. Enää ei saa pontikkaa tai pirtua mistään ja tumma libakin vaihtunut kotona kasvatettuun sontaan. Vihreätä afghaa vähän ikävä.
Vihreää? Oon polttanu vaan mustaa joskus aikoja sitten.
Tulee oma nuoruus mieleen. 19 v. Kirjoitin ja saman vuoden syksyllä muutin omaan asuntoon. Olin todella ihastunut 18 vuotiaana itseäni 6 vuotta vanhempaan tyyppiin, 19 vuotiaana pikaihastus ja sydämen särkyminen. Oli paljon tyyppejä ja tutustumisia, bileitä, ystäviä, ravintoloita.
Millainen elämäntilanne sinulla on?
Oletko harvinaisen tyhmä? Älä tee tällaisia aloituksia, vaikka olisivat kuinka provoja. Täällä vihataan tuilla eläjiä muutenkin jo ihan riittävästi. Kaltaistesi takia ajatellaan, että kaikki tuilla eläjät ovat pelkkiä laiskoja loisia, vaikka asia ei todellisuudessa ole näin. Leipäläpi umpeen siis, ja ole kiitollinen, että ainakin vielä Suomi on hyvinvointivaltio, jossa huono-osaisemmistakin huolehditaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulee oma nuoruus mieleen. 19 v. Kirjoitin ja saman vuoden syksyllä muutin omaan asuntoon. Olin todella ihastunut 18 vuotiaana itseäni 6 vuotta vanhempaan tyyppiin, 19 vuotiaana pikaihastus ja sydämen särkyminen. Oli paljon tyyppejä ja tutustumisia, bileitä, ystäviä, ravintoloita.
Muutin 18-vuotiaana lukiossa omilleni ja elän normaalia elämää poikaystävän kanssa kahden kaupungin välillä. Hain kevään yhteishausta yliopistoon ja pidän peukkuja pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko harvinaisen tyhmä? Älä tee tällaisia aloituksia, vaikka olisivat kuinka provoja. Täällä vihataan tuilla eläjiä muutenkin jo ihan riittävästi. Kaltaistesi takia ajatellaan, että kaikki tuilla eläjät ovat pelkkiä laiskoja loisia, vaikka asia ei todellisuudessa ole näin. Leipäläpi umpeen siis, ja ole kiitollinen, että ainakin vielä Suomi on hyvinvointivaltio, jossa huono-osaisemmistakin huolehditaan.
Uskon, että koronan myötä monella suomalaisella on sama tilanne kuin minullakin.
Yritätkö antaa itsestäsi intelligentin vaikutelman noilla hymiöilläsi...?
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö antaa itsestäsi intelligentin vaikutelman noilla hymiöilläsi...?
En, vaan käytän niitä päivittäin ja se on jäänyt tavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, anna mennä. Olin samassa tilanteessa joskus -94 ja onhan se maailma hiukan muuttunut niistä ajoista. Enää ei saa pontikkaa tai pirtua mistään ja tumma libakin vaihtunut kotona kasvatettuun sontaan. Vihreätä afghaa vähän ikävä.
Vihreää? Oon polttanu vaan mustaa joskus aikoja sitten.
Joo. Siitä leijui joku puoli metriä ilmassa. Autolla matkustaminen oli metkaa. Muutenkin kama oli parempaa silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutin 18-vuotiaana lukiossa omilleni ja elän normaalia elämää poikaystävän kanssa kahden kaupungin välillä. Hain kevään yhteishausta yliopistoon ja pidän peukkuja pystyssä.
Pidän sulle peukkuja!
Aki Kaurismäki vai Spede Pasanen? En osaa päättää kumpi on suurempi ohjaaja
Onhan se mukava tehdä töitä ja saada ostaa palkalla harrastusvälineitä tai mitä vain :-) Tsemppiä töihin, toivotaan että täälläkin pian työllistyttäisiin.