19-vuotias työtön vastailee :-)
Kommentit (33)
Punaviini vai valkoviini? En osaa valita.
Vierailija kirjoitti:
Oletkin aloittanut sitten jo nuorena. Koko elämänkö ajattelit loisia?
Itse asiassa olen tehnyt töitä 14-vuotiaasta asti koulun ohella sekä kesäisin, ja sain maaliskuussa potkut ravintola-alalta koronaviruksen takia :-) Mutta kyllähän tämäkin menee, tuntuu aivan lomailulta.
Mikset mene vaikka keräilemään käpyjä tai risuja? 😁
Vierailija kirjoitti:
Punaviini vai valkoviini? En osaa valita.
Valkoviini, en voi sietää punaviiniä.
Ei oo mitään kysyttävää. Nauti olostasi, jos kerta siihen pystyt. Itse raadan töissä, koska tarviin massia kalliisiin harrastuksiini.
T: Koodarirotta
Tunnetko jo olevasi liian vanha työelämään?
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene vaikka keräilemään käpyjä tai risuja? 😁
Kiitos vinkistä, lähdenkin heti!
Minkä ikäinen olet? Mitä teet työksesi?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mitään kysyttävää. Nauti olostasi, jos kerta siihen pystyt. Itse raadan töissä, koska tarviin massia kalliisiin harrastuksiini.
Lopeta harrastaminen tai vaihda harrastukset halpoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ja tsemppiä töihin!
Miksi aloitit näin myötähäpeää aiheuttavan ketjun?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Mitä teet työksesi?[/quote
19-vuotias, valmistuin lukiosta joulukuussa ja työskennellyt välivuotenani ravintola-alalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloitit näin myötähäpeää aiheuttavan ketjun?
Olenhan nuori työtön ja Suomen pohjasakkaa.
Ei mitään, anna mennä. Olin samassa tilanteessa joskus -94 ja onhan se maailma hiukan muuttunut niistä ajoista. Enää ei saa pontikkaa tai pirtua mistään ja tumma libakin vaihtunut kotona kasvatettuun sontaan. Vihreätä afghaa vähän ikävä.
Jos yksisilmäinen Susa Koski katsoo metsään, mutta se ainoa silmäkin on sokea, onko metsässä työtä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta harrastaminen tai vaihda harrastukset halpoihin.
Samalla luopuisin ainoasta asista joka auttaa jaksamaan tätä elämän oravanpyörää. Olisin vain hukassa. Tiedän mistä puhun, olen ollut siellä.
Zen Koan kirjoitti:
Jos yksisilmäinen Susa Koski katsoo metsään, mutta se ainoa silmäkin on sokea, onko metsässä työtä?
Tuskimpa metsästä työt loppuvat, vaikka sitä ei näkisikään.
kelarotta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa olen tehnyt töitä 14-vuotiaasta asti koulun ohella sekä kesäisin, ja sain maaliskuussa potkut ravintola-alalta koronaviruksen takia :-) Mutta kyllähän tämäkin menee, tuntuu aivan lomailulta.
Sepäs on hassua että sait suoraan potkut "ravintola-alalta", kun voi sanoa että kaikki muut "kollegasi" lomautettiin. Taidat sitten olla harvinaisen Pa'ka työntekijä?