onko 37.1 kuumetta aikuisella?
Lisäksi mahakipua ja maha löysällä. Saakohan mennä töihin huomenna?
Kommentit (31)
Kannattaisi näissä mainita myös mistä se lämpö on mitattu. Eroa eri mittaustavoilla voi olla helposti asteen verran.
Vierailija kirjoitti:
Minulla 37.5 tekee jo ihan selvät kuumeen oireet. Normaalilämpö on kaikilla ihmisillä alle 37. En ole ikinä terveenä mitannut lämpöä 37 itsestäni. Kuka muka on?
Minä ja moni muu. Kyllä oman normaalin lämmön pitäisi jokaisen tietää.
Minulla 37,1 on jo kuumetta ja tekee selkeästi sairaan olon. Normaalilämpöni on 36,2-36,3. En silti ole koskaan potenut miesflunssaa.
Kaiken huippuna tunsin kerran parantuneeni viikon kuumeilusta, mutta mittaustulos näyttikin 39,6. Olo oli kuin terveellä pukilla.
M
Mulla ei juurikaan nouse lämpö ikinä tuon 37.1 yli, ja ihan oikeasti on saakelin paha olo tuolloin ja tyyliin luulen kuolevani. Normilämpö siinä 36.5. Ärsyttää, kun vuosien mittaan ollut välillä tosi kipeä mutta ei kuulemma voi olla, koska ei ole varsinaista kuumetta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla 37.5 tekee jo ihan selvät kuumeen oireet. Normaalilämpö on kaikilla ihmisillä alle 37. En ole ikinä terveenä mitannut lämpöä 37 itsestäni. Kuka muka on?
Mulla on normaali lämpö yli 37. Vasta kun nousee 37,6 niin alkaa tuntua lämmöltä. Yli 38 lukemissa olen vasta kuumeessa.
On. Et mene nyt töihin.
Ei ennen kuin olet tuosta parantunut.
Mulla tuo on jo kuumetta. Normaalisti mittari näyttää 35.2- 35.7.
Nyt lämpö noussut 37.5. Äsken kävin koronatestissä. Olen pois töistä siis ainakin tuloksen valmistumiseen saakka. Ap
Mun normilämpö on n.36.8 mutta heti kun lämpö nousee yli 37 olo on jo huono. Yli 37.5 niin teen jo kuolemaa.
Ihmiset on erilaisia.
Sinuna en menisi kun normilämpöösi ja tuohon 37.1 on kuitenkin mielestäni iso heitto.