onko 37.1 kuumetta aikuisella?
Lisäksi mahakipua ja maha löysällä. Saakohan mennä töihin huomenna?
Kommentit (31)
Saat mennä, jos äitisi päästää sinut töihin.
Kun olin sairaalassa pari vuotta sitten, niin 37,4 oli lämmönnousua, mutta 37,6 oli kuumetta.
Ok. Mietin vain koronan takia että onko nyt jotenkin tarkempaa. Ap
Mikä on normaali ruumiinlämpösi? Minulla se on yleensä noin 36,5 ja voi olla vähän allekin, eli en menisi töihin vaikkei olekaan kyse korkeasta kuumeesta.
Normaalisti ruumiinlämpöni on 35.9-36.6. Ap
Älä mene. Mahaoireet voi viitata koronaan. Lämmönnousu myös. Totta kai 37 on lämpöä, jos normaali lämpö on alhaisempi.
Mistä mitattuna? Jos korvasta, niin siitä voi miinustaa puoli astetta eli normi lämpö.
Ei ole kuumetta, mutta tässä tilanteessa noilla oireilla et todellakaan mene töihin.
Ihan normaali lämpö varsinkin illalla, mutta mahakipu on tässä se relevantimpi juttu.
Soitin terveyskeskukseen. Neuvoivat jäämään huomenna kotiin ja hakeutumaan koronatestiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti ruumiinlämpöni on 35.9-36.6. Ap
Aika lämmin ruumis sulla! En tiennyt, että haudatkin voi olla lämmitettyä !
Riippuu siitä mikä on sun normaalilämpö.
Minulla 37.5 tekee jo ihan selvät kuumeen oireet. Normaalilämpö on kaikilla ihmisillä alle 37. En ole ikinä terveenä mitannut lämpöä 37 itsestäni. Kuka muka on?
Monilla on koronassa vaan mtalaa lämpöä. Vsikka kuumern tuntus voi olla. Lämpö myös sahaa edestakaisin.
Näinkö moni ei vielä tiedä, että ruumiinlämpö on yksilöllinen? On kuumetta, älä mene töihin.
Soita aamulla työterveyteen ja kysy mielipidettä. Siis jos vointisi on parantunut ja koet itsesi työkykyiseksi, muuten jää kotiin.
Pikaista paranemista!
Ilmoitat että olet ruikulla ja pysyt kotona. Mikä siinä on niin vaikeaa?
Tähänkin ketjuun tulee varmaan miljoona mammaa selittämään miten niiden normaali ruumiinlämpö on -20 astetta ja kun alkaa hipoa nollaa niin ollaan niin kuumehorkassa että.
Kuumeen raja menee 38-asteessa. Voit huoletta mennä töihin.