Nainen, mitä ajattelet kun antaudut miehen nuoltavaksi?
Pystytkö heittäytymään vain siihen tunteeseen kun miehen kieli vaeltelee alapäässäsi vai yritätkö jollain tapaa säilyttää kontrollin itseesi ja siihen miltä näytät ja kuulostat?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa hän tekisi niin kuin olen pyytänyt, että saan.
Kunpa hän ei vaihtaisi tekniikkaa kesken kaiken.
Kunpa hän jaksaisi.Kuullostaa juuri sellaisilta rentouttavilta ajatuksilta, jotka saavat tulemaan ihan hetkessä... Puhun nyt ihan kokemuksesta, minullakin nimittäin liian herkästi vilahtaa käsihoitoa saadessa mieleen, että kunpa hän ei tällä kertaa alkaisi torkahdella. Senpä vuoksi olen oppinut, että paras tapa vastaanottaa käsihoito on viritellä ensin itsensä riittävän herkille, että pystyy sitten tulemaankin kohtuuajassa, vaikka vaimon otteet eivät ihan täydelliset olisikaan. Tästä ehkä ideaa sinullekin?
Sun puoliso torkahtaa kesken kaiken kun antaa sulle käsihoitoa? Auts.. ei mulla paljon ajatukset ja virittäytyminen silloin auttaisi.
No toki joskus jompi kumpi ei oo ihan hirveen isolla liekillä mukana, mutta parempaahan se seksi on jos kumpaakin innostaa.
Torkahtaa, jos kestää liian pitkään (en ole valmiiksi herkillä) ja tapahtuu liian myöhäiseen ajankohtaan (aina). En mä puolisoa siitä syytä, kyllä hän haluaa hoitoja mulle antaa, se ei ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa hän tekisi niin kuin olen pyytänyt, että saan.
Kunpa hän ei vaihtaisi tekniikkaa kesken kaiken.
Kunpa hän jaksaisi.Kuullostaa juuri sellaisilta rentouttavilta ajatuksilta, jotka saavat tulemaan ihan hetkessä... Puhun nyt ihan kokemuksesta, minullakin nimittäin liian herkästi vilahtaa käsihoitoa saadessa mieleen, että kunpa hän ei tällä kertaa alkaisi torkahdella. Senpä vuoksi olen oppinut, että paras tapa vastaanottaa käsihoito on viritellä ensin itsensä riittävän herkille, että pystyy sitten tulemaankin kohtuuajassa, vaikka vaimon otteet eivät ihan täydelliset olisikaan. Tästä ehkä ideaa sinullekin?
Sun puoliso torkahtaa kesken kaiken kun antaa sulle käsihoitoa? Auts.. ei mulla paljon ajatukset ja virittäytyminen silloin auttaisi.
No toki joskus jompi kumpi ei oo ihan hirveen isolla liekillä mukana, mutta parempaahan se seksi on jos kumpaakin innostaa.Torkahtaa, jos kestää liian pitkään (en ole valmiiksi herkillä) ja tapahtuu liian myöhäiseen ajankohtaan (aina). En mä puolisoa siitä syytä, kyllä hän haluaa hoitoja mulle antaa, se ei ole ongelma.
Tuo on kyllä masentavaa. Mulla mies on hyvin passiivinen, kun annan käsihoitoa. Jotenkaan siinä itsellä into lopahtaa, kun toinen ei mitenkään ilmaise, miltä tuntuu... tai pitäisikö jotain tehdä toisin. Usein sitten kyllästyn kesken kaiken. Ja sitten selviääkin, että mies haluaakin jatkaa. Mutta ilmaisee sen tosiiaaan vasta sitten, kun mä olen jo luovuttanut ja jättänyt kesken.
Outoa settiä mvanhalta, kun kuitenkin kerrot muualla, ettei vaimosi enää ole saanut naimaorkkuja ikuisuuksiin. Miksi siis keulit?
Harvinaista herkkua, josta tulee nauttia joka hetkestä ja joka solulla.