Vietän tänään äitienpäivää, koska olen äiti koiralleni.
Mies toi kahvin sänkyyn ja vietämme laatuaikaa tänään koiran kanssa ulkosalla. Kakkua iltapäivällä. En voisi parempaa päivää toivoa! Hyvää äitienpäivää meille kaikille äideille!
Kommentit (43)
Tämä on tätä disney juttua . Eläimet laitetaan puhumaan ja inhimmillistetään. Eläin parat, joutuvat vieraalle maaperälle.
Aika julmaa.
Nimittäin koirallasikin on oikea äitinsä, kuten kaikilla luontokappaleilla.
Petit sitten kollin kanssa miestäsi. :( ;D
Lauloikin koira aamulla:
Lapsuus, se on korvaamaton. Paljon mä sain, siks' kiitän nyt vain. Äidillein vaan laulaa nyt saan, äideistä parhaimman sain. Lohdun hän loi, suojan hän soi. Hellyyttä koin, nyt kiittää sua voin. Rakkaudesta voimaa mä saan, äideistä parhaimman sain. Hän ymmärtää ja lohduttaa, Laulun tään hän hyt saa. Kallein hän on, niin korvaamaton, Parhain hän on, äiti mun. Luotas jos tie kerran mun vie, Suureks' kun vartun, unhoon jää et. Muistot nää mieleen jää, rakkautes tää. Äideistä parhain sä oot.
Kätilön ilme oli varmasti näkemisen arvoinen kun pää tuli näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Niin tai häntä. :)
Vierailija kirjoitti:
Muista, se huoli ja rakkaus ei pääty siihen kun koirasi täyttää 18 vuotta. Se äidinrakkaus kestää niin pitkään kuin henki sinussa pihisee.
Hyvin harva koira täyttää 18 vuotta, yleensä kuolevat paljon ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko synnytys rankka?
Eikö adoptiolapsella ole äitiä?
Kai ymmärrät, että eläimen inhimmillistäminen ei ole mikään palvelus eläimelle, päin vastoin. Eläin on onnellisimmillaan saadessaan olla eläin, ei ihmiseen verrattava olento. T. Koirakouluttaja
Vi.... olette sekaisin. Eläin on eläin eikä ihminen.
En halua kysyä teidän isänpäivän vietosta mitään. :D
Vierailija kirjoitti:
Minun kissa toi minulle oravan.
0/5 kissoja ei saa pitää vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko synnytys rankka?
Kaksi.
Onko koiranpentu lapsi?
Helpompihan tuo koira on synnyttää, mutta ajattelepa sitä kun minä olen äiti hevoselleni. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kissa toi minulle oravan.
0/5 kissoja ei saa pitää vapaana.
Saa. Meillä ei ole leikkikenttä tai edes naapureita kilometrin säteellä, mikä yleensä maksimissaan on kisaan reviiri.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut kätilöä paikalla järkyttymässä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät, että eläimen inhimmillistäminen ei ole mikään palvelus eläimelle, päin vastoin. Eläin on onnellisimmillaan saadessaan olla eläin, ei ihmiseen verrattava olento. T. Koirakouluttaja
Eipä se siitä millään tavalla kärsi, että ihminen kutsuu itseään koiran äidiksi.
"Reader’s Digestin mukaan vuonna 2013 julkaistussa tutkimuksessa kävi ilmi, että koiralla näyttäisi olevan omistajaansa vahva suhde samaan tapaan kuin lapsella vanhempaansa."
On aivan sama koiralle syökö kakkua koiran äidiksi itseään kutsuva ihminen vai henkilö joka asuu koiran kanssa samassa taloudessa. Jos olisit kouluttaja niin tietäisit ettei ole merkitystä kutsutko palloa palloksi, hevoseksi vai sillaksi koska koira yhdistää esineeseen siihen liitetyn sanan. Samoin pikkulapselle hoetaan mitä asiat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko synnytys rankka?
Kaksi.
Onko koiranpentu lapsi?
Lähinnä vauva kunnes kehittyy lapsi-asteelle. Tosin kehittyy nopeammin kuin ihmislapset. Eläinlapsikin on lapsi.
Kyllä, hän on mieheni :)
Ap