Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, joka on yrittänyt elää osittain omavaraisesti?

Vierailija
10.05.2020 |

Aihe kiinnostaa tosi paljon ja olen jo lukenut joitain kirjojakin aiheesta. Onko kellään kokemusta käytännön toteutuksesta?

Minulla on aika pieni piha, vain 600 m2. Istutin sinne paljon marjapensaita ja 2 omenapuuta, jotka ovat pieniä taimia vielä, satoa tulee vasta vuosien päästä... Yhdessä nurkassa on mansikoita ja toiseen kylvin sokeriherneitä, eivät ole itäneet vielä.

Kokosin kolme kasvilavaa, joihin en tiedä, mitä istuttaisin. Onko kellään ehdotuksia, mistä tulisi suhteessa eniten satoa tilaan nähden? Lisäksi ostin kaksi perunankasvatusämpäriä.
Pieni kasvihuone löytyy ja siellä on tomaatintaimia. Tarkoiyus on lsittaa muutakin. Kannattaako salaattia kasvattaa ulkoilmassa vai kasvihuoneessa?

Olisi ihanaa, jos olisi kanoja, mutta se ei taida olla mahdollista, koska olen allerginen eläimille. Onko kellään allergisella ollut ns hyötykotieläimiä pienessä tilassa niin, että ei olisi tullut oireita?

Kiitos kaikista kommenteista!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään kaupunkilaista omavaraishaaveilijaa?

Isot maatilat ovat tietty asia erikseen.

Vierailija
2/3 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kesäksi vuokrakanoja, voit kokeilla onnistuuko allergian kanssa. Harvemmin linnut allergisoivat, eikä niitä tarvitse suuremmin läheltä käsitellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi